Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2011, 16:12 uur
Ik had hem al gezien en nu ben ik officieel een man die vrouwen haat
hahah
hahah
0
geplaatst: 9 december 2011, 16:33 uur
0
geplaatst: 9 december 2011, 16:38 uur
Op welk punt? Vanuit het mannelijke punt kan ik het bevestigen. 

0
geplaatst: 9 december 2011, 16:40 uur
Nou ik heb genoeg jongensvrienden, die mij echt niet aantrekkelijk vinden. Zij beschouwen mij volgens mij ook veel meer als onzijdig dan als meisje. Ik zit volgens hun in de brozone :")
0
geplaatst: 9 december 2011, 16:51 uur
Ik ben het er eigenlijk ook niet helemaal mee eens... Voor een groot gedeelte hebben ze groot gelijk, maar het is wel degelijk mogelijk.
0
geplaatst: 9 december 2011, 16:57 uur
niels94 schreef:
Ik ben het er eigenlijk ook niet helemaal mee eens... Voor een groot gedeelte hebben ze groot gelijk, maar het is wel degelijk mogelijk.
Ben ik het mee eens, al denk ik dat er niet echt een 'friendzone' is voor mannen.
0
geplaatst: 9 december 2011, 18:49 uur
rock-rick schreef:
Ben ik het mee eens, al denk ik dat er niet echt een 'friendzone' is voor mannen.
(quote)
Ik heb er vaak genoeg in gezeten, en dat zegt al genoeg

0
geplaatst: 9 december 2011, 19:12 uur
niels94 schreef:
Maar dus alleen als die vrouwen lelijk zijn. Ik ben het er eigenlijk ook niet helemaal mee eens... Voor een groot gedeelte hebben ze groot gelijk, maar het is wel degelijk mogelijk.

0
geplaatst: 9 december 2011, 19:22 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Maar dus alleen als die vrouwen lelijk zijn.
En bedankt :'')
0
geplaatst: 9 december 2011, 19:36 uur
Het gaat hier geloof ik niet om verkering of iets van die strekking.
0
geplaatst: 9 december 2011, 19:36 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 december 2011, 20:01 uur
GrafGantz schreef:
Ssst. Je brengt ze op ideeën.
0
geplaatst: 9 december 2011, 20:13 uur
Niensel schreef:
En bedankt :'')
Tja, iedere jongen heeft het over "physical attraction". Laat ik dan gaan voor "alleen vrouwen die niet aantrekkelijk zijn".En bedankt :'')
die mij echt niet aantrekkelijk vinden.
0
Sectumsempra
geplaatst: 9 december 2011, 22:47 uur
Oh gosh, ik heb maar één meisje in mijn vriendenkring. En dat die mensen hier denken dat vrouwen verliefd worden op alles met een penis (of je moet bi/lesbisch zijn) vind ik een beetje vreemd 
@ Misterfool:
En dan te bedenken dat ik het serieus heb gelezen en GELD heb betaald voor een bioscoopkaartje! D: (Twilight).

@ Misterfool:
En dan te bedenken dat ik het serieus heb gelezen en GELD heb betaald voor een bioscoopkaartje! D: (Twilight).

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 december 2011, 22:51 uur
Misterfool schreef:
(afbeelding) (batmaaaan)
(afbeelding) (batmaaaan)
Ik lachte hardop

0
geplaatst: 9 december 2011, 22:52 uur
Sectumsempra schreef:
En dat die mensen hier denken dat vrouwen verliefd worden op alles met een penis (of je moet bi/lesbisch zijn) vind ik een beetje vreemd
En dat die mensen hier denken dat vrouwen verliefd worden op alles met een penis (of je moet bi/lesbisch zijn) vind ik een beetje vreemd
Eerder andersom, lijkt me.
0
Sectumsempra
geplaatst: 9 december 2011, 22:58 uur
Arrie schreef:
(quote)
Nou maak je me bang.
0
geplaatst: 9 december 2011, 22:59 uur
Het ging er inderdaad om dat wij mannen nooit goed bevriend met een vrouw kunnen raken zonder onszelf aangetrokken te voelen tot diegene (mits zij knap is).
0
Sectumsempra
geplaatst: 9 december 2011, 23:01 uur
rock-rick schreef:
Het ging er inderdaad om dat wij mannen nooit goed bevriend met een vrouw kunnen raken zonder onszelf aangetrokken te voelen tot diegene.
Het ging er inderdaad om dat wij mannen nooit goed bevriend met een vrouw kunnen raken zonder onszelf aangetrokken te voelen tot diegene.
Dan weet ik niet hoe polygaam ik bezig ben...

0
geplaatst: 9 december 2011, 23:01 uur
Quatsch. Een man kan heus wel vriend zijn met een vrouw; sterker nog, een man voelt zich toch op een bepaalde manier aangetrokken tot een vrouw, of tot een man, als hij bevriend wil zijn met diegene? Het is alleen op een andere manier, uiteraard.
0
Sectumsempra
geplaatst: 9 december 2011, 23:05 uur
Slowgaze schreef:
Quatsch. Een man kan heus wel vriend zijn met een vrouw; sterker nog, een man voelt zich toch op een bepaalde manier aangetrokken tot een vrouw, of tot een man, als hij bevriend wil zijn met diegene? Het is alleen op een andere manier, uiteraard.
Jij bent een betrouwbare bron. Dat was overigens niet sarcastisch bedoeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.