MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Kane-grappen zijn altijd leuk, hoe flauw ook. ‘Vooral bedoeld als aanmoedigingsprijs’ is wel een heel mooie vondst.

Assurancetourix

Dit is zo stom dat het wel bewust gedaan moet zijn... maar ja..

Ergens daaronder vond ik ook deze:

(afbeelding)

Ja, die zag ik ook. Typisch geval van Domino D-Day.

Maartenn (crew)
herman schreef:
Kane wint Edison voor sabbatical | De Speld

Heb je de link ook gezien die iemand in een reactie postte ?

Die hebben wij allemaal al geliked, gekkie.

Ja, dat.

Maartenn (crew)
Slowgaze schreef:
Die hebben wij allemaal al geliked, gekkie.

Als ik Facebook had gehad, had ik hetzelfde gedaan. Wil jij anders voor mij liken? Machtig ik je bij dezen.

Misschien niet helemaal een joke, maar wat een heerlijk interview is dit (in meerdere opzichten ):

Zo kan het dus ook...

Het is niet simpel om na het snuiven vragen te beantwoorden.

Ik zag dit gisteren ook op Pauw & Witteman voorbij flitsen. Maar misschien is er een bepaalde context (wie is die gozer bijvoorbeeld, want ik neem aan dat hij acteert of iets dergelijks) die ik niet begrijp? Ja, het gaat helemaal nergens over, maar waarom genereert dit nou zoveel aandacht?

Assurancetourix

(afbeelding)

niels94 schreef:
Ik zag dit gisteren ook op Pauw & Witteman voorbij flitsen. Maar misschien is er een bepaalde context (wie is die gozer bijvoorbeeld, want ik neem aan dat hij acteert of iets dergelijks) die ik niet begrijp? Ja, het gaat helemaal nergens over, maar waarom genereert dit nou zoveel aandacht?

Kennelijk vinden mensen het leuk dat de interviewer geinterviewd wordt en dat ze een beetje zitten te flirten.

Meestal vind ik Lucky TV niet veel aan maar om deze moest ik wel lachen. Vooral die laatste zin.

Maartenn (crew)
Dungeon schreef:
Meestal vind ik Lucky TV niet veel aan maar om deze moest ik wel lachen. Vooral die laatste zin.

Inderdaad, dat doet 'et 'em!

Stijn_Slayer
Ik zie 'm al zitten met z'n neus vol ketamine op de fiets. Dan dondert hij er keihard vanaf.

meer WOW!!! dan een joke maar beoordeel zelf maar

YouTube - j.viewz playing Teardrop with vegetables

Misterfool

(afbeelding)

Onweerwolf
perrospicados schreef:
meer WOW!!! dan een joke maar beoordeel zelf maar

YouTube - j.viewz playing Teardrop with vegetables

Niet echt bijzonder toch?

Assurancetourix

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

Schnee
dikke naaistreek als hij dat beest neerknalt. Gewoon ff wachten tot ie weg is...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.