Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 8 juni 2010, 20:29 uur
Ik vind die 3e wel leuk eigenlijk
. Super flauw, maarja dat ben ik
.
. Super flauw, maarja dat ben ik
.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 21:52 uur
iets om over na te denken voordat je morgen wellicht ergens een rondje roodkleurt
0
geplaatst: 9 juni 2010, 16:40 uur
Geen idee of dat hier moet:
En toen volgde een hele lange stilte...
Even voor de duidelijkheid, onze grote vriend Tom woont in Rotterdam (in de, volgens hem, superieure Randstad) en heeft een hekel aan alles wat geen grote stad is.
Tom zegt (16:32):
*dan moet er eerst een rails
Julian zegt (16:33):
*ik weet niet maar volgens mij ligt er rails in nederland (2)
Tom zegt (16:33):
*o
*ik dacht
*alleen in de randstand
*;(
Julian zegt (16:34):
*nee daar heb je alleen analfabeten
*dan moet er eerst een rails
Julian zegt (16:33):
*ik weet niet maar volgens mij ligt er rails in nederland (2)
Tom zegt (16:33):
*o
*ik dacht
*alleen in de randstand
*;(
Julian zegt (16:34):
*nee daar heb je alleen analfabeten
En toen volgde een hele lange stilte...
Even voor de duidelijkheid, onze grote vriend Tom woont in Rotterdam (in de, volgens hem, superieure Randstad) en heeft een hekel aan alles wat geen grote stad is.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 08:32 uur
Zojuist gelezen op FB:
People who claim that piracy has ruined the music industry just don't understand how difficult it is to play guitar with a hook on one arm.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 10:04 uur
brooklyn schreef:
Met de auto is die vraag veel makkelijker :
De kwaliteit van de wegen gaat ineens omhoog
(quote)
Met de auto is die vraag veel makkelijker :
De kwaliteit van de wegen gaat ineens omhoog
Belgische kutwegen, inderdaad.
0
geplaatst: 10 juni 2010, 11:48 uur
JLjuju schreef:
Tom woont in Vlaardingen gekkie. En hij heeft the knowledge.

0
geplaatst: 10 juni 2010, 11:51 uur
GrafGantz schreef:
People who claim that piracy has ruined the music industry just don't understand how difficult it is to play guitar with a hook on one arm.

0
geplaatst: 11 juni 2010, 03:57 uur
lazerus schreef:
iets om over na te denken voordat je morgen wellicht ergens een rondje roodkleurt
(embed)
(embed)
Beetje falend als je naar het Nederlandse systeem kijkt. Als ik op de SP stem ben ik dus echt niet verantwoordelijk voor wat de VVD doet, dus heb ik alle recht om te zeiken. Verder was het ook niet echt grappig, helaas
.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 18:04 uur
Ben je jurylid van Idols ofzo?
Kan er zelf wel om lachen, dat wil uiteraard niet zeggen dat jij of iemand anders het ook grappig moet vinden.
Denk wel dat het voor een deel op de NL politiek te betrekken is. Je hebt hier namelijk ook zeikerds die nu op de PVV of VVD hebben gestemd en over 4 jaar weer flink aan het zeiken zijn en verder niet veel anders doen dan aan hun reet krabben. Volgens mij is dat ook meer het zeiken of de oppervlakkigheid waar Carlin het over heeft. Verder was George Carlin een van de betere Amerkaanse stand-up comedians (beetje vergelijkbaar met Theo Maassen of Hans Teeuwen). Dat jij het verder niet grappig vindt, das jammer, maar voor mij is dat niet echt maatgevend.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 18:38 uur
lazerus schreef:
Kan er zelf wel om lachen, dat wil uiteraard niet zeggen dat jij of iemand anders het ook grappig moet vinden.
Denk wel dat het voor een deel op de NL politiek te betrekken is. Je hebt hier namelijk ook zeikerds die nu op de PVV of VVD hebben gestemd en over 4 jaar weer flink aan het zeiken zijn en verder niet veel anders doen dan aan hun reet krabben. Volgens mij is dat ook meer het zeiken of de oppervlakkigheid waar Carlin het over heeft. Verder was George Carlin een van de betere Amerkaanse stand-up comedians (beetje vergelijkbaar met Theo Maassen of Hans Teeuwen). Dat jij het verder niet grappig vindt, das jammer, maar voor mij is dat niet echt maatgevend.
(quote)
Kijk, als je zo gaat lopen 'mmrn, sluit ik me bij Stapler aan. Ik vind het nogal *piep* om klakkeloos met een US stand-up comedian te komen - met een US politiek systeem van de facto 2 partijen - en dat toepasselijk te willen verklaren op wat er van de week in NL Is gebeurd (of misschien wel niet). Op zijn zachtst gezegd nogal *piep* en weinig ontvankelijk voor de politiek realiteit van een land waarin de deconfessionalisering (zoek dat maar eens op) weer is voortgeschreden en de polarisering steeds meer zichtbaar wordt.
Om dan ook nog eens zo te lopen pruttelepippen met de repliek van Stapler - kijk dat vind ik nou *piep* - corny is the least thing to say in Yankinese speak! "Niet echt maatgevend"- shame on you - 'cos you can't dance too!
0
geplaatst: 11 juni 2010, 19:01 uur
Mjuman schreef:
*piep*
*piep*
Ik verklaar dat helemaal niet toepasselijk en wil dat hele verhaal ook niet transporteren naar het politieke systeem dat we hier hebben. Vond het zelf wel grappig en aangezien het om humor draait in dit topic en het verkiezingstijd was vond ik het wel toepasselijk. Verder probeer ik alleen het e.e.a. toe te lichten, dat dat op jou overkomt als 'mmrn' of gepruttelepipp.. dat kan en ook dat is helemaal prima.
Wat me stoort aan Stapler z'n comment is "Verder was het ook niet grappig, helaas". Dat klinkt mij te absoluut en 'lichtelijk' pedant. Je kan het ook bij jezelf houden en zeggen: "Ik vindt er geen kloot aan". Maar goed, no offence verder..
0
The Oath
geplaatst: 13 juni 2010, 00:26 uur

Deze is zo flauw
Maar ik moet er toch om lachen

MAar ik heb ook een biertje op!
0
geplaatst: 15 juni 2010, 21:38 uur
Deze week nog niet zo hard gelachen als zojuist. Waarvoor mijn dank 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.