Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 14:21 uur
Genoeg Pokemon, nu verder met voorbeelden uit de serie Mannen en De Dingen Die Ze Doen Zonder Volwassen Supervisie:

0
sxesven
geplaatst: 25 oktober 2010, 14:41 uur
Doe mij maar Pokémon 
Maar leuk. Maar leuker in videoversie natuurlijk.

Commentaren met antwoorden van WSR zelf ook erg de moeite waard
Maar meer Pokémon is welkom. Natuurlijk.

Maar leuk. Maar leuker in videoversie natuurlijk.

Commentaren met antwoorden van WSR zelf ook erg de moeite waard

tjdrummer13 schreef:
Did he get shot? when he was little?
Did he get shot? when he was little?
WSR schreef:
@tjdrummer13 yes i have all my shots but i still have fleas
@tjdrummer13 yes i have all my shots but i still have fleas
Maar meer Pokémon is welkom. Natuurlijk.
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:09 uur
Die pokémon comics zijn echt het einde

(zou eigenlijk beter zijn zonder de tweede regel)

en om af te sluiten de ultieme mindfuck

(zou eigenlijk beter zijn zonder de tweede regel)

en om af te sluiten de ultieme mindfuck

0
Germ (crew)
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:39 uur
ik heb volgens mij ooit ergens een afslag gemist... die Pokémon grappen ontgaan mij volledig.
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:42 uur
Je moet er Pokémon voor hebben gespeeld. Dan zijn ze hilarisch 

0
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:43 uur
Nooit een hele autorit naar het zuiden van Frankrijk heen en weer zitten schuiffelen in het hoge gras van de safari in de hoop een kangaskhan te vangen? Beter dan dat is het leven nooit geworden...

0
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:45 uur
Als je heel zachtjes op de pijltjestoetsen drukt, dan verandert je gezicht van richting, maar kun je wel Pokémon tegenkomen én zet je geen stappen. Ideaal voor de Safari Zone, maar dat terzijde.
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:47 uur
Gajarigon schreef:
Nooit een hele autorit naar het zuiden van Frankrijk heen en weer zitten schuiffelen in het hoge gras van de safari in de hoop een kangaskhan te vangen? Beter dan dat is het leven nooit geworden...
Eigenlijk niet he? Geweldige tijden in die auto meegemaakt.

0
sxesven
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:48 uur
Gajarigon schreef:

Blue weer eens installeren vanavond.

0
Gallow
geplaatst: 25 oktober 2010, 15:53 uur
Ik kon niet gameboyen in de auto vanwege wagenziekte, in plaats daarvan fantaseerde ik altijd dat een Mew met me mee vloog, moest ik wel even het raampje opendraaien om de pokeball uit het raam te gooien terwijl de rest van het gezin me met vreemde blik aankeek.
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 17:14 uur
Die Pokémongrappen zijn echt ge-ni-aal, ik heb het vroeger ook veelvuldig gespeeld. Als je het niet hebt gespeeld, dan snap je er natuurlijk helemaal niets van.
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 23:30 uur
Volgens mij moet ik afdalen in de generatiekloof, als ik tenminste dit soort humor wil begrijpen.
Dit zijn van die dagen dat ik terugverlang naar de langere geschreven moppen van Sir Spamalot.
Misschien kan iemand ooit de teloorgang van de geschreven taal reconstrueren aan de hand van de opmars van beeldtaal in generatie Einstein. Ik nie begrijp nie
Dit zijn van die dagen dat ik terugverlang naar de langere geschreven moppen van Sir Spamalot.
Misschien kan iemand ooit de teloorgang van de geschreven taal reconstrueren aan de hand van de opmars van beeldtaal in generatie Einstein. Ik nie begrijp nie

0
geplaatst: 25 oktober 2010, 23:33 uur
Het ligt niet aan het soort humor op zich, het ligt meer aan het feit dat je het zonder enige kennis van de Pokemon-spelletjes niet kan begrijpen. Als je vroeger wel Pokemon hebt gespeeld, en ik denk dat er van de mensen van mijn leeftijd weinig mensen zijn die het niet hebben gespeeld, dan is het echt ontzettend grappig. 

0
geplaatst: 25 oktober 2010, 23:48 uur
sxesven schreef:
Juust ja. Niet zo sentimenteel, Mju.
Juust ja. Niet zo sentimenteel, Mju.
Dank voor het touw jonges, die kloof is echt wel diep. 'k ga weer terug naar Nicholas Carr - The Shallows (What the Internet is doing to our brains....)
@ Arrie: Waarom post je niet die mop van die man met die zak chips; wastie zo slecht?
Pokémon - dat zit heel diep vanwege die fucking flippo's!
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 23:49 uur
Oh, die was best leuk hoor.
Niet aan gedacht om hem hier te posten eigenlijk. Wil hem hier best neerzetten hoor.
Niet aan gedacht om hem hier te posten eigenlijk. Wil hem hier best neerzetten hoor.
0
sxesven
geplaatst: 25 oktober 2010, 23:52 uur
Pokémon en flippo's? Een kloof, alright.
*Blue speelt*
*Blue speelt*

0
sxesven
geplaatst: 26 oktober 2010, 00:09 uur
Die heb ik zowaar gemist, maar goed, Pokémon vind ik dan ook vooral interessant om de games (en dan vooral Blue en Red).
0
geplaatst: 26 oktober 2010, 09:28 uur
@Mju: Ik geloof niet dat Arrie veel jonger is dan ik - en Sven is zelfs een beetje ouder - maar ook ik snap geen zak van die Pokelol hoor. Tijdens lange autoritten naar het zuiden van Frankrijk las ik altijd Tolstoj ofzo 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.