Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 26 juli 2010, 14:45 uur
Harmony Korine bij David Letterman. Hij zat er enkele keren, steeds weer met een apart resultaat. 
Wat een held.

Wat een held.
0
Improvision
geplaatst: 28 juli 2010, 19:02 uur
Get To Know An Internet Commenter.
Kevin Collier searches the Internet for people who comment a lot, then copies and pastes a fair representation of their output. These are all real comments, and to the best of his knowledge they are typed in earnest.
Timothy McSweeney's Internet Tendency: Get to Know an Internet Commenter. - mcsweeneys.net
Who gives a rat's ass?
Kevin Collier searches the Internet for people who comment a lot, then copies and pastes a fair representation of their output. These are all real comments, and to the best of his knowledge they are typed in earnest.
Timothy McSweeney's Internet Tendency: Get to Know an Internet Commenter. - mcsweeneys.net
Who gives a rat's ass?

0
geplaatst: 28 juli 2010, 22:57 uur
Toch heeft ie wel gelijk.
Wel opmerkelijk dat ie zelf steeds zulke berichten tikt en dan anderen verwijt dat ze wanhopig naar aandacht op zoek zijn.
Wel opmerkelijk dat ie zelf steeds zulke berichten tikt en dan anderen verwijt dat ze wanhopig naar aandacht op zoek zijn.
0
Yann Samsa
geplaatst: 29 juli 2010, 21:08 uur
Een verzameling van foto's. Soms droog en kinderachtig, soms grof en aanstootgevend. Maar ik vind ze grappig.

0
Misterfool
geplaatst: 29 juli 2010, 21:15 uur
zitten wel wat leuke tussen. Ook een paar minder leuke(matrix,home alone Bijv).
0
Yann Samsa
geplaatst: 29 juli 2010, 21:34 uur
Vroeger kon ik totaal niet lachen met eender welke racistische, anti-feministische,... en andere 'laag bij de grondse' grappen. Maar dan heb ik wat proberen te relativeren en ingezien dat, hoewel ik nog steeds helemaal niet sta achter de zaken die worden gezegd, er wel grappige zaken tussen zitten... dusja...
Verder is dit lang niet mijn favoriete soort humor. Dat zijn meestal Britse komedies als 'Black Adder' en 'Fawtly Towers'. Ook cabarat vind ik prachtig. Beter dan stand-up, aangezien het meer gevariëerd is en ook dieper/cultureler.
Eigenlijk passen bovenstaande prenten niet in mijn beeld van humor
Maar af-en-toe vind ik dat toch echt wel grappig, hoor...
Verder is dit lang niet mijn favoriete soort humor. Dat zijn meestal Britse komedies als 'Black Adder' en 'Fawtly Towers'. Ook cabarat vind ik prachtig. Beter dan stand-up, aangezien het meer gevariëerd is en ook dieper/cultureler.
Eigenlijk passen bovenstaande prenten niet in mijn beeld van humor

Maar af-en-toe vind ik dat toch echt wel grappig, hoor...
0
Yann Samsa
geplaatst: 29 juli 2010, 22:14 uur
Ook één van mijn favorieten.
De persoon (die dus ook verkleed is als Abra) met het idee is dezelfde persoon als 'Pieter is gemeen vandaag' (zie: Anti-climax grap van lief klein konijntje). Haalt veel zo een grappen uit, tof als je zo iemand als vriend hebt
De persoon (die dus ook verkleed is als Abra) met het idee is dezelfde persoon als 'Pieter is gemeen vandaag' (zie: Anti-climax grap van lief klein konijntje). Haalt veel zo een grappen uit, tof als je zo iemand als vriend hebt

0
geplaatst: 30 juli 2010, 01:20 uur
Een groot gedeelte van de afgelopen grappen ontgaat mij, helaas. Wellicht omdat ik het hele 'Pokemon'-gebeuren heb gemist. Ook leetspeak is mij vreemd.
Engelse humor blijft echter geweldig!
Voorbeeldje;
Engelse humor blijft echter geweldig!
Voorbeeldje;
0
The Oath
geplaatst: 1 augustus 2010, 00:31 uur
Ferre Clabau schreef:
Een verzameling van foto's. Soms droog en kinderachtig, soms grof en aanstootgevend. Maar ik vind ze grappig.

0
The Oath
geplaatst: 1 augustus 2010, 00:44 uur
Jawel. Ik was in de wijk kampioen ten tijde van Pokémon Blue en Red. 12 jaar later, en al jarenlang gestopt met games/gaming weet ik nog perfect hoe dat spel ineen zat. (met ventje praten, voorwerp 5de zetten in je lijst, en dan ergens op een eilandje langs de kant met het water lopen en wachten tot die "Missingno%)^ùù" aan viel)
Ik snap hier eens iets, eindelijk
Ik snap hier eens iets, eindelijk

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 00:49 uur
Daarvoor moet je dan ook Pokemon gespeeld hebben, en jij was daar toentertijd net iets te oud voor, denk ik. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.