MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Dat is dus de hele grap.

Gewoon een slechte woordgrap met de tekst van een slecht liedje. Lachen...

2MY
de eigenlijke grap is uiteraard dat dat meisje gestorven is, en er toch in geslaagd is om nog een pic te photoshoppen en te uploaden. En aangezien the living dead niet echt bekend staan als hygiënisch, kan je je al voorstellen hoe het toetsenbord er uit zal gezien hebben nadat ze klaar was met die upload! Wat uiteraard hilarische taferelen veroorzaakt!

Al de andere 'muziekgrap-associaties' berusten overduidelijk slechts op toeval.

Hij klopt sowieso niet, want als je je hart afstaat ga je sowieso meteen dood. Degene die het hart krijgt gaat doordat het hart wordt afgestoten door het lichaam ook dood, maar dat staat niet er niet. Kortom, stomme grap.

Assurancetourix

(afbeelding)

Yann Samsa
Lang geleden nog zo gelachen...

Ik vond er niet veel grappigs aan. Niet helemaal mijn humor denk ik. Oei! Ze zeggen vieze dingen!

Echt geweldig!

Volgens mij heeft iedereen de kerst alcoholisch verantwoord doorbracht.

Het filmpje doet mij niet eens glimlachen.

Vertoon je hier nu ook al het 'memorabele quotes'-syndroom?

Dat komt omdat jij kei verbitterd bent, zeker voor je leeftijd.

Het filmpje

Wat een geweldig filmpje!
Die verschrikte gezichten bij de voorbijgangers: prachtig.

Schitterend filmpje!

Ssscht...
Wat ze zingen is niet meteen wat ik grappig noem, de reacties van de voorbijgangers zijn dat daarentegen wél

De eerdere reclame voor de opvoedingslijn over ene "Kevin" vind ik nog een stuk leuker.

Misterfool

Beste reclameserie die ik ken

Vooral die eerste scene in de supermarkt vind ik geweldig. Hoe die panda tegen die boodschappen aanschopt

Assurancetourix

(afbeelding)

Stijn_Slayer

Niet zo onverschillig Stijn, het is gewoon een leuke grap. Een beetje flauw misschien, dat wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.