MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ja die is leuk!

Nieuw op internet jonges?

Was in 2000 al old skool!
Dit soort geanimeerde gifjes zorgt voor een cursor fuck-up!

Is die van Gallow echt al zo oud ja? Nooit tegengekomen in internetfolklorelijstjes.

Gallow
Kende hem zelf ook nog niet nee, maar in 2000 zat ik ook enkel de hele dag op Hamsterdance

Hamster Dance .

Afgaand op het pc-model, en op het einde de datumaanduiding rechtsonderin (28-12-89) nog beduidend ouder - anyway; deze zag ik voor teerst in ca '96 (ondertussen voel ik me 'internet-opa'

leander?
Jammer dat je hem niet ziet neerkomen

Moest meteen hieraan denken - een paar jaar geleden was dat een enorme craze: van hekken etc. naar gebouwen springen en vice versa.

Die doen het beter dan die eekhoorn in elk geval

Tja, je zult als mens met hoogtevrees maar net vers gereïncarneerd zijn in een eekhoorntje......dan ben je, zoals dat eekhoorntje in dat filmpje, een beetje onzeker. Heel begrijpelijk hoor....zal ik springen....of niet.....waar.....hoe.......nou ok ik probeer het maar....moet toch wat met mijn nieuwe leven als eekhoorn.......PETS!

Chameleon Day schreef:
Tja, je zult als mens met hoogtevrees maar net vers gereïncarneerd zijn in een eekhoorntje......dan ben je, zoals dat eekhoorntje in dat filmpje, een beetje onzeker. Heel begrijpelijk hoor....zal ik springen....of niet.....waar.....hoe.......nou ok ik probeer het maar....moet toch wat met mijn nieuwe leven als eekhoorn.......PETS!

En dat zegt iemand die als reptiel wil reïncarneren - dat zijn pas notoire bad jumpers!

Maar zie ze sluipen en gaan over de grond Qua reïncarnatie dacht ik eerder aan notaris of vermaard strafpleiter.

Improvision
Mjuman schreef:
Afgaand op het pc-model, en op het einde de datumaanduiding rechtsonderin (28-12-89) nog beduidend ouder - anyway; deze zag ik voor teerst in ca '96 (ondertussen voel ik me 'internet-opa'

(embed)

Het grappigste is dat ze een kaft achter de pc hebben gezet zodat men niet ziet dat de draden niet inzitten.

Improvision schreef:
(quote)

Het grappigste is dat ze een kaft achter de pc hebben gezet zodat men niet ziet dat de draden niet inzitten.

Scherp, Impreauw, scherp..

Improvision schreef:
(quote)

Toevallig ook dat er net buiten iemand staat te filmen hé.

Improvision

In tijden niet meer zo gelachen.

Putting icecream on eachothers noses!

(afbeelding)

Pre-space post-funk.

Deze zag ik op MoMe staan. Na 3:15 wordt hij grappig...

Een man vraagt aan zijn vrouw,
"wat zou je doen als ik een prijs in de lotto gewonnen had?"
Antwoordt ze,
"Ik zou de helft opeisen en je dan verlaten, want ik ben je meer dan zat."
"Fantastisch," zegt hij,
"Ik heb 12 euro gewonnen, hier is 6 euro - En nou wegwezen!"

In 1742 hebben de moslims het condoom uitgevonden. Ze gebruikten de dikke darm van een geit.
In 1743 hebben de christenen het idee verfijnd. Ze besloten dat het handiger was om eerst de dikke darm uit de geit te halen.

Het zijn overigens zelfs vijf katten i.p.v. vier .

Wat een pussy's.

leander?
Wat een held

Misterfool

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.