MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Kan om de 2e van the Oath nog wel grinniken

boomkat
Ik vind die 3e wel leuk eigenlijk . Super flauw, maarja dat ben ik .

iets om over na te denken voordat je morgen wellicht ergens een rondje roodkleurt

Geen idee of dat hier moet:

Tom zegt (16:32):
*dan moet er eerst een rails
Julian zegt (16:33):
*ik weet niet maar volgens mij ligt er rails in nederland (2)
Tom zegt (16:33):
*o
*ik dacht
*alleen in de randstand
*;(
Julian zegt (16:34):
*nee daar heb je alleen analfabeten

En toen volgde een hele lange stilte...

Even voor de duidelijkheid, onze grote vriend Tom woont in Rotterdam (in de, volgens hem, superieure Randstad) en heeft een hekel aan alles wat geen grote stad is.

The Oath

(afbeelding)

Nep, neem ik aan?

Ja, want anders was ie wel grappig.

Zojuist gelezen op FB:

People who claim that piracy has ruined the music industry just don't understand how difficult it is to play guitar with a hook on one arm.

brooklyn schreef:
(quote)

Met de auto is die vraag veel makkelijker :

De kwaliteit van de wegen gaat ineens omhoog

Belgische kutwegen, inderdaad.

JLjuju schreef:

Even voor de duidelijkheid, onze grote vriend Tom woont in Rotterdam (in de, volgens hem, superieure Randstad) en heeft een hekel aan alles wat geen grote stad is.

Tom woont in Vlaardingen gekkie. En hij heeft the knowledge.

GrafGantz schreef:
People who claim that piracy has ruined the music industry just don't understand how difficult it is to play guitar with a hook on one arm.

lazerus schreef:
iets om over na te denken voordat je morgen wellicht ergens een rondje roodkleurt
(embed)

Beetje falend als je naar het Nederlandse systeem kijkt. Als ik op de SP stem ben ik dus echt niet verantwoordelijk voor wat de VVD doet, dus heb ik alle recht om te zeiken. Verder was het ook niet echt grappig, helaas .

Stapler schreef:
Verder was het ook niet echt grappig, helaas .

Ben je jurylid van Idols ofzo?

Kan er zelf wel om lachen, dat wil uiteraard niet zeggen dat jij of iemand anders het ook grappig moet vinden.
Denk wel dat het voor een deel op de NL politiek te betrekken is. Je hebt hier namelijk ook zeikerds die nu op de PVV of VVD hebben gestemd en over 4 jaar weer flink aan het zeiken zijn en verder niet veel anders doen dan aan hun reet krabben. Volgens mij is dat ook meer het zeiken of de oppervlakkigheid waar Carlin het over heeft. Verder was George Carlin een van de betere Amerkaanse stand-up comedians (beetje vergelijkbaar met Theo Maassen of Hans Teeuwen). Dat jij het verder niet grappig vindt, das jammer, maar voor mij is dat niet echt maatgevend.

lazerus schreef:
(quote)

Ben je jurylid van Idols ofzo?

Kan er zelf wel om lachen, dat wil uiteraard niet zeggen dat jij of iemand anders het ook grappig moet vinden.
Denk wel dat het voor een deel op de NL politiek te betrekken is. Je hebt hier namelijk ook zeikerds die nu op de PVV of VVD hebben gestemd en over 4 jaar weer flink aan het zeiken zijn en verder niet veel anders doen dan aan hun reet krabben. Volgens mij is dat ook meer het zeiken of de oppervlakkigheid waar Carlin het over heeft. Verder was George Carlin een van de betere Amerkaanse stand-up comedians (beetje vergelijkbaar met Theo Maassen of Hans Teeuwen). Dat jij het verder niet grappig vindt, das jammer, maar voor mij is dat niet echt maatgevend.

Kijk, als je zo gaat lopen 'mmrn, sluit ik me bij Stapler aan. Ik vind het nogal *piep* om klakkeloos met een US stand-up comedian te komen - met een US politiek systeem van de facto 2 partijen - en dat toepasselijk te willen verklaren op wat er van de week in NL Is gebeurd (of misschien wel niet). Op zijn zachtst gezegd nogal *piep* en weinig ontvankelijk voor de politiek realiteit van een land waarin de deconfessionalisering (zoek dat maar eens op) weer is voortgeschreden en de polarisering steeds meer zichtbaar wordt.

Om dan ook nog eens zo te lopen pruttelepippen met de repliek van Stapler - kijk dat vind ik nou *piep* - corny is the least thing to say in Yankinese speak! "Niet echt maatgevend"- shame on you - 'cos you can't dance too!

Er zit een muis in je bericht.

Ik verklaar dat helemaal niet toepasselijk en wil dat hele verhaal ook niet transporteren naar het politieke systeem dat we hier hebben. Vond het zelf wel grappig en aangezien het om humor draait in dit topic en het verkiezingstijd was vond ik het wel toepasselijk. Verder probeer ik alleen het e.e.a. toe te lichten, dat dat op jou overkomt als 'mmrn' of gepruttelepipp.. dat kan en ook dat is helemaal prima.

Wat me stoort aan Stapler z'n comment is "Verder was het ook niet grappig, helaas". Dat klinkt mij te absoluut en 'lichtelijk' pedant. Je kan het ook bij jezelf houden en zeggen: "Ik vindt er geen kloot aan". Maar goed, no offence verder..

The Oath

(afbeelding)

(afbeelding)

Deze is zo flauw
Maar ik moet er toch om lachen

MAar ik heb ook een biertje op!

Improvision

The Oath

(afbeelding)

Yann Samsa
Ricky Gervais - The Bible =

Improvision

Zo droog.

Gervais is sowieso een held. Die podcasts zijn ook geweldig.

Ruby1966

(afbeelding)

El Tutero Grande

Deze week nog niet zo hard gelachen als zojuist. Waarvoor mijn dank

skyline

(afbeelding)

:'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''')

Improvision

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.