Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 30 september 2005, 13:31 uur
Momenteel deze (zelfgemaakt)

maar ik wissel ook nog wel eens...

maar ik wissel ook nog wel eens...
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 23:43 uur
Ik ook een zelfgemaakte foto, van de vakantie in zweden
en heb ze zo onbewerkt in zo'n beetje alle kleuren, dat was een prachtige avond, helemaal met Sigur Ros erbij 

en heb ze zo onbewerkt in zo'n beetje alle kleuren, dat was een prachtige avond, helemaal met Sigur Ros erbij 

0
geplaatst: 5 oktober 2005, 23:47 uur
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 15:11 uur
Ik heb een mooi, rustgevend plaatje van een zweefmolen als achtergrond. Ik zal hem wel 's transporteren naar een computer met internet en hier posten. 

0
geplaatst: 6 oktober 2005, 15:16 uur
Wat een prachtige foto, Scientist! Heb je 'm ook op 1024×768?
'...like that mountain lake. It was so clear, Jenny, it looked like there were two skies one on top of the other.'
'...like that mountain lake. It was so clear, Jenny, it looked like there were two skies one on top of the other.'

0
geplaatst: 6 oktober 2005, 17:57 uur
The Scientist mag inderdaad heel trots zijn op het resultaat: erg mooi vind ik ook.
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 18:07 uur
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 22:35 uur
Paalhaas schreef:

heb deze niet op mooi formaat (vage camera), wel een paar andere even mooie die ik opgestuurd heb gekregen, maar ik heb er problemen mee die hier te posten.
0
geplaatst: 8 oktober 2005, 14:55 uur
0
geplaatst: 8 oktober 2005, 19:44 uur
Ik heb ook tijdenlang vakantiefoto's van Noorwegen als achtergrond gehad. Wat een prachtig land is het toch ook!
Dit is mijn huidige achtergrond, het plaatje dat ik al eerder beschreef:

Dit is mijn huidige achtergrond, het plaatje dat ik al eerder beschreef:

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 09:59 uur

Omdat er geen vettere PS2 spellen bestaan dan Max Payne & Max Payne 2
0
DutchViking
geplaatst: 8 november 2005, 18:49 uur

Ik ben afgelopen zomer naar Ierland geweest. Fantastisch land waar ik veel foto's heb gemaakt. Dit zijn de Cliffs of Moher.
0
geplaatst: 8 november 2005, 20:44 uur
Je maakt zeker een grapje? Max Payne op de PS2 was van erbarmelijke kwaliteit. Het was zo'n verschrikkelijk slechte poort dat er soms nog niet eens 10 fps werd gehaald.
Nee Max Payne speel je op de PC en nergens anders.
0
geplaatst: 8 november 2005, 21:00 uur
Iets kleiner dan in werkelijkheid, maar goed...
Op mijn linker monitor:

En op de rechter:

Op mijn linker monitor:

En op de rechter:

0
geplaatst: 28 november 2005, 12:49 uur
[edit] he vreemd geen plaatje ???
Persoonlijk vind ik dit wel een van de mooiste wall papers die ik gehad heb.
Persoonlijk vind ik dit wel een van de mooiste wall papers die ik gehad heb.
0
Sietse
geplaatst: 28 november 2005, 13:09 uur
1) bij firefox rechtermuisknop op (afbeelding) en dan view image.
2) bij internet explorer: www.getfirefox.com dit downloaden instaleren en ga terug naar stap 1.
2) bij internet explorer: www.getfirefox.com dit downloaden instaleren en ga terug naar stap 1.
0
geplaatst: 28 november 2005, 13:10 uur
Kleine meisjes!
(Wat een morbide bericht, het is dan ook een geintje, voor de serieuzere users onder ons)
(Wat een morbide bericht, het is dan ook een geintje, voor de serieuzere users onder ons)
0
Sietse
geplaatst: 28 november 2005, 13:54 uur
nee serieus ik vind het een briljante foto. De hele settings is gewoon cool en dat heeft niks met kleine meisjes te maken als je het mij vraagt...het hadden ook groote meisjes kunnen zijn....
* denotes required fields.