menu

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Hij doet alleen in kleine jongetjes bedoel je?

avatar van Lukas
Na 77 pagina's slowchat dan eindelijk on topic...


(afbeelding)

Just a Joke...


sxesven
Lukas schreef:
Na 77 pagina's slowchat dan eindelijk on topic...

(afbeelding)

Just a Joke...

Slechts? Kom niet aan mijn Joke.

avatar van Mjuman
sxesven schreef:
(quote)

Slechts? Kom niet aan mijn Joke.


Begrijpt dat je de onderhandlingen namens de Playboy hebt geopend? Nwe serie: the aging female vamp?

avatar van GrafGantz
Vliegt als een razende roeland over het internet dus wellicht nu reeds "OLD!"...


(afbeelding)

avatar van Mjuman
Advertentie erboven (boek over Joe S.) is veel leuker - en maar goed dat we de man en die worp hebben gezien. Anders had de kop wellicht geluid: "whom did he go down on?"

Antonio
Toch jammer dat in deze wereld de John Lennons, Martin Luther Kings en John F. Kennedys de kogel krijgen en uitschot als Berlusconi het moet doen met een bloedlip, kapotte tanden en een gekneusde ego...

leander?
Alsof Kennedy zo geweldig was. Zó overrated die gozer. Zijn "martelaarsdood" is alleen maar goed geweest voor zijn imago.
(Of ben ik nu te grof? :S )

Ssscht...
Met Kennedy was er misschien geen Vietnam-oorlog geweest... Toch geen klein detail dacht ik zo

leander?
Waarom denk je dat?

Improvision

(afbeelding)

avatar van Florsi Florsa
Vind ik geen goede reden.

avatar van reptile71
Deze hangt op mijn werk:


(afbeelding)

Vind hem wel leuk.

avatar van Sir Spamalot
Schitterende cartoon, het kriebelt om die ook op het werk uit te hangen. Nog eentje van mij:


(afbeelding)

The Oath
reptile71 schreef:
Deze hangt op mijn werk:

(afbeelding)

Vind hem wel leuk.


Die hing ook in de rijkswachtkazerne waar ik onlangs was voor fotoreeks. In groot posterformaat.

avatar van Chameleon Day
Antonio schreef:
Toch jammer dat in deze wereld de John Lennons, Martin Luther Kings en John F. Kennedys de kogel krijgen en uitschot als Berlusconi het moet doen met een bloedlip, kapotte tanden en een gekneusde ego...


Je bedoelt dat die een kogel in zijn gezicht had moeten ontvangen ipv een beeldje?.....sorry, maar ik vind dit een behoorlijk foute opmerking. Mag wat mij betreft wel door een mod verwijderd worden.

Improvision


skyline


avatar van reptile71
Net even Hans Teeuwen gekeken (dvd was een kerstkadootje).
Een van mijn favoriete stukken is toch wel het verhaal van de kruik. Schitterend hoe hij bijv. uitwijkt over dat dingetje op dat ruimteschip.

Kruik deel 1



Kruik deel 2


avatar van Rhythm & Poetry
Even wat droge humor, niks origineels want het wordt hier zo vaak gepost.


(afbeelding)


(afbeelding)

The Oath

(afbeelding)


avatar van Stapler
Kom op, dat is van die strip humor die je in de gratis krantjes leest. Ik vind hem niet grappig .

avatar van Arrie
Stapler schreef:
Kom op, dat is van die strip humor die je in de gratis krantjes leest. Ik vind hem niet grappig .

Die strips zijn inderdaad echt verschrikkelijk slecht. Maakt niet uit welke, Metro, Spits, De Pers, allemaal hebben ze slechte, niet-grappige strips.

avatar van Stapler
Toch lees ik ze bijna altijd, ik heb hoop op beter .

Daily Operator
Stapler schreef:
Toch lees ik ze bijna altijd, ik heb hoop op beter .


Optimist

avatar van reptile71
Rhythm & Poetry schreef:
Even wat droge humor, niks origineels want het wordt hier zo vaak gepost.

Zelfgemaakt, die tweede?

avatar van Rhythm & Poetry
Nee helaas niet, anders zou ik er nu mee door het land toeren.

avatar van reptile71
Kan jij ook!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:50 uur

geplaatst: vandaag om 13:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.