Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2013, 17:33 uur
chevy93 schreef:
Zo, vertel deze maar eens in de kroeg...
Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.
Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.
De barbier had ook nog een hobby. Het brouwen van bier. Dit kreeg de naam: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbier
0
geplaatst: 8 april 2013, 17:37 uur
Dungeon schreef:
De barbier had ook nog een hobby. Het brouwen van bier. Dit kreeg de naam: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbier
(quote)
En dat Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbier vond zeker gretig aftrek onder barbaarse berbers ?
0
geplaatst: 8 april 2013, 17:46 uur
chevy93 schreef:
Met een drankje dan zeker? Totaal niet grappig vind ik.Zo, vertel deze maar eens in de kroeg...
0
geplaatst: 10 april 2013, 21:25 uur
Zag het bij DWDD. Die serieuze kop van z'n tafelgenoot doet t' m. 

0
Yann Samsa
geplaatst: 10 april 2013, 21:33 uur
Dit is behoorlijk briljant te noemen
. De T-Rex en de flamingo. Ah, geweldig.
. De T-Rex en de flamingo. Ah, geweldig.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 11 april 2013, 09:02 uur
Mijn god he, lang geleden dat ik zo in de stuip lag achter mijn bureau.
0
geplaatst: 11 april 2013, 09:42 uur
Dit filmpje is goed voor een flinke lachbui! Vooral die walvis vind ik geweldig gedaan.
0
geplaatst: 12 april 2013, 13:38 uur

Wel lollig, maar ik ben blijkbaar niet zo enthousiast als bovenstaanden. Gewoon leuk bedacht.
0
geplaatst: 12 april 2013, 16:39 uur
Ik heb zelden zo gelachen om iets uit dit topic
Hoe blijft die vent zo serieus 
Hoe blijft die vent zo serieus 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.