Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2011, 01:42 uur

Even voor de duidelijkheid: Improvision bedoelt gewoon te zeggen dat ie Waka Flocka Flame een held vindt. Erg grappig dat er dan zo'n serieuze reactie op komt.

0
Sectumsempra
geplaatst: 12 november 2011, 01:44 uur
Arrie schreef:

Even voor de duidelijkheid: Improvision bedoelt gewoon te zeggen dat ie Waka Flocka Flame een held vindt. Erg grappig dat er dan zo'n serieuze reactie op komt.

Haha, thank you for making my day. Ik bén gewoon grappig!

0
geplaatst: 12 november 2011, 10:22 uur
Dé Wibi Soerjadi bracht me wel even aan het grinniken hier.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 november 2011, 09:06 uur
Een Italiaanse jongen gaat biechten bij een priester. “Zegen mij vader, want ik heb gezondigd tegen het zesde gebod.”
Priester: “Ben jij Joe Pagano?”
- “Ja vader, dat ben ik.”
“En wie was het meisje?”
- “Dat kan ik niet zeggen vader, ik wil haar eer niet schaden.”
“Maar Joe toch, vroeg of laat kom ik haar naam toch te weten, dus zeg het mij maar. Was het Tina Minetti?”
- “Ik kan het niet zeggen.”
“Was het Teresa Mazzarelli?”
- “Ik zal het nooit zeggen.”
“Was het Camelli Salami?”
- “Sorry vader, ik kan haar naam niet geven.”
“Was het Cathy Piriano?”
- Mijn lippen zijn verzegeld.”
“Was het dan Rosa Di Angelo?”
- “Alstublieft vader, ik kan het niet zeggen.”
Gefrustreerd zegt de priester: “Joe Pagano, uw lippen blijven gesloten, ik waardeer dat, maar je hebt gezondigd. Ik moet je straffen! Je mag gedurende vier maanden de mis niet meer dienen. Ga nu maar en zondig nooit meer.” Joe komt buiten en zijn vriend Franco vraagt hem wat hij heeft gekregen.
Joe: “Vier maanden vakantie en vijf goede adressen!”
Priester: “Ben jij Joe Pagano?”
- “Ja vader, dat ben ik.”
“En wie was het meisje?”
- “Dat kan ik niet zeggen vader, ik wil haar eer niet schaden.”
“Maar Joe toch, vroeg of laat kom ik haar naam toch te weten, dus zeg het mij maar. Was het Tina Minetti?”
- “Ik kan het niet zeggen.”
“Was het Teresa Mazzarelli?”
- “Ik zal het nooit zeggen.”
“Was het Camelli Salami?”
- “Sorry vader, ik kan haar naam niet geven.”
“Was het Cathy Piriano?”
- Mijn lippen zijn verzegeld.”
“Was het dan Rosa Di Angelo?”
- “Alstublieft vader, ik kan het niet zeggen.”
Gefrustreerd zegt de priester: “Joe Pagano, uw lippen blijven gesloten, ik waardeer dat, maar je hebt gezondigd. Ik moet je straffen! Je mag gedurende vier maanden de mis niet meer dienen. Ga nu maar en zondig nooit meer.” Joe komt buiten en zijn vriend Franco vraagt hem wat hij heeft gekregen.
Joe: “Vier maanden vakantie en vijf goede adressen!”
0
geplaatst: 13 november 2011, 13:46 uur
0
geplaatst: 13 november 2011, 14:39 uur
0
Sectumsempra
geplaatst: 13 november 2011, 14:46 uur
Een soortgelijk iets is gebeurd in het dorp waar mijn oudoom woont: Herwen.
"Ho'll de moel, KSST, HO'LL STIL! D'r kump zo'n spleetoog hen!" zegt Theo (mijn oudoom), vervolgens zegt Annie: "Theo, 'ie mot niet zo zeuren. Dat bunt de nie'je pastor."
"En wat mot die spleetoog hier dan zoek'n?" vraagt Theo dus, Annie gaat weer zitten en zegt: "Ja, d'en is hier gekommen, op zo'n beutje.. 'T bunt zo'n vluchteling." waarop Theo zegt: "Met 'n beutje?".
Annie antwoordde: "Ja, mit zo'n beutje. Op de Rijn, snapt?".
Afijn, ik kan geen Achterhoeks schrijven. Zo spreek je het ongeveer uit ^_^.
EDIT: Het filmpje laadde niet goed en het verkeerde kwam eruit zetten.
0
geplaatst: 13 november 2011, 19:53 uur
Haha Sir Spamalot!
Alleen een ding: het gaat volgens mij om het 7e gebod en niet het 6e!
Alleen een ding: het gaat volgens mij om het 7e gebod en niet het 6e!
0
geplaatst: 13 november 2011, 21:45 uur
Sectumsempra schreef:
EDIT: Het filmpje laadde niet goed en het verkeerde kwam eruit zetten.
Die andere was ook geweldig hoor. EDIT: Het filmpje laadde niet goed en het verkeerde kwam eruit zetten.

0
Sectumsempra
geplaatst: 13 november 2011, 21:53 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Die andere was ook geweldig hoor.
Herman Finkers is sowieso geweldig, haha:
Overigens zag ik dit filmpje, kan niets anders dan plaatsvervangende schaamte voelen:
Toen ik aan iemand uit het Gooi vertelde dat ik uit de Achterhoek kwam, sloeg hij steil achterover: 'WOW, hebben ze daar internet?!'.

0
geplaatst: 13 november 2011, 22:25 uur
Huh, maar na de Utregse Heuvelrug stopt Nederland toch? 
(Proud to be Gooier
)

(Proud to be Gooier
)
0
geplaatst: 13 november 2011, 22:31 uur
Ze spreken er iniedergeval geen Nederlands meer. Eigenlijk wordt er nergens in Nederland goed Nederlands gesproken...
0
geplaatst: 13 november 2011, 22:32 uur
Sectumsempra schreef:
(embed)
Overigens zag ik dit filmpje, kan niets anders dan plaatsvervangende schaamte voelen:
(embed)
Toen ik aan iemand uit het Gooi vertelde dat ik uit de Achterhoek kwam, sloeg hij steil achterover: 'WOW, hebben ze daar internet?!'.
Politieman: "U heeft uw gordel niet om".(quote)
(embed)
(embed)
Herman: "Meneer, mag ik misschien eerst even instappen".

Heerlijk droog.

0
geplaatst: 13 november 2011, 22:48 uur
He$$el_01 schreef:
Ze spreken er iniedergeval geen Nederlands meer. Eigenlijk wordt er nergens in Nederland goed Nederlands gesproken...
De taal die ze daar spreken is wel ouder dan het officiële Nederlands. Bovendien spreken meer mensen zo dan 'hoe het hoort'. Dus wat is nu het officiële Nederlands...

Ikzelf kan het overigens niet hoor. Mijn vader wel, die komt uit de achterhoek. En mijn moeder? Uit het Gooi

0
geplaatst: 13 november 2011, 22:50 uur
0
geplaatst: 13 november 2011, 23:43 uur
He$$el_01 schreef:
Haarlem en omstreken.

0
geplaatst: 13 november 2011, 23:47 uur
Het ABN komt daar inderdaad het dichtst bij in de buurt, maar voor velen - waaronder ik - zal dat toch aanstellerig in de oren klinken met dat eeuwige rollende erretje.
0
geplaatst: 14 november 2011, 10:50 uur
He$$el_01 schreef:
iniedergeval
Ja, dit is wel lekker Nederlands iniedergeval

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.