MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote voetbaltopic

zoeken in:
Hier wordt het nu weleens tijd voor. Voor de tour, tennis en de spelen is er dus het sporttopic. Het kan op zijn minst als experiment zou ik zeggen...

Stijn_Slayer
Ik ben voor.

Jocharo-T
Jasper, je bent vanaf nu mijn favoriete Pokémon.

Slotje a.u.b.

Gewoon een geintje... en kom op, we kunnen dit best even aankijken. Volgens mij is deze splitsing voor iedereen ideaal.

Er is een verschil tussen een geintje en je hypocriete anti-gevoelens voor een club verpakken als een geintje.

Eindelijk. We hebben er lang voor moeten vechten, maar het voetbaltopic is een feit!

Stijn_Slayer
MJ_DA_MAN schreef:
Er is een verschil tussen een geintje en je hypocriete anti-gevoelens voor een club verpakken als een geintje.

Kan zijn, maar dan ken je het verschil niet.

Laat het verder maar rusten voordat het voetbaltopic hetzelfde lot als het pokémontopic vergaat.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Kan zijn, maar dan ken je het verschil niet.

Laat het verder maar rusten voordat het voetbaltopic hetzelfde lot als het pokémontopic vergaat.

Is die er ooit geweest? Die heeft dan niet heel lang bestaan.

Voetbalberichten kunnen prima in het algemene sporttopic. We hebben al eerder een apart algemeen sporttopic en voetbaltopic gehad en dat werkte toen niet echt. Daarbij zal het aantal posts over andere sporten dat ondersneeuwt in dat andere topic wel meevallen nu het EK erop zit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.