Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2011, 20:15 uur
27bslash6 is wel een stuk grappiger, al is dat YMCA-grapje wel briljant.
0
geplaatst: 29 juli 2011, 23:36 uur
Boete voor auto met kloten ?

Terwijl Washington, met het bereiken van het absolute plafond van de Amerikaanse staatsschuld, afkoerst op een crash van bijna mythologische omvang, maken de zuidelijke staten zich druk om veel aardser zaken. De vrijheid van meningsuiting is in het geding sinds een 65-jarige inwoonster van South Carolina tegen een boete van 445 dollar aanliep omdat ze een stel 'Truck Nuts' aan haar trekhaak had hangen.

De zaak kan, mocht Amerika nog over voldoende middelen beschikken om het rechtssysteem draaiend te houden, volgende maand op het bordje van de rechter liggen.
0
geplaatst: 30 juli 2011, 11:32 uur
. Die eerste is wel irritant, alleen heb ik dat vooral met mijn trui.
0
geplaatst: 31 juli 2011, 20:32 uur
Waarschijnlijk m'n minst favoriete Britse komiek. Moet vooral zelf het hardste om z'n (veelal matige) grappen lachen.
0
geplaatst: 31 juli 2011, 21:58 uur
Deze vond ik stiekem nog wel amusant, al is Bruno Mars een faalbever in het kwadraat:

0
geplaatst: 31 juli 2011, 22:09 uur
De combinatie van stukjes tekst uit de refreinen uit twee Bruno Mars-nummers, met een plaatje van de clip erbij. Hij is gewoon heel slecht. 

0
geplaatst: 31 juli 2011, 22:12 uur
Dank je...

Hier zijn er nog een paar:

Comixed - 4 panel comic strip (yonkoma or 4koma) - comixed.memebase.com
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 juli 2011, 22:17 uur
Ik snap die laatste twee plaatjes (of eigenlijk alleen de één na laatste) van het Chris Brown en Rihanna ding niet, maar de rest is erg geinig. 

0
geplaatst: 31 juli 2011, 22:30 uur
Chris Brown was van de opvoedkundie methode "you've got to put that bitch in her place, even if you've got to hit her in the face". Of bedoelde je dat niet?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 juli 2011, 22:37 uur
Nee, ik weet niet van wie dat bange hoofd is, en waarom die er ineens tussenstaat. Da's iemand anders, toch?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.