Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Sectumsempra
geplaatst: 25 november 2011, 23:23 uur
Het kan, maar aangezien de maker een mannelijke egoïst was is het nu 2-3 en niet 3-2 

0
geplaatst: 26 november 2011, 11:56 uur
Ferre Clabau schreef:
Dat neemt niet weg dat het ongerechtvaardigd is. Men wil ieder protest gewoon in de kiem smoren. Dat er zoiets is als geweldsmonopolie weet ik ook wel, niet iedere adolescent vergeet het bestaan van boeken, bronnen en bibliotheken. Ik lees en leer ook wel 'es wat. Bijdehandje
Het blijft beknotten van de vrije meningsuiting, en dat bij een volledig vreedzaam protest.
Anyways, back on topic:
Wim Helsen, en heerlijk absurde improvisatie.
De mop moet beginnen met: 'er komt een man met een kip bij de hoeren...', en eindigen met 'waarop die kip zegt: "wie gaat dat betalen?".
(embed)
Dat neemt niet weg dat het ongerechtvaardigd is. Men wil ieder protest gewoon in de kiem smoren. Dat er zoiets is als geweldsmonopolie weet ik ook wel, niet iedere adolescent vergeet het bestaan van boeken, bronnen en bibliotheken. Ik lees en leer ook wel 'es wat. Bijdehandje

Het blijft beknotten van de vrije meningsuiting, en dat bij een volledig vreedzaam protest.
Anyways, back on topic:
Wim Helsen, en heerlijk absurde improvisatie.
De mop moet beginnen met: 'er komt een man met een kip bij de hoeren...', en eindigen met 'waarop die kip zegt: "wie gaat dat betalen?".
(embed)
Wim Helsen!

0
geplaatst: 26 november 2011, 13:36 uur
0
geplaatst: 26 november 2011, 14:00 uur
0
geplaatst: 26 november 2011, 14:38 uur
In dit filmpje zie je nog dat het de studenten uiteindelijk lukt om de politie weg te jagen.
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:12 uur

Sectumsempra schreef:
(afbeelding)
Ik kwam dit net tegen op HF, weet alleen niet of het hier in de smaak zal vallen, maar ik vond het eerlijk gezegd best grappig. (en deels wel waar)
(afbeelding)
Ik kwam dit net tegen op HF, weet alleen niet of het hier in de smaak zal vallen, maar ik vond het eerlijk gezegd best grappig. (en deels wel waar)
Ik zie afbeeldingen die jij plaats echt vrijwel nooit.
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:17 uur
0
geplaatst: 27 november 2011, 02:46 uur
Ferre Clabau schreef:
Dat, dames en heren, noemt men democratie. We mogen er trots op zijn.
Dat, dames en heren, noemt men democratie. We mogen er trots op zijn.
Wat nou democratie ?

0
Yann Samsa
geplaatst: 27 november 2011, 17:05 uur
Ze zijn allemaal wel leuk, hoewel de Agent Orange variant toch wel net iets te ver gaat...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.