Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 23:19 uur

Voor de rest: LOL: The Recurring Prop Newspaper | /Film - slashfilm.com
Jawel, half Hollywood leest de zelfde krant

0
geplaatst: 25 oktober 2011, 23:30 uur
Linius schreef:
Niet echt nee, maar de eerste foto van hem lijkt niet echt op de andere twee. Anders had je nog kunnen denken dat het andere acteurs waren maar wel het zelfde shirt
Niet echt nee, maar de eerste foto van hem lijkt niet echt op de andere twee. Anders had je nog kunnen denken dat het andere acteurs waren maar wel het zelfde shirt
Viel me ook op dat ie steeds meer haar heeft.

0
Sectumsempra
geplaatst: 26 oktober 2011, 00:27 uur
Going downstairs on the weekend...

...On a school day...

Spreekt voor zich

...On a school day...

Spreekt voor zich

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 10:00 uur
Linius schreef:
(afbeelding)
Haha. (afbeelding)

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 13:17 uur
Linius schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Haha, geweldig
Net als die met Jeff Bridges trouwens.
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 14:32 uur
De laatste van Sectumsempra
.
Maar de 2 de foto was een domme film. Een raad kijk gewoon weg niet naar die film.
.Maar de 2 de foto was een domme film. Een raad kijk gewoon weg niet naar die film.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 oktober 2011, 17:57 uur
Die ytmnd troep is echt lame. Ik moest wel even grinniken om die eerste tho.
0
Rizz
geplaatst: 26 oktober 2011, 23:21 uur
Ik zou toch zweren dat ik die schreeuw al bij talloze films heb gehoord en godzijdank, iemand heeft het bewezen 
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 23:42 uur
Ja, behoorlijk bekend film verschijnsel. Nou ja, ik zal nog maar een Tarantino trekje erbij posten. Voor Tarantino fans hier zal het geen nieuws zijn, maar in elke film zit een karakteristiek kofferbak shot.

From Dusk Till Dawn is natuurlijk van zijn goede maatje Robert Rodriguez.
Daarnaast heeft Pixar er een handje van om in elke film die ze maken karakters uit oudere Pixar films voorbij te laten komen. Slechts één ding heeft elke film gehaald, de pizza truck uit deel één van Toy Story. Deze middels een linkje: Pizza Planet truck - Pixar Wiki - Disney Pixar Animation Studios - pixar.wikia.com.
Om af te sluiten met mijn vriend Totoro van de Ghibli studio (hun logo en mascotte) in Toy Story 3.

Daarnaast heeft Pixar er een handje van om in elke film die ze maken karakters uit oudere Pixar films voorbij te laten komen. Slechts één ding heeft elke film gehaald, de pizza truck uit deel één van Toy Story. Deze middels een linkje: Pizza Planet truck - Pixar Wiki - Disney Pixar Animation Studios - pixar.wikia.com.
Om af te sluiten met mijn vriend Totoro van de Ghibli studio (hun logo en mascotte) in Toy Story 3.

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 23:50 uur
Ooit nog een (Engelse) presentatie gegeven over Tarantino. Inderdaad, de beroemde "trunk shot". Andere vaak gebruikte shots zijn de "triangle shot" (denk aan de beroemde Reservoir Dogs scène), tevens een ode aan Leone (The Good, The Bad & The Ugly uiteraard
). Overigens kan ik me ook herinneren dat hij heel vaak iets over tenen erin heeft (denk aan Kill Bill)
En wisten jullie dit ook (even kopiëren uit de tekst):
He always has a Dutch element in his films: The opening tune, Little Green Bag, in ‘Reservoir Dogs’ (1992) was performed by George Baker and written by Jan Gerbrand Visser and Benjamino Bouwens who are all Dutch. The character Freddy Newandyke, played by Tim Roth is a direct translation to a typical Dutch last name, Nieuwendijk. The code name of Tim Roth is Mr. Orange, the royal color of Holland, and the last name of the royal family. The Amsterdam conversation in PulpFiction, Vincent Vega smokes from a Dutch tobacco shag (Drum), the mentioning of Rutger Hauer in Jackie Brown (1997), the bride's name is Beatrix, the name of the Royal Dutch Queen
Tot zover mijn les over Taratino, maar het is ook gewoon een te goede regisseur om niets te melden.
). Overigens kan ik me ook herinneren dat hij heel vaak iets over tenen erin heeft (denk aan Kill Bill)En wisten jullie dit ook (even kopiëren uit de tekst):
He always has a Dutch element in his films: The opening tune, Little Green Bag, in ‘Reservoir Dogs’ (1992) was performed by George Baker and written by Jan Gerbrand Visser and Benjamino Bouwens who are all Dutch. The character Freddy Newandyke, played by Tim Roth is a direct translation to a typical Dutch last name, Nieuwendijk. The code name of Tim Roth is Mr. Orange, the royal color of Holland, and the last name of the royal family. The Amsterdam conversation in PulpFiction, Vincent Vega smokes from a Dutch tobacco shag (Drum), the mentioning of Rutger Hauer in Jackie Brown (1997), the bride's name is Beatrix, the name of the Royal Dutch Queen
Tot zover mijn les over Taratino, maar het is ook gewoon een te goede regisseur om niets te melden.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 oktober 2011, 10:36 uur
QT sowieso 
Die willem schreeuw is ook geniaal trouwens

Die willem schreeuw is ook geniaal trouwens
0
geplaatst: 27 oktober 2011, 10:43 uur
Linius schreef:
Ja, behoorlijk bekend film verschijnsel. Nou ja, ik zal nog maar een Tarantino trekje erbij posten. Voor Tarantino fans hier zal het geen nieuws zijn, maar in elke film zit een karakteristiek kofferbak shot.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Die laatste uit Ingl. Basterds is toch geen kofferbakshot?
0
geplaatst: 27 oktober 2011, 10:53 uur
Wel een kofferbak shot, maar niet vanuit de kofferbak.
Gaat om de manier van filmen.
Gaat om de manier van filmen.
0
geplaatst: 27 oktober 2011, 10:54 uur
Tarantino heeft het script van Pulp Fiction ook in Amsterdam geschreven.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 oktober 2011, 14:30 uur
En Michel Foucault maar de wijze man uithangen. Wist zelf ook niet dat Bacon het al eerder zei.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.