Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2013, 19:15 uur
0
geplaatst: 23 april 2013, 19:39 uur
Haha als Josien nep is, dan is het wel satire van hoog niveau zeg! 

0
geplaatst: 24 april 2013, 10:45 uur
Man in auto naar rijexamen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

[Overigens zou het best mogelijk kunnen zijn, in het geval van automatenrijbewijs naar schalkelrijbewijs/spoiler]

[Overigens zou het best mogelijk kunnen zijn, in het geval van automatenrijbewijs naar schalkelrijbewijs/spoiler]
0
geplaatst: 24 april 2013, 11:14 uur
Zoals het bericht daar staat, is het toch helemaal niet raar? Als een man nou z'n eigen auto laat ombouwen tot lesauto en dan een eigen rij-instructeur inhuurt. 
Het is wel handig, ben je gelijk gewend aan de auto als je geslaagd bent.

Het is wel handig, ben je gelijk gewend aan de auto als je geslaagd bent.

0
geplaatst: 24 april 2013, 11:25 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 april 2013, 12:03 uur
Er zijn alternatieve verklaringen denkbaar voor zulks. 

0
geplaatst: 24 april 2013, 12:55 uur
Gelukkig heb ik taalvoutjes ook op Facebook, dus dat scheelde al iets meer context.
"Hoezo, vindt Máxima hem te klein of zo?" is de titel.
Zelfs met deze titel las ik er in eerste instantie een paar keer overheen. (cryptische omschrijving...)
"Hoezo, vindt Máxima hem te klein of zo?" is de titel.
Zelfs met deze titel las ik er in eerste instantie een paar keer overheen. (cryptische omschrijving...)
0
geplaatst: 24 april 2013, 23:07 uur
herman schreef:
Marktplaats.nl - videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst - Postzegels | Toebehoren - m.marktplaats.nl
Dit soort advertenties alleen al maakt het internet de moete waard! Marktplaats.nl - videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst - Postzegels | Toebehoren - m.marktplaats.nl

S.v.p. beetje dimmen met die godvers trouwens.
0
geplaatst: 25 april 2013, 15:36 uur
Svendra schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Overigen >> Algemeen >> Just a joke
Maar hij is de tweede keer nog steeds leuk hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.