Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2013, 10:41 uur
Hoe moet ik dat zien, met de voeten wassen en een zeem tussen de bilspleet? 

0
geplaatst: 16 september 2013, 10:57 uur
Het lijkt me de opvolger van Extreme ironing - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 16 september 2013, 10:59 uur
Zeg jij maar nix - in jullie regiospeak is een winkel "los" als ie bij ons gewoon "open" is. Bij ons is een handelaar "los" als ie zijn handel verkocht heeft.
Voor een gewone werkweek heb je trouwens een knappe 'dirty mind' op de mamo - da's hier geen moment voor dubbelzinnige gedachten - eerder tijd voor timesheets, facturen, planning en meer van typisch mamo-gedoe.
0
geplaatst: 16 september 2013, 11:06 uur
Mjuman schreef:
Zeg jij maar nix - in jullie regiospeak is een winkel "los" als ie bij ons gewoon "open" is. Bij ons is een handelaar "los" als ie zijn handel verkocht heeft.
Voor een gewone werkweek heb je trouwens een knappe 'dirty mind' op de mamo - da's hier geen moment voor dubbelzinnige gedachten - eerder tijd voor timesheets, facturen, planning en meer van typisch mamo-gedoe.
(quote)
Zeker, bij ons is momenteel de bakker los waar ik momenteel effe langs ga voor een mik brood

[dirty_mind_modus] Zo, en nu ga ik poepen in de baas zijn tijd! [/dirty_mind_modus]
0
geplaatst: 16 september 2013, 12:49 uur
@B1980 - dan is mijn opgroeidialectlied imo toch een stuk fijner en toepasselijker nou met lunchtijd 
Alhoewel ’Dès ’n schôon waoge’ YouTube - schôon waoge clip 2000 ook heel fijn blijft.

Alhoewel ’Dès ’n schôon waoge’ YouTube - schôon waoge clip 2000 ook heel fijn blijft.
0
geplaatst: 16 september 2013, 13:07 uur
Mjuman schreef:
@B1980 - dan is mijn opgroeidialectlied imo toch een stuk fijner en toepasselijker nou met lunchtijd
(embed)

(embed)
Net zo eng als Liegebeest vroeger.
0
geplaatst: 16 september 2013, 21:57 uur
0
geplaatst: 17 september 2013, 12:13 uur
Wat dacht je van de 'vergelijkbare zoekertjes.' Markplaats kent de term Horsegate ook.
Edit: Blijkbaar is dat random. Bij mij werden er twee Shetland Pony's aangeboden.
0
geplaatst: 17 september 2013, 12:25 uur
Bij mij Alpacamerrie's, pony's, een vogelkooi en een chihuauhua.
0
Onweerwolf
geplaatst: 17 september 2013, 18:32 uur
sxesven schreef:
Die bovenste is vast heel leuk als je 11 bent.
Die bovenste is vast heel leuk als je 11 bent.
En die onderste als je gisteren voor het eerst op internet bent geweest.
0
Schnee
geplaatst: 17 september 2013, 21:29 uur
jasper1991 schreef:
Vanwege de dildo?
Vanwege de dildo?
nee boven de 12 nog zulke spelletjes spelen, dan heb je geen vriendin.
0
geplaatst: 17 september 2013, 22:34 uur
Anders kan ook. Maar dan heeft het wel veel zwarte sneeuw gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.