MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
panjoe (moderator)
@herman In die categorie van flauwheid ken ik er ook nog wel een paar:

Hoe vangt een koe een haas?
Hij gaat in het gras liggen en doet het geluid van een worteltje na.

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
Zijn ene pootje is even lang.

Zit een dinosaurus in de trein. De man tegenover hem zit hem met grote ogen aan te staren.
"Is er wat?", snauwt de dinosaurus.
"Nee hoor," stamelt de man, "ik heb alleen nog nooit een dinosaurus in de trein gezien."
"Dat is dan ook gelijk de laatste keer," zegt de dinosaurus, "want morgen is mijn brommer gemaakt."

Dank heren

Een boer heeft twee kippen:
Een zwarte en een hond.

Komt een pinguïn bij de bakker.
"Eén brood graag." Zegt de pinguïn.
"Bruin of wit?" Vraagt de bakker.
Waarop de pinguïn zegt: "Maakt niet uit, ik ben toch op de fiets."

Nu een echt leuke:

Roodkapje loopt door het bos, op een gegeven moment ziet ze de grote boze wolf. 'Grote boze wolf,' zegt roodkapje, 'waarom heb je zulke grote oren?'.
Zegt de grote boze wolf: Hou je bek, ik zit te schijten

Misterfool
Ik mis de ouderwetse plaatjesgrap nu al.

@maxinator

@Misterfool

(afbeelding)

Sorry, ik ben geen IE liefhebber

Dan nog maar een leuke pokemongrap.

(afbeelding)

maxinator schreef:
Nu een echt leuke:

Roodkapje loopt door het bos, op een gegeven moment ziet ze de grote boze wolf. 'Grote boze wolf,' zegt roodkapje, 'waarom heb je zulke grote oren?'.

maxinator schreef:
Nu een echt leuke:

Moet dat niet ogen zijn i.p.v. oren?

Misterfool
Rick+ Hessel

GrafGantz schreef:
(quote)

Waarom?

Sir Spamalot (crew)
Het is herfst en de indianen van een reservaat vragen hun opperhoofd of de komende winter volgens hem koud of zacht zal worden. Aangezien hij een modern opperhoofd is heeft hij nooit de oude voorvaderlijke geheimen geërfd. Hij kijkt naar de lucht en bedenkt vervolgens met een natte vinger in de lucht dat de winter wel eens koud zou kunnen worden en raadt aan al het hout te verzamelen dat voorhanden is.

Onzeker van zijn zaak loopt hij - om straks niet af te zullen gaan - stiekem naar een telefooncel en belt het weerkundige instituut. "Nou," zegt de lokale weerman, "het wordt een heel koude winter". Het opperhoofd loopt terug naar zijn stam en raadt aan om nog veel meer hout in te slaan.

Een maand later belt de indiaan nog een keer. De weerman: "Ja hoor, ik denk dat de winter zelfs een van de koudste gaat worden". "Hoe kun je zo zeker zijn?" vraagt het opperhoofd. "Nou," zegt de weerman, "de indianen sprokkelen momenteel hout als gekken!"

Glimlachje.

Die is wel leuk.

Ulfat-e-Zulmat
rock-rick schreef:
Komt een pinguïn bij de bakker.
"Eén brood graag." Zegt de pinguïn.
"Bruin of wit?" Vraagt de bakker.
Waarop de pinguïn zegt: "Maakt niet uit, ik ben toch op de fiets."

Ik vind die van Sir Spamalot wel leuk

panjoe schreef:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
Zijn ene pootje is even lang.
Huh?

He$$el_01 schreef:
Dan nog maar een leuke pokemongrap.

(afbeelding)

Sir Spamalot's grappen zijn altijd leuk!

rock-rick schreef:
Ah.

Een komkommer en een reserveband zijn nasi goreng aan het koken. Opeens, zomaar uit het niets zegt een rijstkorrel: "Bestellen jullie ook wel eens wat bij Neckermann?"
Waarop de komkommer zegt: "Ja, tien over half drie."

Er komt een man bij de bakker. Zegt de slager: "Van achteren opknippen of een kilo wortels?"
Waarop de vrouw zegt: "Dat is niet duur voor dubbel glas."

(afbeelding)

Harco
Hebben jullie R&P's identiteit overgenomen?

Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden. Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid.
Op de eerste rij van het auditorium reageert Wouter, de playboy onder de studenten: "En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende seksnacht?"
Hilariteit alom. Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlachte de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem: "Dan mag je met je andere hand schrijven..."

Stijn_Slayer
Een lerares die ik voor Frans heb gehad had dat kunnen zeggen.

Dat zijn de leuke docenten

chevy93 schreef:
(quote)
Ah.

Een komkommer en een reserveband zijn nasi goreng aan het koken. Opeens, zomaar uit het niets zegt een rijstkorrel: "Bestellen jullie ook wel eens wat bij Neckermann?"
Waarop de komkommer zegt: "Ja, tien over half drie."

Er komt een man bij de bakker. Zegt de slager: "Van achteren opknippen of een kilo wortels?"
Waarop de vrouw zegt: "Dat is niet duur voor dubbel glas."

(afbeelding)

Daar zit helemaal geen humor in dit is gewoon een boel worden bij elkaar gegooid

Zulke absurde grapjes zijn nog best lastig te maken hoor. Niet alles dat willekeurig is, is leuk.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.