MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Hoe moet ik dat zien, met de voeten wassen en een zeem tussen de bilspleet?

Bardt1980 schreef:
Hoe moet ik dat zien, met de voeten wassen en een zeem tussen de bilspleet?

Zeg jij maar nix - in jullie regiospeak is een winkel "los" als ie bij ons gewoon "open" is. Bij ons is een handelaar "los" als ie zijn handel verkocht heeft.

Voor een gewone werkweek heb je trouwens een knappe 'dirty mind' op de mamo - da's hier geen moment voor dubbelzinnige gedachten - eerder tijd voor timesheets, facturen, planning en meer van typisch mamo-gedoe.

Mjuman schreef:
(quote)

Zeg jij maar nix - in jullie regiospeak is een winkel "los" als ie bij ons gewoon "open" is. Bij ons is een handelaar "los" als ie zijn handel verkocht heeft.

Voor een gewone werkweek heb je trouwens een knappe 'dirty mind' op de mamo - da's hier geen moment voor dubbelzinnige gedachten - eerder tijd voor timesheets, facturen, planning en meer van typisch mamo-gedoe.

Zeker, bij ons is momenteel de bakker los waar ik momenteel effe langs ga voor een mik brood
[dirty_mind_modus] Zo, en nu ga ik poepen in de baas zijn tijd! [/dirty_mind_modus]

@B1980 - dan is mijn opgroeidialectlied imo toch een stuk fijner en toepasselijker nou met lunchtijd

Alhoewel ’Dès ’n schôon waoge’ YouTube - schôon waoge clip 2000 ook heel fijn blijft.

Mjuman schreef:
@B1980 - dan is mijn opgroeidialectlied imo toch een stuk fijner en toepasselijker nou met lunchtijd

(embed)

Alhoewel ’Dès ’n schôon waoge’ YouTube - schôon waoge clip 2000 ook heel fijn blijft.

Net zo eng als Liegebeest vroeger.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

raadsel =

Leuk raadseltje!

Die omschrijving.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Die omschrijving.

Wat dacht je van de 'vergelijkbare zoekertjes.' Markplaats kent de term Horsegate ook.

Edit: Blijkbaar is dat random. Bij mij werden er twee Shetland Pony's aangeboden.

Bij mij Alpacamerrie's, pony's, een vogelkooi en een chihuauhua.

sxesven
Die bovenste is vast heel leuk als je 11 bent.

Vanwege de dildo?

Onweerwolf
sxesven schreef:
Die bovenste is vast heel leuk als je 11 bent.

En die onderste als je gisteren voor het eerst op internet bent geweest.

De reacties hier zijn in elk geval leuker dan de grappen.

Schnee
jasper1991 schreef:
Vanwege de dildo?

nee boven de 12 nog zulke spelletjes spelen, dan heb je geen vriendin.

Het ziet anders wel een beetje witjes.

Anders kan ook. Maar dan heeft het wel veel zwarte sneeuw gezien.

(afbeelding)

Maartenn (crew)

Hebben jullie de follow-up ook gezien?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:21 uur

geplaatst: vandaag om 12:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.