MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Die is leuk!

Inderdaad.

Dat is wel heel erg 27bslash6...

glimlachje.

27bslash6 is wel een stuk grappiger, al is dat YMCA-grapje wel briljant.

Muk ziet er ook echt zo uit.

Die 1e .

Harco
Die eerste is echt wel mooi.

Boete voor auto met kloten ?

Terwijl Washington, met het bereiken van het absolute plafond van de Amerikaanse staatsschuld, afkoerst op een crash van bijna mythologische omvang, maken de zuidelijke staten zich druk om veel aardser zaken. De vrijheid van meningsuiting is in het geding sinds een 65-jarige inwoonster van South Carolina tegen een boete van 445 dollar aanliep omdat ze een stel 'Truck Nuts' aan haar trekhaak had hangen.

(afbeelding)

De zaak kan, mocht Amerika nog over voldoende middelen beschikken om het rechtssysteem draaiend te houden, volgende maand op het bordje van de rechter liggen.

Rare wereld..

Vooral die derde.

. Die eerste is wel irritant, alleen heb ik dat vooral met mijn trui.

Don't look at the punchline first

Waarschijnlijk m'n minst favoriete Britse komiek. Moet vooral zelf het hardste om z'n (veelal matige) grappen lachen.

Stapler en Stalin

Deze vond ik stiekem nog wel amusant, al is Bruno Mars een faalbever in het kwadraat:

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik snap 'm niet of hij is gewoon heel slecht :S

De combinatie van stukjes tekst uit de refreinen uit twee Bruno Mars-nummers, met een plaatje van de clip erbij. Hij is gewoon heel slecht.

Misterfool
HAhhaa, Monkey

Stijn_Slayer
Ik snap die laatste twee plaatjes (of eigenlijk alleen de één na laatste) van het Chris Brown en Rihanna ding niet, maar de rest is erg geinig.

Chris Brown was van de opvoedkundie methode "you've got to put that bitch in her place, even if you've got to hit her in the face". Of bedoelde je dat niet?

Stijn_Slayer
Nee, ik weet niet van wie dat bange hoofd is, en waarom die er ineens tussenstaat. Da's iemand anders, toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.