MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

panjoe (moderator)
Een leuke nieuwe:
(afbeelding)

En eentje uit de oude doos die ik toevallig tegenkwam en die me hardop deed grinniken:
(afbeelding)

Stoer!

Don Cappuccino schreef:
Dit blijft de beste Radiohead-grap:

(embed)

Lijkt trouwens veel op de discussies hier.

OK Computer is ook overrated!

Misterfool
Get out ,

Dat sowieso. The Boo Radleys waren veel beter.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Vijfentwintig is al veel te oud voor Berlusconi.

Sommige grappen schrijven zichzelf: Witteman uitgenodigd voor P&W - NOS Nieuws

panjoe (moderator)

Dat geldt zeker ook voor Engelstalige marketing in Azië:

(afbeelding)

Het is natuurlijk wel stom, maar ik kan me voorstellen dat je dergelijke personen niet verwacht tegen te komen.

Het had mij evenzeer kunnen overkomen, maar dat maakt het wat mij betreft niet minder grappig.

Ik las het ook al, ja. Wie weet ziet Witteman er zonder make-up wel heul anders uit.

chevy93 schreef:
Ik las het ook al, ja. Wie weet ziet Witteman er zonder make-up wel heul anders uit.

Ik zou jou ook niet herkennen zonder make-up en haarband.

Ik zou die meid prompt aannemen en opzadelen met de rol van hoofd ledenwerving - doorzetten wordt beloond!

Kill_illuminati schreef:
Het is natuurlijk wel stom, maar ik kan me voorstellen dat je dergelijke personen niet verwacht tegen te komen.

Ach kan gebeuren, ik zou Mjuman op Utrecht centraal ook zomaar een MuMe account proberen aan te smeren
En bekende Nederlanders, het is zooo verwarrend.

Mijn hele wereld stort in door dit filmpje.

Ik zie steeds vaker filmpjes van deze mevrouw her en der. Mij bekruipt het gevoel dat het gewoon een actrice is. Neem nou gewoon eens het decor. In het ene filmpje staan er opeengestapelde pleerollen op de achtergrond en nu staat er iets dat lijkt op een roze dildo. Dat is geënsceneerd. Kan bijna niet anders. En dan zwijg ik nog over de Koefnoeninhoud.

Edwynn schreef:
Ik zie steeds vaker filmpjes van deze mevrouw her en der. Mij bekruipt het gevoel dat het gewoon een actrice is. Neem nou gewoon eens het decor. In het ene filmpje staan er opeengestapelde pleerollen op de achtergrond en nu staat er iets dat lijkt op een roze dildo. Dat is geënsceneerd. Kan bijna niet anders. En dan zwijg ik nog over de Koefnoeninhoud.

Je wordt genept waar je bij staat!

Edwynn schreef:
Ik zie steeds vaker filmpjes van deze mevrouw her en der. Mij bekruipt het gevoel dat het gewoon een actrice is.
Dat is het ook en ze heeft meerdere typetjes.

In dat geval lukt het haar goed om in elk geval twijfel te zaaien. Dat filmpje over het opheffen van Hyves vond ik wel heel geinig. Was volgens mij ook de eerste die ik zag.

En wat te denken van al die abominabel gespelde (en veelal onbeschofte) reacties van mensen die 100% zeker weten dat het een echt persoon betreft...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.