MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Pokemon, oké.....nooit iets van begrepen. Generatieverschilletje. Maar hoe zit dat dan met die drie stipjes?

pqt
Die kreeg je altijd te zien als je vrolijk aan het vissen was in het spel

Ulfat-e-Zulmat schreef:
(afbeelding)

Als je het spel niet gespeeld hebt of die serie niet gezien hebt vroeger kún je deze ook niet begrijpen

Een rijk koppel besluit om op een avond uit te gaan, de vrouw des huizes besluit de butler ook die avond vrij te geven omdat ze waarschijnlijk laat thuis zullen zijn.
De vrouw amuseert zich niet al te best op het feestje en komt alleen naar huis. Als ze binnenkomt ziet ze de butler James alleen in de huiskamer zitten. Ze roept dat hij haar moet volgen. Ze gaat hem voor naar de slaapkamer, hij volgt haar naar binnen en zij sluit de deur achter hen. Ze kijkt de butler aan met grote ogen en zegt: "James doe mijn jurk uit". James doet voorzichtig de jurk uit. Dan zegt ze: "James doe mijn kousen en jarretellegordel uit". In stilte gehoorzaamt hij haar. "James doe mijn BH en mijn onderbroekje uit", is het volgende wat ze de butler vraagt. De spanning stijgt tot de vrouw zegt: "En als ik je nog een keer betrap met mijn kleren aan dan word je ontslagen!"

Stijn_Slayer
niels94 schreef:

Als je het spel niet gespeeld hebt of die serie niet gezien hebt vroeger kún je deze ook niet begrijpen

Pokémon is voor de happy few.

Rizz
Nerd: 'Clitoris? I don't know that pokémon.'

Zo, ook een kudt grap van mij

Wel een letterlijke

jassn schreef:
Een rijk koppel besluit om op een avond uit te gaan, de vrouw des huizes besluit de butler ook die avond vrij te geven omdat ze waarschijnlijk laat thuis zullen zijn.
De vrouw amuseert zich niet al te best op het feestje en komt alleen naar huis. Als ze binnenkomt ziet ze de butler James alleen in de huiskamer zitten. Ze roept dat hij haar moet volgen. Ze gaat hem voor naar de slaapkamer, hij volgt haar naar binnen en zij sluit de deur achter hen. Ze kijkt de butler aan met grote ogen en zegt: "James doe mijn jurk uit". James doet voorzichtig de jurk uit. Dan zegt ze: "James doe mijn kousen en jarretellegordel uit". In stilte gehoorzaamt hij haar. "James doe mijn BH en mijn onderbroekje uit", is het volgende wat ze de butler vraagt. De spanning stijgt tot de vrouw zegt: "En als ik je nog een keer betrap met mijn kleren aan dan word je ontslagen!"
Niet slecht.

Ulfat-e-Zulmat
Ik heb hem (die van het vissen dus) nu al een stuk of 20 keer gezien, maar ik moet er nog steeds om lachen.

(afbeelding)

hahaha

pokemon humor.. Dit is wel mijn laatste pokemon plaatje, want anders worden kale, oude en gerimpelde mannen verdrietig en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Dit is wel mijn laatste pokemon plaatje, want anders worden kale, oude en gerimpelde mannen verdrietig en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Oh, komt er een nieuwe avatar.

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Dit is wel mijn laatste pokemon plaatje, want anders worden kale, oude en gerimpelde mannen verdrietig en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Oh, komt er een nieuwe avatar.

Die is pas geleden ook al geweest.

o

zie het dan maar als een ode aan de eerdere post. Want hij is gaaf.

Op een ander forum heeft iemand dit als avatar; best geslaagd, vind ik.

(afbeelding)
En een vreemd artikel:

(afbeelding)

Cursor Disco

Mijn god, kan het droger?

Inderdaad apart krantenartikel.

When short-sighted Alf Spence tottered down to his local postbox to send a card, he hoped he hadn’t missed the last collection.

But as he popped the envelope through the little slot a concerned passerby looked at him with a stunned expression.

The Good Samaritan tapped befuddled Alf, 91, on the shoulder and explained to him that he wasn’t stood in front of a postbox but had in fact posted his great-grandson’s birthday card into a council DOG POO waste bin! Apparently he had been dropping off his mail at this location for 2 years. Royal Mail will cancel their investigation into the hundreds of missing letters and parcels he’s sent over the last two years.

Dat, maar ook wel een beetje

NormaleMensen Ronald Snijders:
'Je BENT ook lelijk'. TV-programma waarin iemand een terechte make-over krijgt.

Briljant!

oh , dit is toch niet serieus?

Rudi S schreef:
oh , dit is toch niet serieus?

Zoals Frank Zappa ooit zei: ''Absurdity is the only reality...''
Ik verbaas me dus nergens meer over.
Als het wel serieus is, dan is het zowaar weer een nieuw dieptepunt in de toch al immer voortdurende teneergang van ons omroepbestel...
Dat zulk stakkerig gedrag op deze manier eventueel nog beloond zou gaan worden is toch te erg voor woorden ?

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Twee jongens uit het Nederlandse boerendorp Dokkum schijnen blijkbaar te denken dat ze Crips zijn en dat het leven in hun buurt keihard is...

Dokkum is dan door Original Gangsta Bonifatius ook een heuse moordstad

Ik weet niet of ik dit meer vind dan . Een beetje van beiden dan maar.

Ja dat is nu eenmaal zo, soms kunnen mensen zichzelf zo triest belachelijk maken, dat het weer (even) leuk wordt.

Stijn_Slayer
Koekiemonsterpetje en één hele ketting, goochie goeeee..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:02 uur

geplaatst: vandaag om 16:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.