Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2013, 12:57 uur
Stalin schreef:
(afbeelding)
Vervang Gmail door MusicMeter. En in mijn geval Twitter door nu.nl. En dan klopt die wel aardig. (afbeelding)

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 mei 2013, 17:10 uur
Graf is een echte postmodernist. Als kunstliefhebber vind ik 'm eigenlijk wat te ver gaan, al vind ik 'm stiekem ook heel grappig. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 mei 2013, 18:14 uur
Altijd leuk, C&H
. Minder muziekgerelateerd maar (imho) wel grappiger:

. Minder muziekgerelateerd maar (imho) wel grappiger:
0
geplaatst: 11 mei 2013, 18:23 uur
0
geplaatst: 12 mei 2013, 10:11 uur
Van een van m'n FB-vriendjes:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xQna5SGNwbQ[/embed]
Dat accent is niet minder dan geniaal
I made this recording in 2008 after the housing crash. These idiots had the nerve to send me a brochure stating I could borrow 120% of the equity in my home, so I prank called them. I got bored tonight and made a video.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xQna5SGNwbQ[/embed]
Dat accent is niet minder dan geniaal

0
geplaatst: 13 mei 2013, 21:52 uur
Vrijwilligers in het Engelse plaatsje Bury. Het zal vast goed bedoeld zijn...

0
geplaatst: 13 mei 2013, 22:28 uur
Brengt me weer terug naar Primavera Sound 2009, toen user Cygnus een Israëliër vertelde over zijn recente concertbezoeken, en daarbij de volgende woorden sprak:
I went to A place to bury strangers
0
geplaatst: 14 mei 2013, 07:50 uur
Paap_Floyd schreef:
Brengt me weer terug naar Primavera Sound 2009, toen user Cygnus een Israëliër vertelde over zijn recente concertbezoeken, en daarbij de volgende woorden sprak:
(quote)
En dan ook dom opkijken als jij en Lukas in lachen uitbarsten...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 mei 2013, 12:27 uur
Ik blijf hier kapot om gaan...
En deze is ook weer leuk:

En deze is ook weer leuk:

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 mei 2013, 18:42 uur
Lucky Tv heeft vaak wel iets grappigs te pakken, maar dan wordt de grap verpest omdat het op het eind echt te flauw wordt. Of ze gaan gewoon te lang door.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 12:10 uur
Dus die twee luizen die elkaar na jaren niet meer gezien hebben komen elkaar op een zomerse dag weer eens tegen op het strand.
‘Hoe is het met jou dan?’ vraagt de één
‘Mwa, op zich goed maar ik voel me niet zo lekker meer in mijn eigen huis.’ zegt de ander.
‘Oh, vertel.’
‘Nou ik woon dus al jaren met veel plezier in tussen de snorharen van een motorrijder. Maar het lijkt wel alsof hij steeds vaker verkouden wordt. Ik lig niet altijd droog meer in bed, zeg maar.’
‘Dan moet je gewoon verhuizen. Ik woon al jaren met veel plezier in de schaamstreek van een vrouw. Lekker zacht en warm. Kijk eens rond hier op het strand. Keus genoeg. Er zijn er nog genoeg die de boel niet scheren.’
Zo gezegd zo gedaan. En enkele weken later komen ze elkaar weer tegen.
‘En?’ vraagt de één.
Mwa, het gaat niet veel beter.’ zegt de ander schouderophalend
‘O, hoezo dat dan? Beviel het niet?’
Jawel, maar ik denk dat het voor mij niet zo mag zijn ofzo. Ik had een prachtig kortgekapt schootje uitgezocht. En een paar dagen zat ik daar heel lekker. Maar eergisteren werd ik wakker en ontdekte ik tot mijn grote schrik dat ik weer in de snor van die verdomde motorrijder zat!’
‘Hoe is het met jou dan?’ vraagt de één
‘Mwa, op zich goed maar ik voel me niet zo lekker meer in mijn eigen huis.’ zegt de ander.
‘Oh, vertel.’
‘Nou ik woon dus al jaren met veel plezier in tussen de snorharen van een motorrijder. Maar het lijkt wel alsof hij steeds vaker verkouden wordt. Ik lig niet altijd droog meer in bed, zeg maar.’
‘Dan moet je gewoon verhuizen. Ik woon al jaren met veel plezier in de schaamstreek van een vrouw. Lekker zacht en warm. Kijk eens rond hier op het strand. Keus genoeg. Er zijn er nog genoeg die de boel niet scheren.’
Zo gezegd zo gedaan. En enkele weken later komen ze elkaar weer tegen.
‘En?’ vraagt de één.
Mwa, het gaat niet veel beter.’ zegt de ander schouderophalend
‘O, hoezo dat dan? Beviel het niet?’
Jawel, maar ik denk dat het voor mij niet zo mag zijn ofzo. Ik had een prachtig kortgekapt schootje uitgezocht. En een paar dagen zat ik daar heel lekker. Maar eergisteren werd ik wakker en ontdekte ik tot mijn grote schrik dat ik weer in de snor van die verdomde motorrijder zat!’
0
geplaatst: 16 mei 2013, 12:20 uur
LuckyTV is wat mij betreft vaker niet grappig dan wel, maar af en toe is het heel erg raak. Zo ook deze keer.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 14:12 uur
Tijd voor wat Britse makelijk:
Blijft na al die jaren nog steeds geniaal.
Blijft na al die jaren nog steeds geniaal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.