MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Social_Mask
Bobiej schreef:
Er passen toch geen 17 kippen in een baksteen!

17 stukjes Kip dan.

Bobiej
Nee want het gaat om 17 kippen, stukjes doen we hier niet aan.

Social_Mask
Natuurlijk, want dan klopt mijn berekening niet..

17-1=16
1+6=7
1+7=8
8+2=10
10+1=11 Pingpongballen

Maar natuurlijk!

fredpit
Social_Mask schreef:
Ohw ik kwam uit op 11...

Dat komt omdat je geen rekening hebt gehouden met de nattigheidsfactor van het water. Erg belangrijk bij dit soort kwesties waar het landsbelang van belang is.

Social_Mask
Dus..... als ik de nattigheidsfactor min mijn antwoord doe, en dan even de ABC Forumule gebruik....

10

Vergeet niet te stiften.

Jack in de box.

Terug op zeven, als je hem hebt!

Ik trek 'm terug en ik gooi er een schoppen 2 bovenop.

Dat mag dus niet!

Joy4ever schreef:
Dat mag dus niet!

Van wie niet? Van Storm? Storm kent alleen Russisch Roulette.

Nee, de spelregels wijzigen tijdens het spel. Wat jij doet mag dus niet.

Joy4ever schreef:
Nee, de spelregels wijzigen tijdens het spel. Wat jij doet mag dus niet.

Sorry, ik ben een beetje in de war. Bij de bushalte zat een enorme mus op het dak.

Tramhalte?

En toen?

En toen was het afgelopen met het geslowchat.

Klopt!

fredpit
BoordAppel schreef:
En toen was het afgelopen met het geslowchat.

....grapjas

Een geit zwemt sowieso niet sneller dan een krokodil dus 0.

Akonner
Bobiej schreef:
Als er 17 goudvissen in een baksteen passen, hoeveel pingpongballen moet een krokkodil dan eten om sneller te zwemmen dan een geit?

Er van uitgaande dat de baksteen een maximaal doorsnee van 28 centimeter heeft en we tussen de jaartallen 1954 en oktober zitten, het buiten 5 graden vriest, de noorderwind uit het zuiden komt en het weer door Henk Huppelschoten gepresenteerd is, dan is de kans groot dat we in April zitten en een Krokodil met 28 pingpong ballen geen kans maakt om te winnen van een geit wiens sik langer is dan dat hij zelf oud is. Ik hou het daarom op 3 goudvissen.

Maar even iets anders:

Waarom een konijn?

Akonner schreef:
(quote)

Er van uitgaande dat de baksteen een maximaal doorsnee van 28 centimeter heeft en we tussen de jaartallen 1954 en oktober zitten, het buiten 5 graden vriest, de noorderwind uit het zuiden komt en het weer door Henk Huppelschoten gepresenteerd is, dan is de kans groot dat we in April zitten en een Krokodil met 28 pingpong ballen geen kans maakt om te winnen van een geit wiens sik langer is dan dat hij zelf oud is. Ik hou het daarom op 3 goudvissen.

Maar even iets anders:

Waarom een konijn?

Je moet natuurlijk wel rekening houden met de klimaatveranderingsfactor, als je daar de wortel uit trekt en met de macht 3 verheft keer pi, dan krijg je pas een betrouwbaar en serieus antwoord. Hier wilde ik het bij laten.

fredpit
wat ?

Social_Mask
Louis2703 schreef:
(quote)

Je moet natuurlijk wel rekening houden met de klimaatveranderingsfactor, als je daar de wortel uit trekt en met de macht 3 verheft keer pi, dan krijg je pas een betrouwbaar en serieus antwoord. Hier wilde ik het bij laten.

Even eerlijk nu...Heb je dat helemaal zelf bedacht?
Wat een genie

kArIzMa_TuRk
Heeft iemand deze al gezien???

http://www.youtube.com/watch?v=i3415UZ3uKc

Gaaf en heel knap!

Improvision

Eerder fascinerend. Ben nog steeds onder de indruk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:54 uur

geplaatst: vandaag om 00:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.