MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Improvision

Ik ben niet het type dat lacht met spelfouten.

pretfrit
Improvision schreef:
(quote)

Je accentueert ze liever, onderwijzen is je grote passie..

Improvision schreef:
(quote)

Ach ja, die v moet een f zijn.

En vervolgens:

Treurige televisie - ik had het op powned gezien (waarom kijk ik daar uberhaupt naar? ).

Waarom filmen ze hem, het is niet zijn winkel.

Leuke is dat ze hem in eerste instantie niet eens filmen . Ook zijn stotter-flow is hard in het eerste filmpje.

(afbeelding)

Is overigens een echt bestaande band:

Myspace

Gallow
dikke humor

Stijn_Slayer
Haha

Kos
Had om hardere klappen gehoopt tegen die Rutger .

Rutger is natuurlijk ook wel een held op sokken. Gaat het van een afstandje bekijken.

Rutger is sowieso een smet op GeenStijl.

pqt
Ik vind hem altijd prachtig, hoe hij alle geinterviewde mensen totaal de grond in boort. Met dat interview over een of ander boek over verhuftering liep die schrijver naar het interview helemaal door de war en verbaast weg

Stijn_Slayer
Het is een aandachtsgeile baby, en inderdaad een held op sokken.

pqt schreef:
Ik vind hem altijd prachtig, hoe hij alle geinterviewde mensen totaal de grond in boort. Met dat interview over een of ander boek over verhuftering liep die schrijver naar het interview helemaal door de war en verbaast weg
Als het nou terecht zou zijn, maar Rutgert probeert juist heel vaak onschuldige mensen en/of die zich niet kunnen verdedigen voor schut te zetten om zo populair te willen doen. Voorbeelden zijn die keren dat ie bij een bijeenkomst was van Chinese restaurant-bazen en de keer dat hij een flitser, die gewoon zijn werk deed, ging lastigvallen.

pqt
Ja, dat is natuurlijk ook geen top tv, maar de schrijver van dat boek over "verhuftering van de samenleving" had geschreven dat Pownews/GeenStijl de bron is van de verhuftering.
Toen Rutger een interview met de schrijver deed, bleek dat die kerel totaal geen research had gedaan in GeenStijl, en dus totaal niet wist waarover hij schreef. Toen moest ie ineens zomaar weg, en gaf ie Rutger geen hand toen ie wegliep, waarna hij werd uitgescholden voor een "hufter".
Daar kan ik toch echt wel om lachen, en alleen al voor dat soort momenten, of van die boze marokkanen, wil ik best om 11 uur 10 minuutjes Pownews kijken.
Bovendien haalt het toch ook wel respect bij andere programma's, en komen er bijvoorbeeld vaak clipjes van in DWDD. Ik vind dat ze het erg goed doen voor een beginnend tv-programma

Kos
Van mij mogen ze Powned het liefst meteen opheffen.

Powned Geenstijl

Gallow
Van mij mogen we weer ontopic gaan

Gallow schreef:
Van mij mogen we weer ontopic gaan

Bij deze...

(afbeelding)

Ik zit te twijfelen tussen en ..

Geniaal xD. Mijn moeder vond het ik .

Die uilen zijn trouwens echt geniaal .

_O_
Stapler schreef:
(embed)

Ik vind hem

Ik kwam het volgende tegen op Ebay, namelijk een ''Real LIVE ghost in a box''...

I caught this ghost in my attic. He has been annoying the shit outta me. If you want him you can have him but not for free cuz that bitch took fucking forever to catch. Them ghostbusters make it seem so easy, naw that bitch was clever. But not clever enough to not be caught by me and my box HAHa. Damn fool is what he is. OooOOoo I ain't damn afraid of you. Not so scary now that yous in a box.
Ya'll really want him though cuz he good for pranks and halloweens comin up so that's good.

Kwam bovenstaande advertentie tegen naar aanleiding van iemand die zijn ziel op Ebay in de verkoop had gezet.
Helaas voor hem hebben de mensen van Ebay die advertentie verwijderd...

(afbeelding)

Maartenn (crew)
Hahahahaha; prachtig. Al geboden Antonio?

Stijn_Slayer
Doet me een beetje aan deze denken:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.