MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
chevy93 schreef:
Zo, vertel deze maar eens in de kroeg...

Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.

De barbier had ook nog een hobby. Het brouwen van bier. Dit kreeg de naam: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbier

Dungeon schreef:
(quote)

De barbier had ook nog een hobby. Het brouwen van bier. Dit kreeg de naam: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbier

En dat Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbier vond zeker gretig aftrek onder barbaarse berbers ?

chevy93 schreef:
Zo, vertel deze maar eens in de kroeg...

Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.
Met een drankje dan zeker? Totaal niet grappig vind ik.

Ponty Mython
Arme kerel.

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Hoe herkenbaar.

Zag het bij DWDD. Die serieuze kop van z'n tafelgenoot doet t' m.

Yann Samsa
Dit is behoorlijk briljant te noemen . De T-Rex en de flamingo. Ah, geweldig.

Maartenn (crew)
Mijn god he, lang geleden dat ik zo in de stuip lag achter mijn bureau.

Dit filmpje is goed voor een flinke lachbui! Vooral die walvis vind ik geweldig gedaan.

Ja. Komisch. Ik moest hard lachen.

Skitterend

Haha, prachtig!

Onweerwolf

Kramp in mijn kaken

spank me baby!!

Wel lollig, maar ik ben blijkbaar niet zo enthousiast als bovenstaanden. Gewoon leuk bedacht.

Geniaal

Ik heb zelden zo gelachen om iets uit dit topic Hoe blijft die vent zo serieus

Hij speelde het leuk mee inderdaad.

Fantastisch!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:45 uur

geplaatst: vandaag om 05:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.