Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2013, 16:06 uur
Kane-grappen zijn altijd leuk, hoe flauw ook. ‘Vooral bedoeld als aanmoedigingsprijs’ is wel een heel mooie vondst. 

0
geplaatst: 6 maart 2013, 09:15 uur
Dit is zo stom dat het wel bewust gedaan moet zijn... maar ja..
Ergens daaronder vond ik ook deze:

Ergens daaronder vond ik ook deze:

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 6 maart 2013, 12:52 uur
herman schreef:
Kane wint Edison voor sabbatical | De Speld
Kane wint Edison voor sabbatical | De Speld
Heb je de link ook gezien die iemand in een reactie postte ?

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 6 maart 2013, 14:59 uur
Slowgaze schreef:
Die hebben wij allemaal al geliked, gekkie.
Die hebben wij allemaal al geliked, gekkie.
Als ik Facebook had gehad, had ik hetzelfde gedaan. Wil jij anders voor mij liken? Machtig ik je bij dezen.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 15:53 uur
Misschien niet helemaal een joke, maar wat een heerlijk interview is dit (in meerdere opzichten
):
Zo kan het dus ook...
):Zo kan het dus ook...

0
geplaatst: 6 maart 2013, 18:36 uur
Ik zag dit gisteren ook op Pauw & Witteman voorbij flitsen. Maar misschien is er een bepaalde context (wie is die gozer bijvoorbeeld, want ik neem aan dat hij acteert of iets dergelijks) die ik niet begrijp?
Ja, het gaat helemaal nergens over, maar waarom genereert dit nou zoveel aandacht?
Ja, het gaat helemaal nergens over, maar waarom genereert dit nou zoveel aandacht?
0
geplaatst: 7 maart 2013, 09:34 uur
niels94 schreef:
Ik zag dit gisteren ook op Pauw & Witteman voorbij flitsen. Maar misschien is er een bepaalde context (wie is die gozer bijvoorbeeld, want ik neem aan dat hij acteert of iets dergelijks) die ik niet begrijp?
Ja, het gaat helemaal nergens over, maar waarom genereert dit nou zoveel aandacht? Kennelijk vinden mensen het leuk dat de interviewer geinterviewd wordt en dat ze een beetje zitten te flirten.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 09:36 uur
Meestal vind ik Lucky TV niet veel aan maar om deze moest ik wel lachen. Vooral die laatste zin.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 7 maart 2013, 10:18 uur
Dungeon schreef:
Meestal vind ik Lucky TV niet veel aan maar om deze moest ik wel lachen. Vooral die laatste zin.
Inderdaad, dat doet 'et 'em!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 maart 2013, 10:58 uur
Ik zie 'm al zitten met z'n neus vol ketamine op de fiets. Dan dondert hij er keihard vanaf. 

0
geplaatst: 7 maart 2013, 11:06 uur
meer WOW!!! dan een joke maar beoordeel zelf maar
YouTube - j.viewz playing Teardrop with vegetables
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 maart 2013, 22:35 uur
perrospicados schreef:
Niet echt bijzonder toch?
0
Schnee
geplaatst: 9 maart 2013, 15:52 uur
dikke naaistreek als hij dat beest neerknalt. Gewoon ff wachten tot ie weg is...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.