MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Improvision
Harmony Korine bij David Letterman. Hij zat er enkele keren, steeds weer met een apart resultaat.

Wat een held.

skyline
MJ_DA_MAN schreef:
Sparta-pics blijven toch guilty pleasures voor mij .

Sinds wanneer speelt Nigel de Jong bij Sparta?

"You know Ruby Wax?"
"I never met him."

Improvision
Get To Know An Internet Commenter.

Kevin Collier searches the Internet for people who comment a lot, then copies and pastes a fair representation of their output. These are all real comments, and to the best of his knowledge they are typed in earnest.

Timothy McSweeney's Internet Tendency: Get to Know an Internet Commenter. - mcsweeneys.net

Who gives a rat's ass?

Toch heeft ie wel gelijk.

Wel opmerkelijk dat ie zelf steeds zulke berichten tikt en dan anderen verwijt dat ze wanhopig naar aandacht op zoek zijn.

Yann Samsa
Een verzameling van foto's. Soms droog en kinderachtig, soms grof en aanstootgevend. Maar ik vind ze grappig.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Misterfool
zitten wel wat leuke tussen. Ook een paar minder leuke(matrix,home alone Bijv).

Yann Samsa
Vroeger kon ik totaal niet lachen met eender welke racistische, anti-feministische,... en andere 'laag bij de grondse' grappen. Maar dan heb ik wat proberen te relativeren en ingezien dat, hoewel ik nog steeds helemaal niet sta achter de zaken die worden gezegd, er wel grappige zaken tussen zitten... dusja...

Verder is dit lang niet mijn favoriete soort humor. Dat zijn meestal Britse komedies als 'Black Adder' en 'Fawtly Towers'. Ook cabarat vind ik prachtig. Beter dan stand-up, aangezien het meer gevariëerd is en ook dieper/cultureler.

Eigenlijk passen bovenstaande prenten niet in mijn beeld van humor
Maar af-en-toe vind ik dat toch echt wel grappig, hoor...

Die met die Abra is echt leuk .

Yann Samsa
Ook één van mijn favorieten.
De persoon (die dus ook verkleed is als Abra) met het idee is dezelfde persoon als 'Pieter is gemeen vandaag' (zie: Anti-climax grap van lief klein konijntje). Haalt veel zo een grappen uit, tof als je zo iemand als vriend hebt

Misterfool
ik moet zeggen die met Obama is erg sterk.

Die met abra is echt briljant.

Misterfool

(afbeelding)

(afbeelding)

sxesven
Zitten erg leuke bij Super Effective

Favoriet:

(afbeelding)

Een groot gedeelte van de afgelopen grappen ontgaat mij, helaas. Wellicht omdat ik het hele 'Pokemon'-gebeuren heb gemist. Ook leetspeak is mij vreemd.

Engelse humor blijft echter geweldig!
Voorbeeldje;

Goeie, die Monty Python! Hier ook eentje van Britse makelij:

@ MD & BB:

The Oath
Ferre Clabau schreef:
Een verzameling van foto's. Soms droog en kinderachtig, soms grof en aanstootgevend. Maar ik vind ze grappig.

The Oath
sxesven schreef:
Zitten erg leuke bij Super Effective

Favoriet:

(afbeelding)

Snap je hem niet?

The Oath
Jawel. Ik was in de wijk kampioen ten tijde van Pokémon Blue en Red. 12 jaar later, en al jarenlang gestopt met games/gaming weet ik nog perfect hoe dat spel ineen zat. (met ventje praten, voorwerp 5de zetten in je lijst, en dan ergens op een eilandje langs de kant met het water lopen en wachten tot die "Missingno%)^ùù" aan viel)

Ik snap hier eens iets, eindelijk

Ja, mooie tijden waren dat

Ik snap hem dus echt niet.

Daarvoor moet je dan ook Pokemon gespeeld hebben, en jij was daar toentertijd net iets te oud voor, denk ik.

Een beetje maar hoor.

Stijn_Slayer
Pokémon heersde toen.

Ik dacht dat het alleen maar heerste.

Yann Samsa
Just A Joke, hé Graf
Ps: Pokemon

Die eerste

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.