Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2011, 17:58 uur
herman schreef:
Ik zie het nog steeds niet, maar het zal wel aan mijn (afwijkende) ogen liggen.
Ik zie het nog steeds niet, maar het zal wel aan mijn (afwijkende) ogen liggen.
Je bent dan niet de enige met afwijkende ogen...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 september 2011, 18:04 uur
Ik zie wel water dat er erg nep uitziet, maar verder zie ik 't ook niet. Doet er verder ook niet toe. Ik weet nu al dat ik 'm toch niet grappig vind en alleen maar pissig word als ik er nog langer naar kijk. 
Of is het dat dunne streepje in het midden?

Of is het dat dunne streepje in het midden?
0
geplaatst: 20 september 2011, 18:27 uur
Ik zie hem ook niet, ik zie alleen een meer maar een muur ofzo zie ik er niet in.
0
geplaatst: 20 september 2011, 18:50 uur
Ik zag het ook pas nadat ik de tip van Dexter had gelezen. 

0
geplaatst: 20 september 2011, 18:53 uur
Kijk vooral naar de planten helemaal vooraan het plaatje en dan ook naar de grond. Dat stukje grond daar, en dan in het meer een muur proberen te zien.. Nou ja..
Ik zag ´t overigens ook pas na die tip van meneer. Eerst ook veel frustratie omdat ik ´m vaak voorbij zag komen, maar ´m maar niet begrijpen kon!
Ik zag ´t overigens ook pas na die tip van meneer. Eerst ook veel frustratie omdat ik ´m vaak voorbij zag komen, maar ´m maar niet begrijpen kon!
0
Yann Samsa
geplaatst: 20 september 2011, 21:01 uur

Op een vreemde, zorgwekkende manier vind ik dit opwinnend...

0
geplaatst: 20 september 2011, 21:26 uur
Je vraagt je ook eerder af wie er wordt klaargemaakt dan wat. Overigens La Grande Bouffe een stuk dodelijker.
0
geplaatst: 20 september 2011, 23:03 uur
Of zoals iemand op FB treffend opmerkte:
It's actually better when it's subliminal - I'd been watching her for years before I realised she did recipes
0
geplaatst: 20 september 2011, 23:29 uur
Die van die muur/meer vind ik maar vaag. Ik zie het dus echt niet. En dan met name, omdat het stukje bij de overgang grond-->meer niet klopt. Alsof het een soort brugvorm heeft. Beter is bij dit soort foto's ook even een standpunt te nemen waarin het wel duidelijk te zien is. Ik denk ook dat 9 van de 10 mensen die de muur zien zich dit ook maar wijs kunnen maken (uit jezelf zal je hem waarschijnlijk nooit zien).
0
geplaatst: 20 september 2011, 23:32 uur
Ah, eindelijk, ik zie het. Nu is het wel meteen duidelijk. Vind het ook een beetje dubieus, maar je kán er inderdaad wat anders inzien.
0
geplaatst: 21 september 2011, 01:33 uur
Die mindfuck is echt goed
Ik schrok wel een beetje toen ik hem eindelijk zag.
Ik schrok wel een beetje toen ik hem eindelijk zag.
0
geplaatst: 21 september 2011, 07:47 uur
En zjawel, ik zie die mindfuck weer niet. Heeft het iets met dat hoofd ertussen te maken?
Die heb ik allang gezien (na de tip, dat wel), jezus, daar is wel veel om te doen zeg
Die heb ik allang gezien (na de tip, dat wel), jezus, daar is wel veel om te doen zeg

0
geplaatst: 21 september 2011, 08:14 uur
holy shit ik schrok me dood toen ik die mindfuck ineens tevoorschijn zag komen!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 september 2011, 08:31 uur
Die mindfuck is idd erg creepy
.
Ik had laatst voor het eerst een aflevering van Nigella's programma gezien, en het is moeilijk voor te stellen dat huisvrouwen de doelgroep zijn :9~ zo veel verkapte schunnige opmerkingen en zwoele blikken...
.Ik had laatst voor het eerst een aflevering van Nigella's programma gezien, en het is moeilijk voor te stellen dat huisvrouwen de doelgroep zijn :9~ zo veel verkapte schunnige opmerkingen en zwoele blikken...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 september 2011, 10:28 uur
Masimo schreef:
Ik geef het op. Dit is niet goed voor m'n hart.
0
geplaatst: 21 september 2011, 12:54 uur
Stijn_Slayer schreef:
2 + 1 = 3
Die zag ik direct.
Mis ik iets? 2 + 1 = 3
Die zag ik direct.

0
geplaatst: 21 september 2011, 13:11 uur
Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was met een Oath-momentje.
0
geplaatst: 21 september 2011, 13:17 uur
Ha, die is wel bizar. Wel maf dat je zo iets duidelijks de hele tijd over het hoofd ziet.
0
geplaatst: 21 september 2011, 13:31 uur
Volgens mij zie ik hem ook nog niet.
Edit: ah, nu volgens mij wel. Mijn beeld is hier wat donkerder dus vandaar
.
Edit: ah, nu volgens mij wel. Mijn beeld is hier wat donkerder dus vandaar
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.