MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
ok, Door die dacht ik dat je niet snapte waar die op sloeg.

Linius schreef:
Een goude oude die weer helemaal actueel is!

(afbeelding)

En vers van de pers!

(afbeelding)

Ik weet pas nu dat hij dood is!

Sectumsempra
Eveningguard schreef:
(quote)

, echt? Ik zag het vanmorgen meteen op het nieuws, al die huilende vrouwen... Je kunt die familie ook makkelijk herkennen: ze zijn allemaal niet mager en de rest van de Koreanen wel

Eveningguard schreef:
(quote)

Ik ook. Het maakt ook niet zo veel uit. De ene dictator voor de andere.

Bericht verwijderd. Aub géén stukken tekst van andere sites overnemen. Verwijderde bericht kwam nota bene van een krant waar we onlangs nog een rekening van hebben gehad.

herman schreef:
Bericht verwijderd. Aub géén stukken tekst van andere sites overnemen. Verwijderde bericht kwam nota bene van een krant waar we onlangs nog een rekening van hebben gehad.

Mijn excuses, dat wist ik niet...

Wou alleen het credo ''meet the new boss, same as the old boss'' kracht bijzetten door het noemen van deze stukken journalistiek.

Stijn_Slayer
Daar komen ze bij mij niet mee weg.

Yann Samsa
Stalin schreef:
(quote)

(embed)

SO SPEND LESS TIME RAPPIN', AND START FEEDING YOUR PEOPLE

Sectumsempra

(afbeelding)

-bewerkt wegens kansloze reacties, ik ga hier niet over doorzeiken, heb er schoongenoeg van-

Stijn_Slayer

(afbeelding)

Zal vast niet moeilijk worden. Ik ben al halverwege.

Die zag ik op Facebook. Zat er nog aan te denken om 'm uit te printen en mee te nemen

Stijn_Slayer
Uitdelen in de trein en kijken hoelang het duurt voor ze je eruit kicken.

Ik heb gelukkig nooit heel veel problemen met de treinen. Hoef ook maar 2 haltes te blijven zitten (= ongeveer 8 minuten).

Sectumsempra

(afbeelding)

Deze pagina heeft echt bestaan

panjoe (moderator)
Helaas, het Harry Potter universum zal hier nooit echt aansluiting vinden denk ik. Dan kan je beter pokémongrappen plaatsen .

Rizz
HARRY POTTER

Sectumsempra
panjoe schreef:
Helaas, het Harry Potter universum zal hier nooit echt aansluiting vinden denk ik. Dan kan je beter pokémongrappen plaatsen .

Hé, wat jammer nou! Pokémongrappen? Had ik die van die snorlax nooit eerder gepost?

Deze vond ik persoonlijk ook nog wel grappig.

GrafGantz schreef:
Het wereldwijdeweb is altijd snel up to date:

http://kimjongunlookingatthings.tumblr.com/

panjoe (moderator)
Sectumsempra schreef:
Had ik die van die snorlax nooit eerder gepost?

Volgens mij wel ja, en anders vast wel iemand anders die Snorlax is zo oud als de weg naar Lavender Town (door die klotegrot heen ja).

In de categorie "dit heeft mijn kindergeest verknipt":

Heb er de bezem doorgehaald en deze Harry Potter-grap is wat mij betreft leuker dan alle Pokemon-grappen bij elkaar.

Sectumsempra
Eveningguard schreef:

Penis learned it, hehe

panjoe (moderator)
herman schreef:
Heb er de bezem doorgehaald en deze Harry Potter-grap is wat mij betreft leuker dan alle Pokemon-grappen bij elkaar.

Dat snap ik op MuMe zijn er drie kijkposities tegenover pokémon: je haat het, je houdt ervan of je kent het niet en snapt er geen bal van.

Wanneer is Pokemon-dag ook alweer? Heb er zin in.

herman schreef:

Logisch als je de Pokémon-grappen niet snapt. Niet negatief bedoeld hoor, gewoon een generatiekloof.

Sectumsempra
He$$el_01 schreef:
Wanneer is Pokemon-dag ook alweer? Heb er zin in.

30 februari, schat ik

Sectumsempra
Arrie schreef:
(quote)

Logisch als je de Pokémon-grappen niet snapt. Niet negatief bedoeld hoor, gewoon een generatiekloof.

Volgens mij keek ik toch echt pokémon toen ik een jaar of vier, vijf was. Misschien zes, dat kan ook. Herinner me er niet veel van, maar als mensen me ergens op wijzen kan ik wel redelijk meekomen.

Stijn_Slayer
Niet spotten met Pokémondag. Herman schrikt er soms nog wakker van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:16 uur

geplaatst: vandaag om 08:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.