Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2011, 13:06 uur
In mijn belevingswereld is/was Pokémon iets voor kinderen. Zijn die zelfde kinderen nu volwassen MuMe'rs geworden met een hang naar nostalgie?
0
geplaatst: 22 juni 2011, 13:15 uur
MichelDumoulin schreef:
In mijn belevingswereld is/was Pokémon iets voor kinderen. Zijn die zelfde kinderen nu volwassen MuMe'rs geworden met een hang naar nostalgie?
(quote)
Als je voor volwassen nog jong zet heb je gelijk.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 13:25 uur
MichelDumoulin schreef:
Nee, we spelen nog steeds Pokémongames, kijken dagelijks de serie en kopen/ruilen kaartjes.(quote)
0
geplaatst: 22 juni 2011, 14:36 uur
Heeft iemand de glimmende Pikachu?? Die zoek ik al jaren. Overigens was die aflevering vanmorgen echt cool, Ash versloeg Team Rocket!! Trouwens, mijn charmender zit nu op level 14.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 15:04 uur
maxinator schreef:
Heeft iemand de glimmende Pikachu?? Die zoek ik al jaren. Overigens was die aflevering vanmorgen echt cool, Ash versloeg Team Rocket!! Trouwens, mijn charmender zit nu op level 14.
Mijn Bulbasaur zit in level 13, Ruilen

0
geplaatst: 22 juni 2011, 15:58 uur
0
geplaatst: 22 juni 2011, 18:19 uur
0
geplaatst: 22 juni 2011, 18:30 uur
JE weet wat het betekend als Chuck Norris mee doet aan de Poke rage he!
0
geplaatst: 22 juni 2011, 18:31 uur
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 22 juni 2011, 18:36 uur
Slowgaze schreef:
Die Yo Moma
(quote)
Die Yo Moma
Your mum's such a pervert she likes to Pikachu in the shower.

Nothing personal, Slowgaze. Dat is best wel een goeie pokemon naam: Slowgaze. Je moet eigenlijk Slowpoke als avatar nemen.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 18:38 uur
Crosby, Stills, Nash & Young houden ook van pokémon, hè: Crosby, Stills, Nash & Young - Looking Forward (1999)
0
geplaatst: 22 juni 2011, 18:40 uur
Lol ja, een slowpoke was ook een echte pokemon xD herinnerme het ineens weer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.