MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Ik vond deze wel geinig:

(afbeelding)

Moet zeggen dat ik hem niet meteen doorhad.

Dat is echt een nerdgrap... zonder wikipedia snapte ik hem niet .

Ik snapte hem wel direct

Kramer schreef:
Dat is echt een nerdgrap... zonder wikipedia snapte ik hem niet .
Houd eens op, 3-HAVO scheikunde is dit.

Dat is het enige jaar in m'n leven dat ik scheikunde heb gehad. En dat was in 1993.

Ik zag 'm ook meteen.

Sectumsempra
Haha, genious.

Kwam deze tegen op de eerste Just a Joke-pagina op MoMe, vond 'm wel leuk.

Een man vraagt op de groente-afdeling van een supermarkt om een half kropje sla. Een jonge bediende zegt hem dat ze alleen hele kroppen sla verkopen. Maar de man blijft maar aandringen en dus zegt de bediende dat hij het even aan de filiaalchef zal vragen.
Hij loopt het kantoortje van de filiaalchef binnen en zegt: "Een of andere malloot wil een halve krop sla kopen." Terwijl hij zijn zin afmaakt, draait hij zich om en ziet hij de man achter zich in de deuropening staan, dus voegt hij snel toe: "en deze meneer wil de andere helft."
De chef complimenteert hem even later met zijn tact: "Ik was onder de indruk van de manier waarop je je daar uitredde. We houden wel van mensen die kunnen improviseren hier. Waar kom je eigenlijk vandaan?" "Abcoude, meneer." "O, en waarom ben je daar weggegaan?" "Je hebt er alleen maar hoeren en ex-voetballers." "Zo. Mijn vrouw komt ook uit Abcoude." "Echt?" antwoordt de bediende. "Voor welke club heeft ze gespeeld?"

Sectumsempra

jasper1991 schreef:
]Houd eens op, 3-HAVO scheikunde is dit.
Ik zat toen in 3 gymnasium. Misschien dat ik hem daarom 3 keer heb moeten lezen.

hoi123 schreef:

hoi123 schreef:
Grap

Hij is inderdaad leuk .

[taalalert]
Probeer het maar eens droog te houden met de volgende - serieus bedoelde, op LinkedIn geplaatste - vacaturetekst.

Enterprise Network Channel Sales Manager die nodig zijn voor Global Telecoms bedrijf in Nederland.

Verantwoordelijkheden:

· Serveer als de belangrijkste contactpersoon van technische ondersteuning voor kanaal organisaties of belangrijke distributeurs, van hoge kwaliteit dienstverlening te bieden aan eindgebruikers op basis van geldende normen.
· Definieer en bespreken met de kanalen en distributeurs over de SLA of diensten die door de steun van tweede en derde niveau.
· Definieer de gewenste prestaties van de projecten met betrekking tot contracten, en het ontwikkelen en bewaken van de uitvoering van de prestaties.
· Er en beheren van de SOP van certificering en beheer voor kanaal partnerschappen van verschillende niveaus.
· Neem contact op en samen te werken met belangrijke partners in het proces van het aanpassen van diensten en ondersteuning oplossingen voor de doelgroep zakelijke klanten.

Functie-eisen:
· Laat een minimaal 5 jaar ervaring in de zakelijke markt veld gerelateerd aan channel partners.
· Stevig greep op zijn minst een soort van praktische kennis van datacommunicatie-producten
· Laat bewezen ervaring in de ontwikkeling van de technische mogelijkheden en het verstrekken van technisch advies voor de channel partners.
· Diep kennen en begrijpen het beheer en de exploitatie van het veld te ondersteunen.

Wie zou zo'n tekst nou begrijpen?
[/taalalert]

Dat lijkt op het werk van een vertaalmachine.

de engelse tekst is overigens niet veel duidelijker

Sowieso. Alleen daarom al niet daar gaan werken, hoe onprofessioneel kun je zijn...

jasper1991 schreef:
(quote)
Volgens mij heb ik dit ook nog op het VMBO gehad, al ben ik al die formules allang weer vergeten en moest ik opzoeken wat voor stof het is.

Wel een erg goede idd, net als de mop van hoi123 .

jasper1991 schreef:
(quote)

Ik heb dan wel netjes mijn gymnasium afgemaakt, maar met de eenvoudigste wiskunde als enige bètavak. Scheikunde heb ik zodra het kon laten vallen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik wist wat H2O was.

En ook:

(afbeelding)

Nogmaals:

Kos
ArthurDZ schreef:
En ook:

(afbeelding)

.

Allebei pas nog geweest hier, maar wel leuk.

Van die LinkedIN-vacature kreeg ik een tijdje terug in mijn mail. En nog een paar in dezelfde richting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.