MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

You have this mint to keep you company..

Grappige plaatjes, Slowgaze!

Slowgaze schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

lol xD

Misterfool
Meer Slowgaze, meer van dat soort grappen. Ik lig dubbel

Die met de mint is geniaal!

Niensel schreef:
(quote)

:")

Op ieder forum waar veel meisjes waren, had iedereen de originele tekst mooi gevonden

Dus meisjes houden van sentimentele spreukjes in het Engels naast compleet willekeurige foto's die er verder niets met de tekst te maken hebben?

Omg dat is zó ongevoelig, Maarten! Die teksten + afbeelding zijn juist práchtig.

Slowgaze schreef:
(quote)

Dus meisjes houden van sentimentele spreukjes in het Engels naast compleet willekeurige foto's die er verder niets met de tekst te maken hebben?

ja.

Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat daar zo geweldig aan is? Ik zie het niet en ik ben nog wel zo femien.

Het is zo......
zo diep.

Slowgaze schreef:
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat daar zo geweldig aan is? Ik zie het niet en ik ben nog wel zo femien.

De quotes doen het hem. Het plaatje maakt niet zo veel uit, als het maar geen clown is ofzo, beetje romantische achtergrond haha.
Eigenlijk is het alleen leuk als je liefdesverdriet hebt, wat 9 van de 10 meisjes hebben :'D

maxinator schreef:
Omg dat is zó ongevoelig, Maarten! Die teksten + afbeelding zijn juist práchtig.

maxinator schreef:
Het is zo......
zo diep.

Had ik nooit van je gedacht, maxinator.

AOVV schreef:
(quote)

(quote)

Had ik nooit van je gedacht, maxinator.

Diep, diep achter mijn muur van masculiniteit, zit een klein vogeltje met een twinkeling in de ogen, huilend om de verloren liefde.

Ulfat-e-Zulmat
Niensel schreef:
(quote)

Eigenlijk is het alleen leuk als je liefdesverdriet hebt, wat 9 van de 10 meisjes hebben :'D

Heb je wel door tot wie je spreekt? Maarten is 1 en al liefdesverdriet. Er is een reden dat hij gedichtjes schrijft en Leonard Cohen aanbidt.

EN op iedere foto die hij in het fotoboek weer met een andere chick staat..

Ulfat-e-Zulmat
Geweldige plaatjes overigens.

"People change. Now, I'm a lamp."

Ulfat-e-Zulmat
Ducoz schreef:

Nah, het is eigenlijk steeds Eefje, maar Maarten is erg goed in fotoshoppen.

Ducoz schreef:

EN op iedere foto die hij in het fotoboek weer die rare staar in zijn blik heeft!

...wacht, dat heeft er niks mee te maken....

Misterfool

(afbeelding)

De link is al geplaatst, ik zie de noodzaak niet echt om ze nu alsnog allemaal hier te gaan plaatsen.

Die laatste.

Die laatste 2
Niensel schreef:

Hebben 9 van de 10 meisjes liefdesverdriet? Weer wat geleerd

Dan krijg je wel een vreemde kijk op de wereld als dat soort plaatjes ineens 'leuk' worden

EDIT: die hele site is geweldig trouwens, ga stuk hier

UmindC schreef:
(afbeelding)

Geweldig, ineens kan ik al die plaatjes stuk voor stuk waarderen, ga echt stuk hier Wát een heldensite

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.