Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Marko
geplaatst: 12 april 2010, 14:48 uur
Nobody fucks with the Jesus! 
Al is de laatste scène van de film aan de bar toch duidelijk de beste.
Het grappige aan dat Frans Bauerfilmpje is overigens dat voordeuren echt niet naar buiten horen open te gaan.

Al is de laatste scène van de film aan de bar toch duidelijk de beste.
Het grappige aan dat Frans Bauerfilmpje is overigens dat voordeuren echt niet naar buiten horen open te gaan.

0
Gallow
geplaatst: 12 april 2010, 15:05 uur
Marko schreef:
ik lig ook altijd in een deuk als ze dat wel doen
0
geplaatst: 12 april 2010, 15:15 uur
Gallow schreef:
(quote)

0
geplaatst: 12 april 2010, 16:22 uur
Van mij mogen jullie 'em houden, die Bauer - de transferpapieren liggen al klaar in Zeist en hij mag zo weg, zijn woonwagenbungalow gaat op transport zodra jullie een plekske voor 'em hebben - één verzoek van Frans: liefst niet bij die nucleaire vuilnisbelt in Wallonië.
0
The Oath
geplaatst: 12 april 2010, 22:03 uur
Op restaurant
Gast: "hey ober, ken ik hier ergens schijten man?"
Ober: "ja hoor, op het einde van de gang rechts is een deur met daarop "Heren". Trek u daar maar niets van aan en ga maar binnen""
Gast: "hey ober, ken ik hier ergens schijten man?"
Ober: "ja hoor, op het einde van de gang rechts is een deur met daarop "Heren". Trek u daar maar niets van aan en ga maar binnen""
0
The Oath
geplaatst: 12 april 2010, 22:34 uur
Ik heb hem van iemands wiens moppen ik normaal nooit tof vond. Ik moest er wel om lachen 

0
Gallow
geplaatst: 15 april 2010, 15:06 uur
Stapler schreef:
(embed)
(embed)
dus er zijn duizenden circulerende live beelden van en dan kom jij met een homemade videotje aanzetten?

0
geplaatst: 15 april 2010, 16:01 uur
dus er zijn duizenden reacties die je er op had kunnen geven en dan kom jij met een vet sneu zeik bericht aanzetten? 

0
geplaatst: 16 april 2010, 18:30 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.