Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2013, 08:36 uur
Kill_illuminati schreef:
Toch hebben de Amerikanen een soort gelijk idee bedacht. Een matan-naaien programma.
(embed)
(quote)
Toch hebben de Amerikanen een soort gelijk idee bedacht. Een matan-naaien programma.
(embed)
onderbroekenlol.
0
geplaatst: 20 april 2013, 12:05 uur
3 Vampiers zitten in hun grot. De ene krijgt dorst en vertrekt. Hij komt na een halfuur terug met een mond vol bloed. De andere twee vragen: Waar ben jij geweest? Dan zegt de vampier: Zie je die kerktoren daar? Daar achter ligt een dorp, en dat ben ik helemaal gaan leeg zuigen. Dan krijgt de tweede dorst en vertrekt. Na een uur en een half komt hij terug met een gezicht vol bloed. De andere twee vragen: Waar ben jij geweest? Dan zegt de vampier: Zie je die kerktoren daar? Daarachter ligt een stad, dat ben ik helemaal gaan leegzuigen! Dan krijgt de derde dorst en vertrekt. Na drie uur komt hij terug, met heel zijn lichaam vol bloed. Dan vragen de andere twee : Waar ben jij geweest? Dan zegt de vampier:
Zie je die kerktoren daar? Daar ben ik recht tegen aan gevlogen
Zie je die kerktoren daar? Daar ben ik recht tegen aan gevlogen
0
geplaatst: 20 april 2013, 12:07 uur
Een jonge knaap komt thuis en zegt tegen zijn vader, hoi pap ik heb juist voor de eerste keer sex gehad.
Hm zegt zijn vader zullen wij even daar samen gaan zitten en praten.
Zegt de jongen nou, dat praten zal wel lukken,maar zitten voorlopig even niet
0
geplaatst: 20 april 2013, 12:45 uur
Rudi S schreef:
Een jonge knaap komt thuis en zegt tegen zijn vader, hoi pap ik heb juist voor de eerste keer sex gehad.
Doet me denken aan de volgende...
Lieve Mona, ik ben 5 jaar oud en nog steeds maagd. Wat is er mis met mijn vader ?
0
geplaatst: 20 april 2013, 15:34 uur
chevy93 schreef:
Waar blijven de grappen over het Koningslied?
Het Koningslied zelf is zo'n grote grap, daar hoeven wij als burgers geen woorden meer aan vuil te maken...
0
geplaatst: 20 april 2013, 15:45 uur
BREKEND: Louis van Gaal selecteert #koningslied als keeper voor Oranje. Het geluid houdt tegenstanders op minimaal 40 m afstand..
Noord Korea heeft naar verluidt belangstelling voor ons nieuwe superwapen dat iedere vijand in 5 min kan uitschakelen..
Gerard Joling: 'Koningslied overgeproduceerd'
Hij zegt tegenover RTL Boulevard: "Het is een beetje overgeproduceerd. Ik vind die rappers ertussen verschrikkelijk. Dat brengt het liedje totaal uit balans." De kritiek van Gerard is extra pijnlijk, omdat hij heeft meegewerkt aan het Koningslied.
Geer is nog niet klaar met het spuien van zijn kritiek: "Het is een heel loom stuk, als ik het intro hoor, denk ik nou... de kist komt binnen, ze ligt er mooi bij, dat is niet zo, heb een triest gevoel bij dit liedje."
Zelfs Gerard Joling... zelfs Gerard Joling!
Noord Korea heeft naar verluidt belangstelling voor ons nieuwe superwapen dat iedere vijand in 5 min kan uitschakelen..
Gerard Joling: 'Koningslied overgeproduceerd'
Hij zegt tegenover RTL Boulevard: "Het is een beetje overgeproduceerd. Ik vind die rappers ertussen verschrikkelijk. Dat brengt het liedje totaal uit balans." De kritiek van Gerard is extra pijnlijk, omdat hij heeft meegewerkt aan het Koningslied.
Geer is nog niet klaar met het spuien van zijn kritiek: "Het is een heel loom stuk, als ik het intro hoor, denk ik nou... de kist komt binnen, ze ligt er mooi bij, dat is niet zo, heb een triest gevoel bij dit liedje."
Zelfs Gerard Joling... zelfs Gerard Joling!
0
geplaatst: 20 april 2013, 15:49 uur
Het overtreft mijn stoutste verwachting dat die Ewbank helemaal afgefakkeld wordt. Daar geniet ik best van. Ik had verwacht dat toute radioluisterend Nederland het te gek wauw zou vinden.
0
geplaatst: 20 april 2013, 16:13 uur
Ik vind anders zo'n beetje alles dat op de radio langs komt nog altijd beter dan Porcupine Tree, maar dat terzijde. Tot het rap gebeuren vond ik het niet eens zo dramatisch eigenlijk.
0
geplaatst: 20 april 2013, 16:13 uur
Ik vind die grappen wel erg flauw en gezocht, maar die quote is Gerard Joling is dan wel weer goud waard.
Wat heeft Porcupine Tree hier trouwens mee van doen?
0
geplaatst: 20 april 2013, 16:36 uur
En ik maar denken dat het niet nog gekker kon vorig jaar in Londen..
0
geplaatst: 20 april 2013, 16:41 uur
herman schreef:
Ik vind die grappen wel erg flauw en gezocht, maar die quote is Gerard Joling is dan wel weer goud waard.
Reactie op de post van de user boven mij. Radioluisterend Nederland werd bekritiseert en aangezien ik daar een beetje moe van word dat Porcupine Tree dingetje.
0
geplaatst: 20 april 2013, 18:21 uur
Ondertussen gaat in de rest van de wereld het normale leven gewoon door.

0
geplaatst: 20 april 2013, 21:02 uur
chevy93 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik vind dat koningslied op zich al een grap.
0
geplaatst: 20 april 2013, 21:17 uur
chevy93 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Die tweede.

0
geplaatst: 21 april 2013, 15:08 uur
oceanvolta schreef:
(embed)
(embed)
Vervelende mens. Het Koningslied is een gedrocht, maar dit gedoe vind ik al even triestig.
0
leander?
geplaatst: 21 april 2013, 15:55 uur
JSPR_G schreef:
Vervelende mens. Het Koningslied is een gedrocht, maar dit gedoe vind ik al even triestig.
(quote)
Eens.
0
geplaatst: 21 april 2013, 16:26 uur
Tja, het ook anders ook wel triest hoor.
En nou is die componist ook nog boos op alles en iedereen
En nou is die componist ook nog boos op alles en iedereen

0
geplaatst: 21 april 2013, 16:43 uur
@Don: Geniaal! 
Alex is echt een held! Dat stuk over Merzbow is fantastisch.

Alex is echt een held! Dat stuk over Merzbow is fantastisch.
0
geplaatst: 21 april 2013, 16:43 uur
Volkomen terecht!
Dit lied en John Ewbank zelf worden door heel Nederland compleet afgebrand. Als er één schaap over de dam is... Ik vind het schandalig om te zien wat voor kritiek en verwensingen er op internet rondslingeren. Zo'n zelfingenomen, bijdehante figuur als in dit filmpje is misschien nog wel net zo erg. Pesten op grote schaal, dat is het.
Maar goed, dit topic is om te lachen. Dat heb ik ook gedaan toen ik die Koningsdoppen zag.
Dit lied en John Ewbank zelf worden door heel Nederland compleet afgebrand. Als er één schaap over de dam is... Ik vind het schandalig om te zien wat voor kritiek en verwensingen er op internet rondslingeren. Zo'n zelfingenomen, bijdehante figuur als in dit filmpje is misschien nog wel net zo erg. Pesten op grote schaal, dat is het.
Maar goed, dit topic is om te lachen. Dat heb ik ook gedaan toen ik die Koningsdoppen zag.

0
geplaatst: 21 april 2013, 16:52 uur
Onzin, als jij op school of op jouw werk ook broddelwerk van dit niveau weet te produceren, valt ook alles en iedereen over je heen.
Dit is gewoon super slecht en het ergste, super slordig.
En dan wordt er verwacht dat wij massaal mee gaan zingen.
En om in de schrijfstijl van de componist te blijven, wie hoog in de boom is vangt veel wind.
edit: er is al een topic hierover; Muziek >> Nieuws >> Koningslied
Dit is gewoon super slecht en het ergste, super slordig.
En dan wordt er verwacht dat wij massaal mee gaan zingen.
En om in de schrijfstijl van de componist te blijven, wie hoog in de boom is vangt veel wind.
edit: er is al een topic hierover; Muziek >> Nieuws >> Koningslied
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.