MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
in het midden van het plaatje

Kos
Ik zie hem, hij zit in de Wii doos.

Rico heeft last van "aspectzien" die herkent voornamelijk rugnummers

Deze vond ik moeilijker, zoek de kat:

(afbeelding)

Jou kennende staat er helemaal geen kat op.

Die hond is wel heel makkelijk . Die kat van herman is een stuk lastiger, ik had de kat dus niet uit mezelf gevonden.

Ik zie wel een zittende kangoeroe ...

rock-rick schreef:
Die hond is wel heel makkelijk .

panjoe (moderator)
Hij heet wel "there is a cat in this photo" . Ik zie hem niet, of dat harige stukje in het midden onderaan moet hem zijn.

Ook bij mijn foto geldt: als je de kat eenmaal ziet dan zie je hem.

Ook R&P maakt geen grap.

panjoe (moderator)
Wow. Deze is nog meer obvious als je hem eenmaal ziet, maar ik vond hem niet zonder hulp.

rock-rick schreef:
Die hond is wel heel makkelijk . Die kat van herman is een stuk lastiger, ik had de kat dus niet uit mezelf gevonden.

Ik zie ook een hondekop (of meer een wolf), in het midden, bij die van R&P. Nu de kat nog...

Stijn_Slayer
herman schreef:
Een hint voor degenen die hem niet vinden:

in de rechterhelft van het plaatje

Als je hem hebt gevonden kun je je trouwens bijna niet meer indenken dat iemand hem niet ziet...

Hebbes, en inderdaad. Dan is het ineens heel erg duidelijk.

De intervallen zijn in ieder geval gelijk, Mike & Thomas deden ook zoiets bij hun nieuwste show.

Wat een irritante mannetjes overigens.

Missing Missy

Volgens mij de derde keer dat ik Missing Missy hier voorbij heb zien komen, maar hij is dan ook wel erg leuk

Het is zo'n klassieker dat hij eigenlijk minimaal een keer per maand langs moet komen.

'It's a design thing, the cat is lost in the negative space.'

'NO REWARD!'

"I knew someone who had a basset hound that had its hind legs removed after an accident and it had to walk around with one of those little buggies with wheels. If it had been my dog I would have asked for all its legs to be removed and replaced with wheels and had a remote control installed. I could charge neighbourhood kids for rides and enter it in races. If I did the same with a horse I could drive it to work. I would call it Steven. "

Quadraphonic schreef:
"I knew someone who had a basset hound that had its hind legs removed after an accident and it had to walk around with one of those little buggies with wheels. If it had been my dog I would have asked for all its legs to be removed and replaced with wheels and had a remote control installed. I could charge neighbourhood kids for rides and enter it in races. If I did the same with a horse I could drive it to work. I would call it Steven. "

Ik zie die van Stapler niet

Allerhande onderbroekenlol:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.