Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2011, 15:36 uur
Als we toch op de Jezus-tour zijn, dan kunnen de volgende er ook nog wel weer bij:

0
geplaatst: 26 april 2011, 16:44 uur
Die bovenste is echt briljant 
De onderste is van hetzelfde niveau als de andere jezus-grappen hier.

De onderste is van hetzelfde niveau als de andere jezus-grappen hier.
0
geplaatst: 26 april 2011, 17:57 uur
Gelukkig zijn er genoeg mensen die hier komen vertellen wat wel humor is. 
.

Cygnus schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
.Eveningguard schreef:
Puberhumor voor t' leven!
Amen. Puberhumor voor t' leven!

0
geplaatst: 26 april 2011, 22:53 uur
Ook niet van een heel volwassen niveau, maar ik poepte toch wel even bakstenen.
0
geplaatst: 27 april 2011, 09:58 uur
De laatste paar mailtjes worden wat extreem, maar tot daar is het echt geweldig

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 april 2011, 14:20 uur
Dilbert
was ik al weer helemaal vergeten. Ging altijd gevouwen om zijn stripjes in Intermediair.
was ik al weer helemaal vergeten. Ging altijd gevouwen om zijn stripjes in Intermediair.
0
geplaatst: 27 april 2011, 16:14 uur
Dit soort correspondenties zijn het grappigst als ik me nog enigszins kan voorstellen dat het echt gebeurd is. Hier is dat duidelijk niet het geval.
0
geplaatst: 27 april 2011, 17:11 uur
Paalhaas schreef:
Dit soort correspondenties zijn het grappigst als ik me nog enigszins kan voorstellen dat het echt gebeurd is. Hier is dat duidelijk niet het geval.
Dat hoeft van mij dus echt helemaal niet. Vooral deze vind ik echt zo prachtig, misschien wel juist door de onzin. (quote)

0
Gallow
geplaatst: 27 april 2011, 17:12 uur
Paalhaas schreef:
(quote)
Dat het hoogst waarschijnlijk nep is maakt het voor mij niet minder grappig, maar goed.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 april 2011, 17:32 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Dat hoeft van mij dus echt helemaal niet. Vooral deze vind ik echt zo prachtig, misschien wel juist door de onzin.
Haha ja die is ook episch
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.