Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2013, 00:22 uur
Best grappig, dit is mij op Rock Werchter gebeurd: 9GAG - When I go to the bathroom....
0
geplaatst: 26 juni 2013, 17:22 uur
Mensen die te veel tijd over hebben krijgen van mij altijd een +1 

0
geplaatst: 26 juni 2013, 20:01 uur
0
geplaatst: 26 juni 2013, 20:38 uur
0
geplaatst: 26 juni 2013, 21:04 uur
Rizz schreef:
Goed gegokt?
Goed gegokt?
Nee
Hoopte op een poepje, maar bleek iets vies, en vooral nat. Snel naar de Dixies gelopen, wat lastig is als je je tussen duizenden mensen begeeft en vervolgens alles eruit gelepeld met een verdomd dun laagje toiletpapier. The XX waren wel goed, overigens.
0
geplaatst: 26 juni 2013, 21:14 uur
Kan je de volgende keer eerst een waarschuwing plaatsen met: "Opgepast: gortig bericht zit eraan te komen." als je nog zo'n toffe ervaring met ons deelt? Dank u. 

0
geplaatst: 26 juni 2013, 21:48 uur
kobe bryant fan schreef:
Kan je de volgende keer eerst een waarschuwing plaatsen met: "Opgepast: gortig bericht zit eraan te komen." als je nog zo'n toffe ervaring met ons deelt? Dank u.
Ik ben er van uit gegaan dat mijn eerste bericht al als een waarschuwing diende, maar bon, zal er aan denken volgende keer

0
geplaatst: 26 juni 2013, 21:51 uur
Oh trouwens, ik wil niet flauw doen over die Lucille Werner-grap, maar Lucille loopt altijd raar/mank, dus 'het kan raar lopen' klopt niet echt. Wel leuk hoor, niets op aan te merken.
0
Schnee
geplaatst: 26 juni 2013, 22:58 uur
woutorrmusic schreef:
Oh trouwens, ik wil niet flauw doen over die Lucille Werner-grap, maar Lucille loopt altijd raar/mank, dus 'het kan raar lopen' klopt niet echt. Wel leuk hoor, niets op aan te merken.
hè, maar dan klopt het toch...
0
geplaatst: 26 juni 2013, 23:23 uur
Inderdaad, ik zag haar in het centrum van Eindhoven doodgewoon wandelen. Het is alleen maar voor haar image dat ze zo doet.
0
geplaatst: 27 juni 2013, 13:55 uur

Over meisjes van 6 jaar die schreeuwen gesproken: Vader/dochter grindcore duo Sockweb heeft een platencontract gekregen. Er komt een album aan met gastoptredens van bekende muzikanten in de Grindcore, luister hier naar wat nummers van Sockweb:
Sockweb
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.