Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 16:18 uur
http://www.quiterly.com/wp-content/uploads/2013/10/Rock-concert-audience-evolution.jpg
Funny cause It's true
Funny cause It's true
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 11:22 uur
, hier kan ik niet om lachen, natuurlijk worden alle Amerikanen als spion gezien, echter in dit geval ???
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 13:56 uur
't is al dinsdag hoor, iets wakkerder/alerter mag wel, dit moment van de week

0
Onweerwolf
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:25 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Ik zag de hond pas na de 3e keer kijken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:35 uur
Onheilspellend schreef:
Speakers wel aan staan?
Speakers wel aan staan?
Ja, maar ik kijk via mijn beeldscherm en niet via mijn luidsprekers.

0
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:37 uur
Dat gaat je blijkbaar erg moeilijk af, dus wellicht zou de audio je kunnen helpen begrijpen wat er gaande was.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:42 uur
Tsja, ik zat eigenlijk niet te focussen op de herten en de honden maar op een jezusfiguur in een park zoals de titel doet vermoeden. Dat het slechts een man is die "jezus" roept omdat z'n hond niet wil luisteren is nogal een letdown.
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:46 uur
Voordat de hond in beeld kwam had hij al meerdere keren 'jesus christ' geroepen; overduidelijk omdat zijn hond niet luisterde. Vandaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:51 uur
Oh, ik verstond het slechts eenmaal aan het einde.
(Ik ben een beetje verkouden en derhalve zitten mijn oortjes een beetje verstopt. Misschien ligt het daar dan aan.)
(Ik ben een beetje verkouden en derhalve zitten mijn oortjes een beetje verstopt. Misschien ligt het daar dan aan.)
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 14:57 uur
Ik vond het anders wel een mooi voorbeeld van een 'practical joke': die vent liet zijn hond los lopen, in de vrije natuur, en die hond volgt zijn natuur/instinct en jaagt die herten op, richting verkeersweg. 

0
geplaatst: 15 oktober 2013, 16:27 uur
Dit moet toch wel een grap zijn? Ik vind het in elk geval een briljante grap dan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 oktober 2013, 16:33 uur
Ik heb het gevoel dat het serieus is.
En eigenlijk kan ik me er best iets bij voorstellen. Zie het als een soort sociologisch onderzoek. Ik kom zelf ook op nogal uiteenlopende verjaardagen en het kan best interessant zijn om de verschillen te vergelijken.
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 16:50 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 16:53 uur
Onweerwolf schreef:
Tsja, ik zat eigenlijk niet te focussen op de herten en de honden maar op een jezusfiguur in een park zoals de titel doet vermoeden. Dat het slechts een man is die "jezus" roept omdat z'n hond niet wil luisteren is nogal een letdown.
Het gaat er vooral om dat die hond de herten over de autoweg heen jaagt.
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 17:36 uur
In jouw geval lijkt me dat echter een onmogelijke zaak.
Benton is overigens al een best oud filmpje.
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 17:40 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 17:46 uur
chevy93 schreef:
(quote)
In jouw geval lijkt me dat echter een onmogelijke zaak.Benton is overigens al een best oud filmpje.
Is ondertussen wel vast komen te staan wie die eigenaar is en dat de hond Fenton heet.
0
geplaatst: 15 oktober 2013, 17:57 uur
Tbv een dagblad dat ook in het OOOOstun wordt bezorgd, is een pheauteaugravin actief die verjaardagen digitaal vereeuwigt tbv dat landelijke dagblad; het dagblad in kwestie, vooruit dan maar NRC, kent tevens een rubriek Marktplaatspoezie.
Nou weet ik wel dat jongere users alhier minder kranten lezen (van papier) - zulks wordt ook wel "ontlezing" genoemd. Echter mij dunkt dat de betrokken hoofdstedeling deze 2 items heeft samengevoegd - ik vind het eerder sappie-slappig dan grappig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.