Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
pretfrit
geplaatst: 9 oktober 2010, 21:36 uur
Improvision schreef:
Ik ben niet het type dat lacht met spelfouten.
(quote)
Je accentueert ze liever, onderwijzen is je grote passie..
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 22:31 uur
Improvision schreef:
(quote)
Ach ja, die v moet een f zijn.
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 20:58 uur
Treurige televisie - ik had het op powned gezien (waarom kijk ik daar uberhaupt naar?
).
).
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 21:11 uur
Leuke is dat ze hem in eerste instantie niet eens filmen
. Ook zijn stotter-flow is hard in het eerste filmpje.
. Ook zijn stotter-flow is hard in het eerste filmpje.
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 12:40 uur
Rutger is natuurlijk ook wel een held op sokken. Gaat het van een afstandje bekijken.
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 13:50 uur
Ik vind hem altijd prachtig, hoe hij alle geinterviewde mensen totaal de grond in boort. Met dat interview over een of ander boek over verhuftering liep die schrijver naar het interview helemaal door de war en verbaast weg 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 oktober 2010, 13:53 uur
Het is een aandachtsgeile baby, en inderdaad een held op sokken.
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 13:56 uur
pqt schreef:
Ik vind hem altijd prachtig, hoe hij alle geinterviewde mensen totaal de grond in boort. Met dat interview over een of ander boek over verhuftering liep die schrijver naar het interview helemaal door de war en verbaast weg
Als het nou terecht zou zijn, maar Rutgert probeert juist heel vaak onschuldige mensen en/of die zich niet kunnen verdedigen voor schut te zetten om zo populair te willen doen. Voorbeelden zijn die keren dat ie bij een bijeenkomst was van Chinese restaurant-bazen en de keer dat hij een flitser, die gewoon zijn werk deed, ging lastigvallen.Ik vind hem altijd prachtig, hoe hij alle geinterviewde mensen totaal de grond in boort. Met dat interview over een of ander boek over verhuftering liep die schrijver naar het interview helemaal door de war en verbaast weg
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 14:03 uur
Ja, dat is natuurlijk ook geen top tv, maar de schrijver van dat boek over "verhuftering van de samenleving" had geschreven dat Pownews/GeenStijl de bron is van de verhuftering.
Toen Rutger een interview met de schrijver deed, bleek dat die kerel totaal geen research had gedaan in GeenStijl, en dus totaal niet wist waarover hij schreef. Toen moest ie ineens zomaar weg, en gaf ie Rutger geen hand toen ie wegliep, waarna hij werd uitgescholden voor een "hufter".
Daar kan ik toch echt wel om lachen, en alleen al voor dat soort momenten, of van die boze marokkanen, wil ik best om 11 uur 10 minuutjes Pownews kijken.
Bovendien haalt het toch ook wel respect bij andere programma's, en komen er bijvoorbeeld vaak clipjes van in DWDD. Ik vind dat ze het erg goed doen voor een beginnend tv-programma
Toen Rutger een interview met de schrijver deed, bleek dat die kerel totaal geen research had gedaan in GeenStijl, en dus totaal niet wist waarover hij schreef. Toen moest ie ineens zomaar weg, en gaf ie Rutger geen hand toen ie wegliep, waarna hij werd uitgescholden voor een "hufter".
Daar kan ik toch echt wel om lachen, en alleen al voor dat soort momenten, of van die boze marokkanen, wil ik best om 11 uur 10 minuutjes Pownews kijken.
Bovendien haalt het toch ook wel respect bij andere programma's, en komen er bijvoorbeeld vaak clipjes van in DWDD. Ik vind dat ze het erg goed doen voor een beginnend tv-programma

0
geplaatst: 11 oktober 2010, 16:32 uur
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 12:12 uur
Ik kwam het volgende tegen op Ebay, namelijk een ''Real LIVE ghost in a box''...

Kwam bovenstaande advertentie tegen naar aanleiding van iemand die zijn ziel op Ebay in de verkoop had gezet.
Helaas voor hem hebben de mensen van Ebay die advertentie verwijderd...

I caught this ghost in my attic. He has been annoying the shit outta me. If you want him you can have him but not for free cuz that bitch took fucking forever to catch. Them ghostbusters make it seem so easy, naw that bitch was clever. But not clever enough to not be caught by me and my box HAHa. Damn fool is what he is. OooOOoo I ain't damn afraid of you. Not so scary now that yous in a box.
Ya'll really want him though cuz he good for pranks and halloweens comin up so that's good.
Ya'll really want him though cuz he good for pranks and halloweens comin up so that's good.

Kwam bovenstaande advertentie tegen naar aanleiding van iemand die zijn ziel op Ebay in de verkoop had gezet.
Helaas voor hem hebben de mensen van Ebay die advertentie verwijderd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.