MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Ice Cube en Pokémon

Stijn_Slayer
Oak

Hij oak, inderdaad!

Pokémon

(afbeelding)

Pokémondag!

Deze is en blijft classic:

(afbeelding)

Pokémondag!

Helemaal vergeten... terwijl ik de initiator ervan ben. Voordat ik aangevallen wordt - op 23 juni 2011, 12:09 uur in het topic 'Waarom juist deze avatar?':

jasper1991 schreef:
Zullen we vanaf nu 22 juni Pokémon-dag maken op MusicMeter?

Erg leuke pagina is dit al trouwens!

Tweedaagsch festijn van maken? De aanleiding was destijds overigens de sluiting van dit topique.

Voor ArthurDZ:

(afbeelding)

jasper1991 schreef:
Pokémondag!

Helemaal vergeten... terwijl ik de initiator ervan ben. Voordat ik aangevallen wordt - op 23 juni 2011, 12:09 uur in het topic 'Waarom juist deze avatar?':

(quote)

Erg leuke pagina is dit al trouwens!

Oftewel: jullie zijn een dag te vroeg.

Slowgaze schreef:
Tweedaagsch festijn van maken? De aanleiding was destijds overigens de sluiting van dit topique.

Volgens mij ging die dag op een gegeven moment ongeveer elk topic over pokémon.

Arrie schreef:
(quote)

Oftewel: jullie zijn een dag te vroeg.

Nee hoor, we zijn aan het opbouwen. Dit jaar worden het twee dagen (''oeps, we zijn een dag te vroeg!"), om er uiteindelijk een week van te maken.

Neen, op een gegeven moment was men zo ontevreeên over de sluiting van het Pokémontopique dat er, na een aantal dagen rommelen, op de 21e de bom barstte en overal Pokémon geplaatst werd. Het begon die dag met de nieuwe vraag van de dag, 'Wie is je favoriete Pokémon?' Daarna stond dat topique helemaal vol Pokémon, en daarna Just a Joke en vele andere topiques ook. Dat was dolletjes, we hadden een dag lang heel MuMe in onze ban.

Over een paar jaar hebben we onze eigen PokémonMeter.

@Slowgaze: Owja, dat was het inderdaad. Je hebt het allemaal netjes in je dagboek opgeschreven?

(afbeelding)

(afbeelding)

He$$el_01 schreef:
Over een paar jaar hebben we onze eigen PokémonMeter.

De pokemonladder, de pokemon van de dag, maak kennis met... generatie VI, knock-out: vuurpokemons,... ik kan niet wachten!

Het meervoud van Pokémon is Pokémon, Arthur. Die over Snorlax trouwens.

En ik heb het accentje ook weggelaten. I didn't choose the thug life...

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
Neen, op een gegeven moment was men zo ontevreeên over de sluiting van het Pokémontopique dat er, na een aantal dagen rommelen, op de 21e de bom barstte en overal Pokémon geplaatst werd. Het begon die dag met de nieuwe vraag van de dag, 'Wie is je favoriete Pokémon?' Daarna stond dat topique helemaal vol Pokémon, en daarna Just a Joke en vele andere topiques ook. Dat was dolletjes, we hadden een dag lang heel MuMe in onze ban.

Dat was echt hilarisch. Ik weet nog dat ik jou 's ochtends sprak en dat we heel rustig ons offensief begonnen. Toen college, hopen dat er versterking zou aantreden. Kwam ik 's middags thuis stond heel MuMe vol met Pokémon.

(afbeelding)

(afbeelding)

Omdat toepasselijk:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

ArthurDZ schreef:
knock-out: vuurpokemons,...
Knock-out: Pokémons. Alleen de eerste 150 (vooruit 151) mogen meedoen.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Dat was echt hilarisch. Ik weet nog dat ik jou 's ochtends sprak en dat we heel rustig ons offensief begonnen. Toen college, hopen dat er versterking zou aantreden. Kwam ik 's middags thuis stond heel MuMe vol met Pokémon.

Ik heb een voldoende voor een tentamen opgeofferd om dit mogelijk te maken. Het was het waard.

Dit blijft gewoon geniaal. (vooral die teksten in de achtergrond).

panjoe (moderator)
Ik ben vandaag bij mijn vriendin, waar ik niet op internet kan, maar heb via mijn mobiele netwerk even een netwerkje gefikst zodat ik mijn duit in het zakje van de pokéshitstorm kan deponeren:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Waar is Wailord?

(afbeelding)

Ook vet:

(afbeelding)

Deze is wel heeul episch:

(afbeelding)

En dit moet toch iedere fervente Pokémonner's nachtmerrie zijn:

(afbeelding)

Die derde!

Pracht van een bijdrage, Joe!

Improvision
C-C-C-Combo breaker!

Schnee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.