Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2010, 11:49 uur
Nieuw op internet jonges? 
Was in 2000 al old skool!
Dit soort geanimeerde gifjes zorgt voor een cursor fuck-up!

Was in 2000 al old skool!
Dit soort geanimeerde gifjes zorgt voor een cursor fuck-up!
0
geplaatst: 11 november 2010, 12:16 uur
Is die van Gallow echt al zo oud ja? Nooit tegengekomen in internetfolklorelijstjes.
0
Gallow
geplaatst: 11 november 2010, 12:22 uur
Kende hem zelf ook nog niet nee, maar in 2000 zat ik ook enkel de hele dag op Hamsterdance
0
geplaatst: 11 november 2010, 14:31 uur
Afgaand op het pc-model, en op het einde de datumaanduiding rechtsonderin (28-12-89) nog beduidend ouder - anyway; deze zag ik voor teerst in ca '96 (ondertussen voel ik me 'internet-opa'
0
geplaatst: 11 november 2010, 16:16 uur
Moest meteen hieraan denken - een paar jaar geleden was dat een enorme craze: van hekken etc. naar gebouwen springen en vice versa.
0
geplaatst: 11 november 2010, 16:39 uur
Tja, je zult als mens met hoogtevrees maar net vers gereïncarneerd zijn in een eekhoorntje......dan ben je, zoals dat eekhoorntje in dat filmpje, een beetje onzeker. Heel begrijpelijk hoor....zal ik springen....of niet.....waar.....hoe.......nou ok ik probeer het maar....moet toch wat met mijn nieuwe leven als eekhoorn.......PETS!
0
geplaatst: 11 november 2010, 16:41 uur
Chameleon Day schreef:
Tja, je zult als mens met hoogtevrees maar net vers gereïncarneerd zijn in een eekhoorntje......dan ben je, zoals dat eekhoorntje in dat filmpje, een beetje onzeker. Heel begrijpelijk hoor....zal ik springen....of niet.....waar.....hoe.......nou ok ik probeer het maar....moet toch wat met mijn nieuwe leven als eekhoorn.......PETS!
En dat zegt iemand die als reptiel wil reïncarneren - dat zijn pas notoire bad jumpers!
Maar zie ze sluipen en gaan over de grond
Qua reïncarnatie dacht ik eerder aan notaris of vermaard strafpleiter.
0
Improvision
geplaatst: 11 november 2010, 18:58 uur
Mjuman schreef:
Afgaand op het pc-model, en op het einde de datumaanduiding rechtsonderin (28-12-89) nog beduidend ouder - anyway; deze zag ik voor teerst in ca '96 (ondertussen voel ik me 'internet-opa'
(embed)
(embed)
Het grappigste is dat ze een kaft achter de pc hebben gezet zodat men niet ziet dat de draden niet inzitten.

0
geplaatst: 13 november 2010, 23:22 uur
Improvision schreef:
Het grappigste is dat ze een kaft achter de pc hebben gezet zodat men niet ziet dat de draden niet inzitten.
(quote)
Scherp, Impreauw, scherp..
0
geplaatst: 14 november 2010, 00:19 uur
Improvision schreef:
(quote)
Toevallig ook dat er net buiten iemand staat te filmen hé.
0
geplaatst: 19 november 2010, 12:20 uur
Een man vraagt aan zijn vrouw,
"wat zou je doen als ik een prijs in de lotto gewonnen had?"
Antwoordt ze,
"Ik zou de helft opeisen en je dan verlaten, want ik ben je meer dan zat."
"Fantastisch," zegt hij,
"Ik heb 12 euro gewonnen, hier is 6 euro - En nou wegwezen!"
"wat zou je doen als ik een prijs in de lotto gewonnen had?"
Antwoordt ze,
"Ik zou de helft opeisen en je dan verlaten, want ik ben je meer dan zat."
"Fantastisch," zegt hij,
"Ik heb 12 euro gewonnen, hier is 6 euro - En nou wegwezen!"
0
geplaatst: 19 november 2010, 13:42 uur
In 1742 hebben de moslims het condoom uitgevonden. Ze gebruikten de dikke darm van een geit.
In 1743 hebben de christenen het idee verfijnd. Ze besloten dat het handiger was om eerst de dikke darm uit de geit te halen.
In 1743 hebben de christenen het idee verfijnd. Ze besloten dat het handiger was om eerst de dikke darm uit de geit te halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.