Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2011, 14:26 uur
Als je maar genoeg betaalt komen ze heus wel.
Snap de grap niet zo.
En nee, ik ben zeker geen Kane fan.
Snap de grap niet zo.
En nee, ik ben zeker geen Kane fan.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 16:53 uur

Maar zooo ontzettend waar. Ik heb nu een douche die gaat in stapjes warmer of kouder. Daardoor is hij net te koud of net te warm. En hij gaat zachter naarmate je hem warmer doet (hij staat direct aangesloten op de kraan), dus erg aangenaam kan ik mijn douche niet noemen.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 17:11 uur
slaat echt helemaal nergens op, iedereen wil gewoon net dat perfecte temperatuurtje.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 18:20 uur
0
geplaatst: 7 maart 2011, 18:50 uur
Gebruik je woorden!
Wat schetst je verbazing?
Als ik nu moet uitleggen wie Micheal Bay is gaat alle lol eraf.
Wat schetst je verbazing?
Als ik nu moet uitleggen wie Micheal Bay is gaat alle lol eraf.

0
geplaatst: 7 maart 2011, 18:54 uur
Michael Bay opgezocht, blijkt een regisseur te zijn, maar ik snap er alsnog niks van. Je kan plaatjes uploaden en er dan explosies, vliegtuigen en bommen in plaatsen?
0
geplaatst: 7 maart 2011, 19:05 uur
Ik heb THE MICHAEL BAYIFIER ook gebruikt met The King of Limbs:

0
geplaatst: 8 maart 2011, 00:18 uur
Ik mis de humor bij de laatste posts een beetje... is het trouwens ernstig als ik geen Michael Bay-films heb gezien? 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 maart 2011, 00:35 uur
Nee, dat is juist de clou: men neme een uitgemolken concept, een verhaallijn met diepgang poedelbadje, straaljagers, explosies, racewagens, bommen, geweren en Shia LeBoeuf, et voila! De Michael Bay film.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 10:22 uur
Arrie schreef:
Ik mis de humor bij de laatste posts een beetje... is het trouwens ernstig als ik geen Michael Bay-films heb gezien?
Ik heb er volgens mij ook nog nooit eentje gezien maar de grap was me wel duidelijk en ik kon er ook wel om lachen.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 10:26 uur
panjoe schreef:
Nee, dat is juist de clou: men neme een uitgemolken concept, een verhaallijn met diepgang poedelbadje, straaljagers, explosies, racewagens, bommen, geweren en Shia LeBoeuf, et voila! De Michael Bay film.
En vervolgens leg je de focus wel op het verhaal i.p.v. op de actie. Want hoeveel minuten actie zit er nou helemaal in de gemiddelde Bay-film.

0
skyline
geplaatst: 8 maart 2011, 13:08 uur
Zijn Charlie Sheen-grappen het grappig stadium inmiddels gepasseerd? En al in diep treurig stadium beland? Op jij-buis wordt er van alle kanten tegelijk ingekopt, ze liggen dan ook wel érg voor de hand.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 15:26 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.