MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ha ja, die heb ik een paar dagen geleden al ergens gezien. Erg leuk gedaan

Misterfool
@ linius

Eveningguard schreef:
Kitsch hoes man vs. saaie rockman. Spannender kan niet.

/popcorn

Die van linius

Dat filmpje is ook wel lachen

Jocharo-T
Hilary Duff zwanger van Jongen

Ik vind dit wel een grappige titel voor een artikel. Mijn eerste reactie was: Ja, duh!! Van wie moet ze anders zwanger zijn. Zwanger van een vrouw of een hond gaat vrij moeilijk lijkt me. Beetje een lompe titel. Hilary Duff in verwachting van een Jongen was wellicht een betere titel geweest. Maar goed, het is de Telegraaf.

Ik las dezelfde kop op nu.nl, zal wel gewoon 1-op-1 overgenomen zijn van elkaar.

En binnen een half uur ook wel weer aangepast. Gebeurt regelmatig daar dat er een ongelukkige kop staat. Ik kwam vorige week ook al ergens de botte kop "Steve Jobs is dood" tegen met verder niets eronder.

Jocharo-T
Ja, toch is het een beetje dom. Het is nota bene hun werk. Een artikel en een kop nalezen lijkt me toch niet zo veel moeite. Ik sta er soms echt van te kijken hoeveel typfouten ze maken op de site van de Telegraaf. Grappig is het wel in dit geval

Die kop Steve Jobs is dood zag ik ook vorige week. Steve Jobs overleden klinkt al wat vriendelijker. Maar goed, wat doe je eraan.

Trouwens niet alleen in de Telegraaf. Wat te denken van de kop van dit opiniestuk dat een paar weken geleden op de site van volkskrant verscheen? klik

Jocharo-T

Jongen, ongelofelijk. Die mensen krijgen er nog voor betaald ook. Ik ben geen taalwonder (in de verste verte niet zelfs), maar heb ik wel het gevoel dat ik het dit soort dingen beter zou verwoorden.

herman schreef:
Ik kwam vorige week ook al ergens de botte kop "Steve Jobs is dood" tegen met verder niets eronder.

Dat dekte in elk geval wel de lading.

Sandokan-veld schreef:
Trouwens niet alleen in de Telegraaf. Wat te denken van de kop van dit opiniestuk dat een paar weken geleden op de site van volkskrant verscheen? klik

Daar heb ik wel eens filmpjes van gezien.

Sandokan-veld schreef:

Schitterend.

Dit is trouwens mijn favoriete kop:

Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper

Geweldig!!

"Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende."

Chameleon Day schreef:

"Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een man met een forel in zijn hand.

Aangepast

(afbeelding)

Bullshit Man

Karl Pilkington

Stalin schreef:
(embed)

Bullshit Man

Karl Pilkington

Ik had hem niet gezien.

Ik had hem gezien, maar het is logisch dat je op alles gaat letten dan de passes als het een awareness test is.

Ludiek spotje desondanks!

leander?
Ik had dertien goed.
Jeej.

Verder niet grappig. Net zoals de rest van deze pagina.

Ik zag de beer, maar had de dertien fout..

Ik weet niet waarom ik dubbel lig van zo'n suffe grap.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.