MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Van despeld.nl

(afbeelding)

Misterfool
alles wat kane belachelijk maakt is o.k in my book

Als je maar genoeg betaalt komen ze heus wel.

Snap de grap niet zo.

En nee, ik ben zeker geen Kane fan.

Maar zooo ontzettend waar. Ik heb nu een douche die gaat in stapjes warmer of kouder. Daardoor is hij net te koud of net te warm. En hij gaat zachter naarmate je hem warmer doet (hij staat direct aangesloten op de kraan), dus erg aangenaam kan ik mijn douche niet noemen.

slaat echt helemaal nergens op, iedereen wil gewoon net dat perfecte temperatuurtje.

panjoe (moderator)
Ja man, .

Vind het wel een grappig plaatje.

Waarheid!

Micheal Bay-i-fy je favoriete albumhoezen!
THE MICHAEL BAYIFIER

(afbeelding)

Gebruik je woorden!
Wat schetst je verbazing?

Als ik nu moet uitleggen wie Micheal Bay is gaat alle lol eraf.

Michael Bay opgezocht, blijkt een regisseur te zijn, maar ik snap er alsnog niks van. Je kan plaatjes uploaden en er dan explosies, vliegtuigen en bommen in plaatsen?

Serieus nog nooit een Michael Bay-film gezien?

Ik heb THE MICHAEL BAYIFIER ook gebruikt met The King of Limbs:

(afbeelding)

Die laatste

Yann Samsa
Hipster Kitty ~ hates everything mainstream

Ik mis de humor bij de laatste posts een beetje... is het trouwens ernstig als ik geen Michael Bay-films heb gezien?

panjoe (moderator)
Nee, dat is juist de clou: men neme een uitgemolken concept, een verhaallijn met diepgang poedelbadje, straaljagers, explosies, racewagens, bommen, geweren en Shia LeBoeuf, et voila! De Michael Bay film.

Arrie schreef:
Ik mis de humor bij de laatste posts een beetje... is het trouwens ernstig als ik geen Michael Bay-films heb gezien?

Ik heb er volgens mij ook nog nooit eentje gezien maar de grap was me wel duidelijk en ik kon er ook wel om lachen.

panjoe schreef:
Nee, dat is juist de clou: men neme een uitgemolken concept, een verhaallijn met diepgang poedelbadje, straaljagers, explosies, racewagens, bommen, geweren en Shia LeBoeuf, et voila! De Michael Bay film.

En vervolgens leg je de focus wel op het verhaal i.p.v. op de actie. Want hoeveel minuten actie zit er nou helemaal in de gemiddelde Bay-film.

skyline
Zijn Charlie Sheen-grappen het grappig stadium inmiddels gepasseerd? En al in diep treurig stadium beland? Op jij-buis wordt er van alle kanten tegelijk ingekopt, ze liggen dan ook wel érg voor de hand.

Stapler schreef:
(afbeelding)

Hipster Kitty rules

Kos
herman schreef:

(afbeelding)

Deze heb ik al meerdere keren als verjaardagskado gegeven.

Kos

(afbeelding)

hier bvb op weg

(afbeelding)
Ik had er lol mee

Deze is nóg leuker .

Misterfool
beiden geniaal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:56 uur

geplaatst: vandaag om 11:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.