Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2012, 20:59 uur
Ze hebben alledrie wel iets, maar ik vind die tweede dus het leukst 

0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:35 uur
Lukas schreef:
Mwah. Ik zou zeggen, die eerste is wel een
waard.
De laatste zoals die er nu staat is juist de minst grappige van de drie, maar gekke Masimo had hierna nog een redelijk geniaal plaatje gepost en hem daarna weer verwijderd. De gekkerd. Zal 'm nog wel even opzoeken.(quote)
waard. edit:

edit nummer 2:

0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:50 uur

Die eerste had ik inderdaad al geplaatst, maar ik dacht, rustig aan - we moeten de grappen van Erik niet uitmolken.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:56 uur
Lukas schreef:
waard.
(quote)
waard. Precies wat ik dacht.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 22:46 uur
hoi123 schreef:
edit:
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)
(quote)
De laatste zoals die er nu staat is juist de minst grappige van de drie, maar gekke Masimo had hierna nog een redelijk geniaal plaatje gepost en hem daarna weer verwijderd. De gekkerd. Zal 'm nog wel even opzoeken.edit:
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)

0
geplaatst: 25 januari 2012, 02:37 uur
hoi123 schreef:
edit:
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)
(quote)
De laatste zoals die er nu staat is juist de minst grappige van de drie, maar gekke Masimo had hierna nog een redelijk geniaal plaatje gepost en hem daarna weer verwijderd. De gekkerd. Zal 'm nog wel even opzoeken.edit:
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)
Al een stuk beter dan die vorige, waarvan slechts de eerste een kleine glimlach op het gezicht bracht.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 07:37 uur
jasper1991 schreef:
ik vind het maar flauw eerlijk gezegd, maar je moet er inderdaad misschien van houden
ik vind het maar flauw eerlijk gezegd, maar je moet er inderdaad misschien van houden
0
geplaatst: 25 januari 2012, 11:49 uur
hoi123 schreef:
edit:
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)
Dat is het betere werk (quote)
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)

0
Rizz
geplaatst: 25 januari 2012, 13:13 uur
Beetje jammer en krom alleen dat de ontvanger moet betalen als er te weinig gefrankeerd is door de gene die de brief heeft verstuurd.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 13:17 uur
hoi123 schreef:
edit:
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
edit nummer 2:
(afbeelding)
Wel fijn dat het bankwezen tot een knuffelbaar monstertje is teruggebracht. Zelf kan ik helaas niet tekenen, maar ik krijg wel altijd last van visualisaties bij de regelmatig terugkerende kranten- en Teletekstkop 'priester op non-actief'.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 16:15 uur
jassn schreef:
(afbeelding)
Hah, nooit over nagedacht. Zou moeten werken. (afbeelding)

0
geplaatst: 25 januari 2012, 16:30 uur
Nope, ze vragen altijd om een service fee, aan de verzender, danwel de ontvanger. (Ze zijn bij de post natuurlijk ook niet achterlijk.)
0
Jocharo-T
geplaatst: 25 januari 2012, 17:02 uur
Rizz schreef:
Rémi Gaillard
Dit is toch niet leuk, man Rémi Gaillard

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.