Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 13:12 uur
Geweldig. Doet aan die site met foto's van Kim Young Ill denken.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 13:15 uur

kanye takes a look back to show off how pissed he is that there’s another black guy who’s ruining his picture with white people

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 13:24 uur
Ach wat schattig, twee adolescerende honkies - spijkerbroeken, ruitjeshemden, gympen, Radiohead (vast en zeker) en andere 'moeilijke' witte muziek (GYBE) die een zwartmangrap maken 

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 14:30 uur
Mjuman schreef:
Ach wat schattig, twee adolescerende honkies - spijkerbroeken, ruitjeshemden, gympen, Radiohead (vast en zeker) en andere 'moeilijke' witte muziek (GYBE) die een zwartmangrap maken
Wut? Als je het nou over ons hebt ben je een dingen een beetje uit zijn verband aan het halen, ik heb die site ten eerste niet eens geplaatst (hij is wel gruwelijk droog
) en met muziek heeft dit niet eens te maken, dusse... 

kanye was so proud to have scored this white female’s number that he didn’t notice the facial hair until much later
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 14:33 uur
Mjuman schreef:
Haha, ik vind deze reactie van Mjuman een stuk leuker dan die Kanye West-site en dat plaatje daarvan dat Niels heeft gepost.

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 14:36 uur
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:42 uur
Waarschijnlijk alleen grappig als je in de examens zit ...
Rechter: “Aangezien niet bewezen is dat u de juwelen heeft gestolen, spreek ik u vrij.”
Verdachte: “Betekent dit dat ik ze mag houden?”
Rechter: “Aangezien niet bewezen is dat u de juwelen heeft gestolen, spreek ik u vrij.”
0
Misterfool
geplaatst: 23 augustus 2011, 19:22 uur
jassn schreef:
Dat de verdachte de juwelen in bezit heeft, betekent niet dat hij ze per se heeft gestolen. Het kan namelijk zijn dat het wegnemen van de juwelen niet wederrechterlijk(niet in strijd met het recht) is. Dan is het in ieder geval een terechte vraag van de verdachte aangezien de rechter volgens mij ook maatregelen als verbeurdverklaring kan opgeven, al zal dit bij juwelen niet zo snel het geval zijn.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 20:11 uur
Misterfool schreef:
Dat de verdachte de juwelen in bezit heeft, betekent niet dat hij ze per se heeft gestolen. Het kan namelijk zijn dat het wegnemen van de juwelen niet wederrechterlijk(niet in strijd met het recht) is. Dan is het in ieder geval een terechte vraag van de verdachte aangezien de rechter volgens mij ook maatregelen als verbeurdverklaring kan opgeven, al zal dit bij juwelen niet zo snel het geval zijn.
(quote)
Of: waarom rechten studeren en gevoel voor humor hebben niet samengaan.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 20:55 uur
Bij mij op school is het hoe kinderachtiger hoe beter, poep en plas humor is aan de orde van de dag.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 21:06 uur
Eveningguard schreef:
Bij mij op school is het hoe kinderachtiger hoe beter, poep en plas humor is aan de orde van de dag.
Zou ik zeker deze atlas eens meenemen:
Kungliga
Automobil
Klub
Bil = auto
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 23:42 uur
Gantz en Stapler 
Al heb ik het idee dat dat busje gewoon tussen die paaltjes door past.

Al heb ik het idee dat dat busje gewoon tussen die paaltjes door past.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.