MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ze hebben alledrie wel iets, maar ik vind die tweede dus het leukst

Lukas schreef:
(quote)

Mwah. Ik zou zeggen, die eerste is wel een waard.
De laatste zoals die er nu staat is juist de minst grappige van de drie, maar gekke Masimo had hierna nog een redelijk geniaal plaatje gepost en hem daarna weer verwijderd. De gekkerd. Zal 'm nog wel even opzoeken.

edit:

(afbeelding)

edit nummer 2:

(afbeelding)

Die eerste had ik inderdaad al geplaatst, maar ik dacht, rustig aan - we moeten de grappen van Erik niet uitmolken.

Lukas schreef:
(quote)

Mwah. Ik zou zeggen, die eerste is wel een waard.

Precies wat ik dacht.

hoi123 schreef:
(quote)
De laatste zoals die er nu staat is juist de minst grappige van de drie, maar gekke Masimo had hierna nog een redelijk geniaal plaatje gepost en hem daarna weer verwijderd. De gekkerd. Zal 'm nog wel even opzoeken.

edit:
(afbeelding)

edit nummer 2:

(afbeelding)

hoi123 schreef:
(quote)

edit:
(afbeelding)

edit nummer 2:

(afbeelding)

Al een stuk beter dan die vorige, waarvan slechts de eerste een kleine glimlach op het gezicht bracht.

jasper1991, kom er maar in

jasper1991 schreef:
ik vind het maar flauw eerlijk gezegd, maar je moet er inderdaad misschien van houden

hoi123 schreef:
(quote)

edit:
(afbeelding)

edit nummer 2:

(afbeelding)
Dat is het betere werk

Ponty Mython
Ik begrijp de humor van die memes niet.

Rizz
Beetje jammer en krom alleen dat de ontvanger moet betalen als er te weinig gefrankeerd is door de gene die de brief heeft verstuurd.

hoi123 schreef:
(quote)

edit:
(afbeelding)

edit nummer 2:

(afbeelding)

Wel fijn dat het bankwezen tot een knuffelbaar monstertje is teruggebracht. Zelf kan ik helaas niet tekenen, maar ik krijg wel altijd last van visualisaties bij de regelmatig terugkerende kranten- en Teletekstkop 'priester op non-actief'.

Mooie

[jasper1991-modus]

mwah.

[/jasper1991-modus]

jassn schreef:
(afbeelding)
Hah, nooit over nagedacht. Zou moeten werken.

Nope, ze vragen altijd om een service fee, aan de verzender, danwel de ontvanger. (Ze zijn bij de post natuurlijk ook niet achterlijk.)

Rizz

Improvision
Rémi Gaillard

Jocharo-T
Rizz schreef:
Rémi Gaillard
Dit is toch niet leuk, man

Assurancetourix

Jocharo-T schreef:
(quote)
Dit is toch niet leuk, man
Het is wel een idioot, maar die moeten er ook zijn!

sxesven

(afbeelding)

En zo is het.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.