Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 16 oktober 2007, 21:58 uur
fastpulseboy schreef:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
wat een grap!!!!!!
wat een grap!!!!!!

0
geplaatst: 16 oktober 2007, 22:20 uur
psychonaatje schreef:
Voor degenen die het niet hebben gezien: Erik van Muiswinkel zingt bij De Wereld Draait Door 'De Nozem en de Non' van Cornelis Vreeswijk in de vorm van 14 imitaties.
Voor degenen die het niet hebben gezien: Erik van Muiswinkel zingt bij De Wereld Draait Door 'De Nozem en de Non' van Cornelis Vreeswijk in de vorm van 14 imitaties.

Veel goede imitaties (vooral Toon Hermans en van Raaij, natuurlijk), maar ook een paar slechte. Bert en Ernie lijken totaal niet. Voor de rest erg knap gedaan.

0
eazyfan
geplaatst: 16 oktober 2007, 22:34 uur
Een hele hype in Vlaanderen, Alex Agnew: Zijn stukje over 'De Joden', wat vinden jullie? Dit komt uit zijn optreden waarvan ook DVD is.
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 22:48 uur
reptile71 schreef:
Vier broers verlieten het ouderlijk huis om te gaan studeren. Alle vier werden succesvolle, welgestelde dokters en advocaten. Op een dag komen ze bij elkaar, en gaan uit eten, ze vertellen elkaar welke mooie cadeaus ze hun oude moeder, die ver weg in een andere stad woont, met Kerstmis hebben gegeven.
De eerste broer zegt: "Ik heb een groot huis voor mamma laten bouwen." De tweede broer zegt: "Ik heb voor honderd duizend euro een filmzaal in dat huis voor haar laten inrichten." De derde zegt: "Ik heb mijn Mercedes dealer opdracht gegeven om een luxe cabriolet bij haar af te leveren." De vierde broer zegt "Wel, jullie weten hoe graag mamma de Bijbel leest, omdat haar ogen zo slecht geworden zijn kan ze dat niet meer doen, ik kwam onlangs een priester tegen, die me vertelde over een papagaai, die de hele Bijbel kan opzeggen. Het heeft twintig paters 12 jaar gekost om het hem allemaal te leren, maar nu is ie zó goed, dat je alleen maar het hoofdstuk en vers hoeft te noemen, en hij zegt het op. Ik heb moeten beloven dat ik twintig jaar lang ieder jaar honderd duizend euro aan de kerk zal geven om hem te krijgen, maar ik vond dat mamma dat dubbel en dwars waard is.
Kerstmis is voorbij, en mamma stuurt haar jongens een bedankbriefje... Aan de eerste schrijft ze: "Jan, het huis dat je voor me gebouwd hebt, is zó enorm groot, dat ik er maar één kamer van gebruik, al moet ik wèl het hele godganse huis schóónhouden. Niettemin, wel bedankt!" Aan de tweede: "Karel, die filmzaal heeft Dolby geluid en er kunnen wel 50 mensen in. Prachtig! Maar al mijn vrienden en kennissen zijn dood, ik ben stokdoof, en praktisch blind, dus ik kom er nooit. Maar bedankt voor de goede bedoeling!" De derde kreeg te horen: "Piet, ik ben te oud om op reis te gaan, en mijn boodschappen worden thuis bezorgd, dus de Mercedes staat buiten te roesten. Maar het was een aardig idee. Wel bedankt!" En de vierde...: "Mijn lieve Henkie, jij bent de enige zoon, die genoeg om me geeft om iets te bedenken waar je me écht een groot plezier mee kon doen! De kip was héérlijk ! Héél hartelijk bedankt!"
Vier broers verlieten het ouderlijk huis om te gaan studeren. Alle vier werden succesvolle, welgestelde dokters en advocaten. Op een dag komen ze bij elkaar, en gaan uit eten, ze vertellen elkaar welke mooie cadeaus ze hun oude moeder, die ver weg in een andere stad woont, met Kerstmis hebben gegeven.
De eerste broer zegt: "Ik heb een groot huis voor mamma laten bouwen." De tweede broer zegt: "Ik heb voor honderd duizend euro een filmzaal in dat huis voor haar laten inrichten." De derde zegt: "Ik heb mijn Mercedes dealer opdracht gegeven om een luxe cabriolet bij haar af te leveren." De vierde broer zegt "Wel, jullie weten hoe graag mamma de Bijbel leest, omdat haar ogen zo slecht geworden zijn kan ze dat niet meer doen, ik kwam onlangs een priester tegen, die me vertelde over een papagaai, die de hele Bijbel kan opzeggen. Het heeft twintig paters 12 jaar gekost om het hem allemaal te leren, maar nu is ie zó goed, dat je alleen maar het hoofdstuk en vers hoeft te noemen, en hij zegt het op. Ik heb moeten beloven dat ik twintig jaar lang ieder jaar honderd duizend euro aan de kerk zal geven om hem te krijgen, maar ik vond dat mamma dat dubbel en dwars waard is.
Kerstmis is voorbij, en mamma stuurt haar jongens een bedankbriefje... Aan de eerste schrijft ze: "Jan, het huis dat je voor me gebouwd hebt, is zó enorm groot, dat ik er maar één kamer van gebruik, al moet ik wèl het hele godganse huis schóónhouden. Niettemin, wel bedankt!" Aan de tweede: "Karel, die filmzaal heeft Dolby geluid en er kunnen wel 50 mensen in. Prachtig! Maar al mijn vrienden en kennissen zijn dood, ik ben stokdoof, en praktisch blind, dus ik kom er nooit. Maar bedankt voor de goede bedoeling!" De derde kreeg te horen: "Piet, ik ben te oud om op reis te gaan, en mijn boodschappen worden thuis bezorgd, dus de Mercedes staat buiten te roesten. Maar het was een aardig idee. Wel bedankt!" En de vierde...: "Mijn lieve Henkie, jij bent de enige zoon, die genoeg om me geeft om iets te bedenken waar je me écht een groot plezier mee kon doen! De kip was héérlijk ! Héél hartelijk bedankt!"

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 15:51 uur
fastpulseboy schreef:
wat een grap!!!!!!
wat een grap!!!!!!

Zal je deze ook wel kunnen waarderen

0
geplaatst: 19 oktober 2007, 16:17 uur
Dit vond ik toch wel de moeite waard om hier te plaatsen. Iemand vertaalt op meesterlijke wijze het nummer Run Run Run van Velvet Underground:
(riet)
Tiener Mary zei aan oom dave
Ik verkocht mijn ziel, moet worden gered
Gonna neemt neer een gang aan unievierkant
U weet nooit wie youregonna daar vindt
U gottalooppas, looppas, looppas, looppas, looppas
Neem een belemmering of twee
Looppas, looppas, looppas, looppas, looppas
De dood van de zigeuner en u
Vertel u whatcha
Hartstocht van Marguerita moest haar moeilijke situatie krijgen
Zij wasnt goed, zij werd ziek
Ging haar ziel verkopen, zij wasnt hoogte
Didnt weet, denkt het zij het kon kopen
En zij zou, lopen, lopen, lopen, lopen lopen
Vertel u whatcha
Seasick sarah had een gouden neus
De laarzen van de schoenspijker die rond haar tenen worden verpakt
Toen zij blauw werd, alle gegilde engelen
Zij didnt weten het, maken zij couldnt de scène
Zij moest lopen, lopen, lopen, lopen, lopen
Vertel u whatcha
Baardeloos Harry, wat een afval
Couldnt wordt zelfs een small-town smaak
Bereed neer de karretjes aan zevenenveertig
Voorgesteld was hij goed om aan hemel te krijgen
oorzaak hij moest in werking stellen, lopen, lopen, lopen, lopen
Vertel u whatcha
bron

(riet)
Tiener Mary zei aan oom dave
Ik verkocht mijn ziel, moet worden gered
Gonna neemt neer een gang aan unievierkant
U weet nooit wie youregonna daar vindt
U gottalooppas, looppas, looppas, looppas, looppas
Vertel u whatcha
Hartstocht van Marguerita moest haar moeilijke situatie krijgen
Zij wasnt goed, zij werd ziek
Ging haar ziel verkopen, zij wasnt hoogte
Didnt weet, denkt het zij het kon kopen
En zij zou, lopen, lopen, lopen, lopen lopen
Vertel u whatcha
Seasick sarah had een gouden neus
De laarzen van de schoenspijker die rond haar tenen worden verpakt
Toen zij blauw werd, alle gegilde engelen
Zij didnt weten het, maken zij couldnt de scène
Zij moest lopen, lopen, lopen, lopen, lopen
Vertel u whatcha
Baardeloos Harry, wat een afval
Couldnt wordt zelfs een small-town smaak
Bereed neer de karretjes aan zevenenveertig
Voorgesteld was hij goed om aan hemel te krijgen
oorzaak hij moest in werking stellen, lopen, lopen, lopen, lopen
Vertel u whatcha
bron

0
geplaatst: 19 oktober 2007, 17:12 uur
Het is niet iemand die het vertaald heeft, maar een automatisch vertaalprogramma. Dat is vooral te zien aan de Engelse termen die er nog instaan. Wel ontzettend humoristisch, ja, vooral als je naar hip-hopnummers gaat kijken.
Zie hier bijvoorbeeld Blauwe Bloemen van Dr. Achthoek.
Zie hier bijvoorbeeld Blauwe Bloemen van Dr. Achthoek.
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 17:43 uur
ok dan... kon me al niet voorstellen dat iemand zo dom is... lachen hoor... 

0
geplaatst: 19 oktober 2007, 17:51 uur
Een songtekst een paar keer heen en weer vertalen levert ook wel aparte resultaten op:
U droomt vaker van viert maar hier bent u nooit iedereen onderzoekt aan voetbal bent en het openen nag uw hoofd wat die mensen in hemelsnaam hoe hier gekomen u hoe hier gekomen u uit en als hij u waarheen behoefte wil u of gaat, wordt gegaane besprekingen maar het zal worden gevonden door maar u om deze reden uw weet geen die het spel, ligt wint als u aan de wolken luistert als u luistert om agenda te winden u en uw zonnebril wat hier dat nou doet maar u vervormt zich een motor in uw eigen bed in uw eigen lot en verzete plotseling tegen stil tegen alles de baby schreeuwt een vogel de dag schreeuwt this reason your weet which the game, do not lie wins if you listen to the clouds if you listen to wind agenda you and your zonnebril what here that nou does but you distort yourself an engine in your own bed in your own destiny and resisted suddenly quiet against everything the baby shouts a bird shouts the day beginning en de autosnelweg rustles tis altijd wat en betreurt altijd van reeds het geld en reeds de tijd op de ongeplaveidemanieren die u spatie aan hier de ochtenden moet geleid hebben en koude en hoe u enkel uw wind uw handschoenen rijdt er ook uw vingers de liefdes is zijn gegaan petrified is deze manier altijd iets wat u hebt verlamd en het niet wiet toen het, echter, de geesten of deze manier het is achtervolgt maar in uw hoofd waren het lang geleden geen perpetuity u op dam I weet omcirkeld wat u nu vindt van als u luistert als aan de wolken u om luistert te winden
"you and your zonnebril"
Iemand enig idee welk Nederlandstalig liedje ik hier door de mangel heb gehaald?
U droomt vaker van viert maar hier bent u nooit iedereen onderzoekt aan voetbal bent en het openen nag uw hoofd wat die mensen in hemelsnaam hoe hier gekomen u hoe hier gekomen u uit en als hij u waarheen behoefte wil u of gaat, wordt gegaane besprekingen maar het zal worden gevonden door maar u om deze reden uw weet geen die het spel, ligt wint als u aan de wolken luistert als u luistert om agenda te winden u en uw zonnebril wat hier dat nou doet maar u vervormt zich een motor in uw eigen bed in uw eigen lot en verzete plotseling tegen stil tegen alles de baby schreeuwt een vogel de dag schreeuwt this reason your weet which the game, do not lie wins if you listen to the clouds if you listen to wind agenda you and your zonnebril what here that nou does but you distort yourself an engine in your own bed in your own destiny and resisted suddenly quiet against everything the baby shouts a bird shouts the day beginning en de autosnelweg rustles tis altijd wat en betreurt altijd van reeds het geld en reeds de tijd op de ongeplaveidemanieren die u spatie aan hier de ochtenden moet geleid hebben en koude en hoe u enkel uw wind uw handschoenen rijdt er ook uw vingers de liefdes is zijn gegaan petrified is deze manier altijd iets wat u hebt verlamd en het niet wiet toen het, echter, de geesten of deze manier het is achtervolgt maar in uw hoofd waren het lang geleden geen perpetuity u op dam I weet omcirkeld wat u nu vindt van als u luistert als aan de wolken u om luistert te winden
"you and your zonnebril"

Iemand enig idee welk Nederlandstalig liedje ik hier door de mangel heb gehaald?
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 19:09 uur
leuk idee voor een nieuwe topic bij de spelletjes! de (heen en weer) vertaalde songtekst. 

0
geplaatst: 23 oktober 2007, 22:22 uur
Wagonlading aan geruzie, slowchat en meer van dat soort fraais verwijderd.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 24 oktober 2007, 18:05 uur
Dit is gewoon POËZIE van de allerbovenste Plank, deze meneer Spinvis mag zich qua teksten stilaan naast Lennart Nijgh plaatsen, echt!
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 24 oktober 2007, 18:05 uur
Dit is gewoon POËZIE van de allerbovenste Plank, deze meneer Spinvis mag zich qua teksten stilaan naast Lennart Nijgh plaatsen, echt!
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 12:26 uur
Voor de mensen die wat met Van Kooten & De Bie hebben, deze gebruiker van YouTube heeft 1349 video's op YouTube gezet, voor zover ik heb gezien, allemaal van deze heren. Briljant! 

0
geplaatst: 1 november 2007, 16:17 uur
Enquete:
Vraag:
Wonen er teveel buitenlanders in Nederland?
Antwoord:
20%: JA
10%: NEE
70%: معهد الأمن العالمي بواشنطن .
Vraag:
Antwoord:
0
geplaatst: 1 november 2007, 16:31 uur
ettettummu schreef:
Enquete:
Vraag:
Antwoord:
Enquete:
Vraag:
Antwoord:
0
geplaatst: 1 november 2007, 17:27 uur
هذا واحد جعلني أضحك ، في حين انني عادة لا احب اجنبي - النكات.
0
Spijtoptant
geplaatst: 1 november 2007, 17:36 uur
Zowel in die mop als in de reactie van herman staat de 'punt' aan de verkeerde kant van de zin.
0
geplaatst: 1 november 2007, 21:08 uur
herman schreef:
هذا واحد جعلني أضحك ، في حين انني عادة لا احب اجنبي - النكات.
This one made me laugh, while I normally do not like foreign-jokesهذا واحد جعلني أضحك ، في حين انني عادة لا احب اجنبي - النكات.
ettettummu schreef:
Global Security Institute in Washington70%: معهد الأمن العالمي بواشنطن .
0
geplaatst: 1 november 2007, 21:11 uur
0
geplaatst: 2 november 2007, 12:17 uur
Op YouTube is er iemand die serieus wil weten welk nummer het is. 

0
geplaatst: 2 november 2007, 12:20 uur
dat meen je toch zeker niet, hahahaha, misschien wil diegene dat nummer wel om dan thuis goed te kunnen oefenen 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.