MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Marko
Nobody fucks with the Jesus!

Al is de laatste scène van de film aan de bar toch duidelijk de beste.

Het grappige aan dat Frans Bauerfilmpje is overigens dat voordeuren echt niet naar buiten horen open te gaan.

Gallow
Marko schreef:
Het grappige aan dat Frans Bauerfilmpje is overigens dat voordeuren echt niet naar buiten horen open te gaan.

ik lig ook altijd in een deuk als ze dat wel doen

Gallow schreef:
(quote)

ik lig ook altijd in een deuk als ze dat wel doen

Van mij mogen jullie 'em houden, die Bauer - de transferpapieren liggen al klaar in Zeist en hij mag zo weg, zijn woonwagenbungalow gaat op transport zodra jullie een plekske voor 'em hebben - één verzoek van Frans: liefst niet bij die nucleaire vuilnisbelt in Wallonië.

Marko

The Oath
Op restaurant
Gast: "hey ober, ken ik hier ergens schijten man?"
Ober: "ja hoor, op het einde van de gang rechts is een deur met daarop "Heren". Trek u daar maar niets van aan en ga maar binnen""

The Oath
Ik heb hem van iemands wiens moppen ik normaal nooit tof vond. Ik moest er wel om lachen

Dardan

The Oath

(afbeelding)

dix
The Oath, het is je gelukt .... een glimlach !

Wat dix zegt!

Wow, hier ook al

Gallow
Stapler schreef:
(embed)

dus er zijn duizenden circulerende live beelden van en dan kom jij met een homemade videotje aanzetten?

dus er zijn duizenden reacties die je er op had kunnen geven en dan kom jij met een vet sneu zeik bericht aanzetten?

Improvision

Family Guy

Kos

(afbeelding)

.

Slecht voor bedoeld slecht te zijn.

_Lynn_

flash trash.. geniaal

Family Guy is briljant.

Dat Tiesto filmpje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:26 uur

geplaatst: vandaag om 16:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.