Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2011, 13:11 uur
ok, Door die
dacht ik dat je niet snapte waar die op sloeg. 
dacht ik dat je niet snapte waar die op sloeg. 
0
geplaatst: 19 december 2011, 17:04 uur
The name's Kim Jong, I got a license to IL
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hDBlqno7Y3A#![/embed]
0
geplaatst: 19 december 2011, 17:57 uur
Linius schreef:
Een goude oude die weer helemaal actueel is!
(afbeelding)
En vers van de pers!
(afbeelding)
Een goude oude die weer helemaal actueel is!
(afbeelding)
En vers van de pers!
(afbeelding)
Ik weet pas nu dat hij dood is!

0
Sectumsempra
geplaatst: 19 december 2011, 18:26 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
, echt? Ik zag het vanmorgen meteen op het nieuws, al die huilende vrouwen... Je kunt die familie ook makkelijk herkennen: ze zijn allemaal niet mager en de rest van de Koreanen wel 
0
geplaatst: 19 december 2011, 18:28 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
Ik ook. Het maakt ook niet zo veel uit. De ene dictator voor de andere.
0
geplaatst: 19 december 2011, 19:04 uur
Bericht verwijderd. Aub géén stukken tekst van andere sites overnemen. Verwijderde bericht kwam nota bene van een krant waar we onlangs nog een rekening van hebben gehad.
0
geplaatst: 19 december 2011, 19:10 uur
herman schreef:
Bericht verwijderd. Aub géén stukken tekst van andere sites overnemen. Verwijderde bericht kwam nota bene van een krant waar we onlangs nog een rekening van hebben gehad.
Mijn excuses, dat wist ik niet...
Wou alleen het credo ''meet the new boss, same as the old boss'' kracht bijzetten door het noemen van deze stukken journalistiek.
0
Yann Samsa
geplaatst: 19 december 2011, 20:43 uur
Stalin schreef:
(embed)
(quote)
(embed)
SO SPEND LESS TIME RAPPIN', AND START FEEDING YOUR PEOPLE

0
Sectumsempra
geplaatst: 19 december 2011, 20:47 uur

-bewerkt wegens kansloze reacties, ik ga hier niet over doorzeiken, heb er schoongenoeg van-
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 december 2011, 21:43 uur

Zal vast niet moeilijk worden. Ik ben al halverwege.
0
geplaatst: 19 december 2011, 21:44 uur
Die zag ik op Facebook. Zat er nog aan te denken om 'm uit te printen en mee te nemen 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 december 2011, 21:45 uur
Uitdelen in de trein en kijken hoelang het duurt voor ze je eruit kicken. 

0
geplaatst: 19 december 2011, 21:54 uur
Ik heb gelukkig nooit heel veel problemen met de treinen. Hoef ook maar 2 haltes te blijven zitten (= ongeveer 8 minuten). 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 december 2011, 22:22 uur
Helaas, het Harry Potter universum zal hier nooit echt aansluiting vinden denk ik. Dan kan je beter pokémongrappen plaatsen
.
.
0
Sectumsempra
geplaatst: 19 december 2011, 22:28 uur
panjoe schreef:
Helaas, het Harry Potter universum zal hier nooit echt aansluiting vinden denk ik. Dan kan je beter pokémongrappen plaatsen
.
. Hé, wat jammer nou! Pokémongrappen? Had ik die van die snorlax nooit eerder gepost?
Deze vond ik persoonlijk ook nog wel grappig.
0
geplaatst: 19 december 2011, 22:32 uur
GrafGantz schreef:
Het wereldwijdeweb is altijd snel up to date:
http://kimjongunlookingatthings.tumblr.com/
Het wereldwijdeweb is altijd snel up to date:
http://kimjongunlookingatthings.tumblr.com/

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 december 2011, 22:33 uur
Volgens mij wel ja, en anders vast wel iemand anders
die Snorlax is zo oud als de weg naar Lavender Town (door die klotegrot heen ja).In de categorie "dit heeft mijn kindergeest verknipt":
0
geplaatst: 19 december 2011, 22:33 uur
Heb er de bezem doorgehaald en deze Harry Potter-grap is wat mij betreft leuker dan alle Pokemon-grappen bij elkaar. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 december 2011, 22:36 uur
herman schreef:
Heb er de bezem doorgehaald en deze Harry Potter-grap is wat mij betreft leuker dan alle Pokemon-grappen bij elkaar.
Dat snap ik
op MuMe zijn er drie kijkposities tegenover pokémon: je haat het, je houdt ervan of je kent het niet en snapt er geen bal van.
0
geplaatst: 19 december 2011, 22:41 uur
herman schreef:
Logisch als je de Pokémon-grappen niet snapt. Niet negatief bedoeld hoor, gewoon een generatiekloof.

0
Sectumsempra
geplaatst: 19 december 2011, 22:44 uur
Arrie schreef:
Logisch als je de Pokémon-grappen niet snapt. Niet negatief bedoeld hoor, gewoon een generatiekloof.
(quote)
Volgens mij keek ik toch echt pokémon toen ik een jaar of vier, vijf was. Misschien zes, dat kan ook. Herinner me er niet veel van, maar als mensen me ergens op wijzen kan ik wel redelijk meekomen.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 december 2011, 22:44 uur
Niet spotten met Pokémondag. Herman schrikt er soms nog wakker van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.