MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Rizz

Uit een film zou dat al grappig zijn!

Best grappig, dit is mij op Rock Werchter gebeurd: 9GAG - When I go to the bathroom....

Rizz
Goed gegokt?

panjoe (moderator)

Ik kom niet meer bij

Stijn_Slayer

(afbeelding)

Even eentje voor de Hiphopafdeling:

(afbeelding)

panjoe (moderator)

Mensen die te veel tijd over hebben krijgen van mij altijd een +1

Stijn_Slayer schreef:
(afbeelding)

Vals, maar wel leuk!

Stijn_Slayer schreef:
(afbeelding)

Lucille Werner-grappen zijn altijd leuk.

Rizz schreef:
Goed gegokt?

Nee Hoopte op een poepje, maar bleek iets vies, en vooral nat. Snel naar de Dixies gelopen, wat lastig is als je je tussen duizenden mensen begeeft en vervolgens alles eruit gelepeld met een verdomd dun laagje toiletpapier. The XX waren wel goed, overigens.

Kan je de volgende keer eerst een waarschuwing plaatsen met: "Opgepast: gortig bericht zit eraan te komen." als je nog zo'n toffe ervaring met ons deelt? Dank u.

kobe bryant fan schreef:
Kan je de volgende keer eerst een waarschuwing plaatsen met: "Opgepast: gortig bericht zit eraan te komen." als je nog zo'n toffe ervaring met ons deelt? Dank u.

Ik ben er van uit gegaan dat mijn eerste bericht al als een waarschuwing diende, maar bon, zal er aan denken volgende keer

Oh trouwens, ik wil niet flauw doen over die Lucille Werner-grap, maar Lucille loopt altijd raar/mank, dus 'het kan raar lopen' klopt niet echt. Wel leuk hoor, niets op aan te merken.

Schnee
woutorrmusic schreef:
Oh trouwens, ik wil niet flauw doen over die Lucille Werner-grap, maar Lucille loopt altijd raar/mank, dus 'het kan raar lopen' klopt niet echt. Wel leuk hoor, niets op aan te merken.

hè, maar dan klopt het toch...

Nee, het leven kán raar lopen, Lucille loopt altijd raar.

Dus kán Lucille het ook.

Schnee
ja juist

Ah, maar dan hebben we het over een andere 'kan'.

Inderdaad, ik zag haar in het centrum van Eindhoven doodgewoon wandelen. Het is alleen maar voor haar image dat ze zo doet.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Over meisjes van 6 jaar die schreeuwen gesproken: Vader/dochter grindcore duo Sockweb heeft een platencontract gekregen. Er komt een album aan met gastoptredens van bekende muzikanten in de Grindcore, luister hier naar wat nummers van Sockweb:

Sockweb

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.