MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Antonio
In dat geval plaats ik ook nog een variant op Abbey Road, voor de tweede keer...

(afbeelding)

Dj2Jelle
Waardeloos

sxesven
Zo pover was het in deze thread nog niet eerder...

En dat op maandagochtend!!

sxesven
Ja, krap een driedubbele espresso achter de kiezen en dan humor voor na 11 elf bier op je beeldscherm.

DAT DIT KAN IN NEDERLAND

Snel het niveau weer tot aanvaardbare proporties opkrikken:

Die laatste 10 seconden

Hè, kabouter Wesley maakt een boel goed na die domme Beatlesgrappen.

sxesven schreef:
Zo pover was het in deze thread nog niet eerder...

Wel.

De kabouter is dood. Einde.

Wesley

Antonio
Mjuman schreef:
En dat op maandagochtend!!

Kennelijk ben ik een heel stuk minder gevoelig voor zulke vunzige en flauwe grappen 's ochtends vroeg, als sommige van de hier aanwezige lichtgeraakte moraalridders op het Forum...

Het zal mijn afwijkende (wan-)smaak wel zijn, maar ik kan nog immer lachen om seksbedrijvende Beatles en van Kabouter Wesley ga ik nog geeneens glimlachen...

Nee elke keer kabouter wesley onder de dikke laag met stof halen, dat moet dan wel hilarisch zijn. Een keer is leuk, maar daarna gaat het vervelen. Ik ga hier toch ook geen kud filmpjes meer plaatsen?

Antonio
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ga hier toch ook geen kud filmpjes meer plaatsen?

Ik ook niet...

Die Metal Slug Krab, dat vind ik dan weer grappig...

Komt een man bij de dokter. zegt ie: dokter ik heb last van mn rechteroog als ik thee drink. Zegt de dokter: dan moet je het lepeltje eruit halen.

haha kansloze grap

Stijn_Slayer
Antonio schreef:
maar ik kan nog immer lachen om seksbedrijvende Beatles en van Kabouter Wesley ga ik nog geeneens glimlachen...

Kabout Wesley is kut.

Antonio schreef:
In dat geval plaats ik ook nog een variant op Abbey Road, voor de tweede keer...

(afbeelding)

Glurp schreef:
Komt een man bij de dokter. zegt ie: dokter ik heb last van mn rechteroog als ik thee drink. Zegt de dokter: dan moet je het lepeltje eruit halen.

haha kansloze grap
I lol'd .

leander?
Cygnus schreef:

Snel het niveau weer tot aanvaardbare proporties opkrikken:

(embed)

(embed)

Bedankt. Heb lang niet zo gelachen.

Kabouter Wesley, blijft grappig

sxesven
Best. Thing. Evarrrr!

John Kilduff

Misschien meer voor de opmerkelijke filmpjes, maar het doet mijn mondhoeken wel omhoog krullen.

jeko
Brain sucking peanunanners

Gallow
Broer van bob ross?

fastpulseboy
ik begrijp er geen reet van....
dodelijk vermoeiend en niet grappig, of mis ik iets.
Beetje bert visscher syndroom

fastpulseboy schreef:
ik begrijp er geen reet van....
dodelijk vermoeiend en niet grappig, of mis ik iets.
Beetje bert visscher syndroom

Schrijf je ook in voor de Teleac-cursus humor. Na les 3 snapte ik het al; ik liet alleen trillend van ADHD mijn vierde kopje espresso vallen.

Sir Spamalot (crew)
Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan uitspreken) is 25 jaar getrouwd en besluit iets lekkers te maken voor haar man. Vrouw: "Kijk eens man, omdat je zo nief bent heb ik een nekker etentje voor u gemaakt."
En inderdaad, ze hebben lekker gegeten, met daarna nog een glaasje champagne en vroeg naar bed. Eenmaal in bed komt de man met de verrassing van de dag tevoorschijn. Twee tickets om met z'n tweeën 14 dagen naar de Bahama's te gaan...
De vrouw is in de zevende hemel met dit cadeau en fluistert tot hem:
"Hartstikke nief, echt heen erg nief."
Ze besluit om haar man eens extra te verwennen. Met haar hoofd onder de dekens zakt ze naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
Vrouw: "Is het nekker man?"
Man: "Neenee, met Jetair."

Misterfool

wat spul van collegehumor

flauwer maar ook nog best grappig

Antonio schreef:

(afbeelding)

Sir Spamalot schreef:
Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan uitspreken) is 25 jaar getrouwd en besluit iets lekkers te maken voor haar man. Vrouw: "Kijk eens man, omdat je zo nief bent heb ik een nekker etentje voor u gemaakt."
En inderdaad, ze hebben lekker gegeten, met daarna nog een glaasje champagne en vroeg naar bed. Eenmaal in bed komt de man met de verrassing van de dag tevoorschijn. Twee tickets om met z'n tweeën 14 dagen naar de Bahama's te gaan...
De vrouw is in de zevende hemel met dit cadeau en fluistert tot hem:
"Hartstikke nief, echt heen erg nief."
Ze besluit om haar man eens extra te verwennen. Met haar hoofd onder de dekens zakt ze naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
Vrouw: "Is het nekker man?"
Man: "Neenee, met Jetair."

Deze heb ik op m'n mobiel gezet. Nu gaat m'n hele school hier dubbel omliggen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.