MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Vier mannen lopen al weken te plannen hoe ze elk hun echtgenote zouden kunnen overtuigen hen eens een weekendje met vrienden te laten gaan om te jagen en vissen. Na vele weken denkwerk en overleg, worden de plannen concreter. Enkel de vrouw van Jean, wil hem niet laten meegaan. Een beetje teleurgesteld vertrekken de anderen de volgende zaterdag heel vroeg op uitstap. Wanneer ze bij een plaatsje aan de rand van het bos, vlak bij een rivier aankomen, alwaar ze hun kamp willen opslaan, zien ze tot hun verbazing reeds een tentje staan, brandt er een kampvuur, waarboven Jean een vers gevangen vis staat klaar te maken. De andere mannen zijn blij en verrast hun vriend Jean te mogen begroeten maar toch ook nieuwsgierig naar wat Jean heeft moeten doen om toch mogen mee te gaan. Eén vraagt: "Sinds wanneer ben jij al hier?" En een ander: "Hoe heb jij plots gemogen van je vrouw?" Jean antwoordt: "Gisteren, in de vooravond, zat ik, schijnbaar triestig in mijn zetel. Plots voelde ik warme poezelige handjes voor mijn ogen en zei mijn vrouw: 'k zal je snel laten opkikkeren!' Ik keek op en zag mijn vrouw in sexy lingerie gekleed. In haar ogen had ze een ondeugende blik, die had ik al in geen jaren meer gezien. Ze nam mijn hand en troonde me mee naar de kamer. Daar stonden meer dan tien kaarsen te branden en die verspreidden ook nog eens een speciale geur. Opwindende aroma's, aldus mijn vrouw. Ze gaf me handboeien en gebood haar aan het bed vast te maken. Dat heb ik dan maar gedaan. En toen zei ze: 'En nu mag jij doen wat je maar wil!' En voilà, hier ben ik dan!"

i'll be bach!

The Oath
In Frankrijk proberen ze het Belgische probleem uit te leggen

Le 20h de TF1 s'emmêle les pinceaux sur la Belgique - jeanmarcmorandini.com

Nog wat Engrish: (Engelse schrijffouten door Japanners)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Improvision

(afbeelding)

Hahahah. Dat verzin je toch niet .

Nog een krantenbericht dan maar...

(afbeelding)

Die kop is erg dubbelzinnig mijn inziens

U houdt zeker van Friends?

Nee dat vind ik al helemaal erg .
Dan probeer ik het maar met een serie, Spaced :

Nog eentje dan maar, The Young Ones :

Uit de oude doos: een schitterende serie uit de 80's.

Stapler schreef:
Nee dat vind ik al helemaal erg .
Dan probeer ik het maar met een serie, Spaced :
(embed)
Nog eentje dan maar, The Young Ones :
(embed)
Dat soort series zijn de kinderen van Fawlty Towers.

Waarom? Omdat het ook Brits is?

Nee, omdat Simon Pegg, Nick Frost, Rik Mayall en Adrian Edmondson en het grote overige deel van meehielp met het maken van series als Bottom dat als grootste inspiratiebron hebben en John Cleese met Fawlty Towers en Monty Python de Britse humor op de kaart zette. Maar blijkbaar ben je niet zo bekend met de de bekendse sitecom allertijden zo'n beetje uit Groot-Brittannië (Fawlty Towers); is nota bene uitgeroepen tot grootste Britse programma ooit een aantal jaar geleden.

Oh ik kende Fawlty Towers al wel langer hoor. Ik kon zelf alleen nergens terug vinden dat hun zich daar op hebben laten inspireren, al is het wel makkelijk scoren om in interviews te zeggen dat jij je hebt laten inspireren door Fawlty Towers en Monthy Python. Maar misschien menen ze dat ook echt wel, wat weet ik ervan.

Ik ben zelf niet zo fan van beide series/acts, al zie ik er de humor meestal wel van in maar erg grappig wordt het voor mij bijna nooit. Het filmpje dat jij poste vind ik dan ook totaal niet grappig en erg flauw/makkelijk. Dit soort grappen kom je zo vaak tegen in slappe amerikaanse komedies. Al was het vast in de tijd van John Cleese wel vrij vernieuwend, dat weet ik niet.

Trouwens Rowan Atkinson vind ik wel geniaal:

Stapler schreef:

(afbeelding)

Ik moest toch wel lachen .

Improvision
Wat is het verschil tussen een Amerikaan en een zwakzinnige?

100 kilo

Dat is ook écht wel een overhaaste generalisatie...

Die schakelaar

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Wat is er nou fail aan die eerste...

Check de stoelen. En de borduur

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.