MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
inquestos schreef:
Dirkjan Die droge wendingen altijd, heerlijk
Oh jee, ze hebben een heel Dirkjan archief!

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Die geheugentrainer.

GrafGantz schreef:

Van de week een begin gemaakt met m'n wensenlijstje voor Sinterklaas, en zoals elk jaar staat de nieuwste Dirk Jan boven aan de lijst. Al heb ik nog niet eens gekeken of er eigenlijk al wel een nieuwe is, maar dat mag de pret niet drukken.

/edit: half november ligt nummer 17 in de winkels
Hoeveel strips staan er in zo'n boek?

Als de speelduur van zo'n album te lang is haak je bij voorbaat al af bedoel je?

Hij staat inmiddels al op de vorige pagina, maar die foto met die eend is echt geniaal!

GrafGantz schreef:
Als de speelduur van zo'n album te lang is haak je bij voorbaat al af bedoel je?
Nee, als zo'n boekje uit 30 strippen bestaat, geef ik mijn geld wel uit aan iets waar ik meer waar voor mijn geld krijg.

Het zijn er wel meer dan 30 volgens mij. Ik heb Dirk Jan 4: 45 pagina's en meestal 3 'strippen' per pagina. Prijsje zit er ook nog op: €6,99. Succes met je afgewogen kosten- en batenanalyse.

GrafGantz schreef:

45 pagina's zie ik hier op bol.com. Ik geloof iets van 3-5 strips per pagina dubbelzijdig dus reken maar uit::-)

Edit: Ah, herman was mij voor.

Ok, dank je. Blijkbaar erg moeilijk om een vraag beantwoord te krijgen.

De meeste stripboeken zijn toch ongeveer even dik en dezelfde maat (A4). Of dacht je dat het wellicht een afwijkend formaat was?

chevy93 schreef:
Ok, dank je. Blijkbaar erg moeilijk om een vraag beantwoord te krijgen.

Ja, wel als ik op m'n werk zit en de albums thuis in de kast staan. Excuses dat ik niet uit m'n hoofd weet hoeveel stripjes er in zo'n album staan.

Dit vind ik leuk soort humor.

Ik krijg de cirkels niet getekend

Ik heb alle albums van Dirk Jan plus een tekening van Mark Retera persoonlijk voor mij gemaakt. Dirk Jan is een held

Kun je die posten Linius?

Een klein beetje historie erbij. Mijn echte naam is Randy dus. Ik ben vorig jaar behoorlijk ziek geweest, vandaar de tekst. Mijn oom is strip fanaat en verzamelaar en kwam Retera tegen op een beurs en had zodoende deze tekening geregeld. Er onder staat nog een persoonlijke tekening van een Nederlandse Donald Duck tekenaar, die is al een stuk ouder ook via m'n oom.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik heb nog een gesigneerde tekening van Jean Marc van Tol (Fokke en Sukke), maar die is vrij lelijk . Oh ja, en heel lang geleden heb ik ook een gesigneerde Donald Duck tekening gekregen. Maar die van jou is een stuk mooier!

Mooie tekeningen.

Die kabouter erbij, echt meesterlijk man.

Zeker, ben er ook erg blij mee
Hij staat overigens op de eerste blanco pagina vooraan in album 14, dus inlijsten is geen optie

Misterfool

Het bezorgt me nu al 5 minuten een lachbui

Meesterlijk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.