Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
djeffibrelich
geplaatst: 25 november 2007, 18:34 uur
Social_Mask schreef:
..... ik had ook het eerste getal in mn hoofd..
Fock!!! Die tweede ook...!!!!
Hoe kan dit...??
..... ik had ook het eerste getal in mn hoofd..
Fock!!! Die tweede ook...!!!!
Hoe kan dit...??
ik zou het echt niet weten.
bij die tweede had ik een courgette in mn hoofd, maar het blijkt dus dat 98 procent van de mensen aan een wortel denken.
0
Social_Mask
geplaatst: 25 november 2007, 19:00 uur
djeffibrelich schreef:
bij die tweede had ik een courgette in mn hoofd, maar het blijkt dus dat 98 procent van de mensen aan een wortel denken.
(quote)
Owh shit, carrot betekend natuurlijk wortel.. Ik had peer in m'n hoofd
foutje dus 
Zeker een psychologisch testje.. hopelijk zal ook ik dat in de toekomst doen! Psychologie is dope,.
0
djeffibrelich
geplaatst: 25 november 2007, 19:18 uur
hahaha social, een peer dat is geeneens groente, kan je nagaan hoe erg jou mind warped is zoals ze dat daar zeggen.
0
eazyfan
geplaatst: 25 november 2007, 22:50 uur
http://www.dailymotion.com/video/x1pd8z_temptation-island-05
El Gringo
Damn wat is die man belachelijk.
'A'k ni jeune, ben ik pissed, en doen 'k toh roar.'

El Gringo
Damn wat is die man belachelijk.'A'k ni jeune, ben ik pissed, en doen 'k toh roar.'

0
djeffibrelich
geplaatst: 25 november 2007, 22:58 uur
gringo is loco
dat vind ik kinky zegt die dan
dat vind ik kinky zegt die dan

0
Social_Mask
geplaatst: 25 november 2007, 23:32 uur
:')
Talk to the hand, cuz the face don't want to hear it anymore..
Ja... het moest snel hé
Talk to the hand, cuz the face don't want to hear it anymore..
djeffibrelich schreef:
hahaha social, een peer dat is geeneens groente, kan je nagaan hoe erg jou mind warped is zoals ze dat daar zeggen.
Ja... het moest snel hé

0
djeffibrelich
geplaatst: 28 november 2007, 20:26 uur
deze dude is een legende
een ninja geeft een recensie van de film pirates of the carribbean
een ninja geeft een recensie van de film pirates of the carribbean
0
djeffibrelich
geplaatst: 3 december 2007, 20:47 uur
najib amhali 
met guzman mijn favoriete cabaretier.

met guzman mijn favoriete cabaretier.
0
eazyfan
geplaatst: 5 december 2007, 13:40 uur
Computerles 
Echt grappig vond ik, eens zien wat de reacties hier zijn.

Echt grappig vond ik, eens zien wat de reacties hier zijn.
0
geplaatst: 17 december 2007, 15:22 uur
Een Imam stapt in een bus en ziet een knappe jonge non op het eerste bankje achter de bestuurder zitten.
Hij gaat naast haar plaats en zegt plompverloren: "Ik zou graag met je naar bed willen."
"Maar meneer," zegt de non, "vanuit uw geloof weet u dat misschien niet, maar ik ben de bruid van de Heer en aardse seks is mij niet toegestaan."
Bij de volgende halte stapt ze uit, spijtig nagekeken door de Imam.
De buschauffeur, die het gesprek heeft gehoord, buigt zich over naar de imam: "Pssst! Ik weet hoe je seks met haar kunt hebben.
Elke dinsdagavond, dus vandaag, gaat ze naar het kerkhof om te bidden.
Als jij nou een witte burka over je heen trekt en je smeert wat lichtgevende poeder in je baard en haren, dan zal ze je in het donker vast niet herkennen, en dan zeg je gewoon dat je God bent.
Uiteraard is het plan goed genoeg om uitgeprobeerd te worden en inderdaad, als de imam, omhuld door lichtend wit in een burka op het kerkhof komt, ziet hij uit de verte de non al vol devotie in gebed.
Hij gaat naar haar toe en zegt met galmende stem: "Ik ben God en ik wil mijn bruid bezitten!"
De non stribbelt geen moment tegen, maar ze heeft één verzoek.
Ze wil toch wel graag haar maagdelijkheid bewaren, dus vindt God het goed haar anaal te bevredigen?
Geen enkel punt dus zo gebeurt het, maar de Imam is een gemene kerel, dus als hij aan zijn gerief is gekomen slaat hij zijn hoofddoek terug en toont haar schaterlachend zijn gezicht.
Hahaha! ik ben de Imam! roept hij.
Hahahaha!!! roept de non terug, "en ik ben de buschauffeur!"
Hij gaat naast haar plaats en zegt plompverloren: "Ik zou graag met je naar bed willen."
"Maar meneer," zegt de non, "vanuit uw geloof weet u dat misschien niet, maar ik ben de bruid van de Heer en aardse seks is mij niet toegestaan."
Bij de volgende halte stapt ze uit, spijtig nagekeken door de Imam.
De buschauffeur, die het gesprek heeft gehoord, buigt zich over naar de imam: "Pssst! Ik weet hoe je seks met haar kunt hebben.
Elke dinsdagavond, dus vandaag, gaat ze naar het kerkhof om te bidden.
Als jij nou een witte burka over je heen trekt en je smeert wat lichtgevende poeder in je baard en haren, dan zal ze je in het donker vast niet herkennen, en dan zeg je gewoon dat je God bent.
Uiteraard is het plan goed genoeg om uitgeprobeerd te worden en inderdaad, als de imam, omhuld door lichtend wit in een burka op het kerkhof komt, ziet hij uit de verte de non al vol devotie in gebed.
Hij gaat naar haar toe en zegt met galmende stem: "Ik ben God en ik wil mijn bruid bezitten!"
De non stribbelt geen moment tegen, maar ze heeft één verzoek.
Ze wil toch wel graag haar maagdelijkheid bewaren, dus vindt God het goed haar anaal te bevredigen?
Geen enkel punt dus zo gebeurt het, maar de Imam is een gemene kerel, dus als hij aan zijn gerief is gekomen slaat hij zijn hoofddoek terug en toont haar schaterlachend zijn gezicht.
Hahaha! ik ben de Imam! roept hij.
Hahahaha!!! roept de non terug, "en ik ben de buschauffeur!"
0
Social_Mask
geplaatst: 17 december 2007, 19:52 uur
Hahah, blijft grappig, de pijn en domheid van anderen 
al was het soms zo erg, dat het niet meer grappig was..

al was het soms zo erg, dat het niet meer grappig was..
0
geplaatst: 17 december 2007, 20:24 uur
D´r gaan daar weet ik het hoeveel mensen dood. Lachen, gieren, brullen.

0
djeffibrelich
geplaatst: 17 december 2007, 20:29 uur
heb mn clipje maar weggehaald omdat ik net zag dat ie al in die link voorkwam.
en idd herman , niet echt grappig die compilatie.
het eerste filmpje van die skater kan nog net maar een vrouw die door een beer word aangevallen?
nee, laat maar zitten.
en idd herman , niet echt grappig die compilatie.
het eerste filmpje van die skater kan nog net maar een vrouw die door een beer word aangevallen?
nee, laat maar zitten.
0
Social_Mask
geplaatst: 17 december 2007, 21:01 uur
Niet al te goede kwaliteit, maar ohw wat grappig!!
Ik maak je dood!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.