MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Slaap lekker topic! :)

zoeken in:
SelmaDuim
Ik ga zo ook maar eens slapen na een zeer fijn concert van Yonderboi.

sweet dreams

sq
ga dr weer vandoor.

SelmaDuim
Slaap lekker!

Yak
Heb net een kolossale pot thee gezet, die moet natuurlijk eerst op.

drink smakelijk Yak

Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga even naar het cafe! Even een paar boompjes klaverjas spelen, dit waarschijnlijk onder genot van veel bier en mooie muziek! Misschien tot vanavond?

Vrolijk pasen allemaal, en slaap lekker, tot morge .

sq
Jaja morgen paasontbijt.

SelmaDuim
Pasen... Ach, morgen is het hier gewoon zondag, de dag voor maandag waarop de werkweek weer begint, nog even een dagje genieten van het weekend dus.

Allmusic
*gaap, strek*

Mmm, Pasen vandaag, maar even een ontbijtje maken:
verse jus persen, eitje koken, broodjes afbakken.

Wat zullen we er eens op doen? Filet-americain maar, natuurlijk met versgemalen zwarte peper.

De cappuchino mag natuurlijk niet ontbreken.

Wat voor muziek zullen we eens opzetten, mmm deze maar, om de dag rustig te beginnen. Oops nu moet ik toch echt even naar het ....eh.... je-weet-wel, daarna heerlijk douchen en zo, mijn dag kan beginnen.

Vrolijk pasen!

Electro_
Allmusic schreef:

...Wat zullen we er eens op doen? Filet-americain maar, natuurlijk met versgemalen zwarte peper.

Vrolijk pasen!

Ik heb nét een afgebakken broodje met filet-americain achter de kiezen! Alleen met bieslook i.p.v. zwarte peper.
Ook van mij aan iedereen; Vrolijk Pasen!

Allmusic
...maar jij had er vast niet zo'n lekker eitje bij (zie foto).

Electro_
Ja, té ranzig voor woorden. Net als die WC van je: Ik zou er toch eventjes naar laten kijken.

Allmusic schreef:
daarna heerlijk douchen en zo, mijn dag kan beginnen.

Ben jij dat onder die douche

Allmusic schreef:
*gaap, strek*

Wat zullen we er eens op doen? Filet-americain maar, natuurlijk met versgemalen zwarte peper.

Wat voor muziek zullen we eens opzetten, mmm deze maar, om de dag rustig te beginnen. Oops nu moet ik toch echt even naar het ....eh.... je-weet-wel, daarna heerlijk douchen en zo, mijn dag kan beginnen.

Vrolijk pasen!

Vrolijk pasen!

Allmusic schreef:
*gaap, strek*

Vrolijk pasen!

SelmaDuim
Goedemorgen allemaal!

Goedemiddag Selma

SelmaDuim

Electro_
.. En dat was het Paas-weekend. Morgen weer 'aan de bak' helaas. Welterusten alvast iedereen!

SelmaDuim
Slaap lekker Electro_.

Beste mensen...ik wens u een zeer goede nacht toe. Laten we allemaal dromen van deze heugelijke dag die de Musicmeterboeken ingaat. De dag waarop onzer eigen Jordy de functie om het stemmen op onzer favoriete tracks heeft doen ontstaan. (beetje slechte zin, och ik ben moe..vergeef het me)

Amen......

SelmaDuim
Slaap lekker HiLL. X

Yak
W.T. Rusten, HiLL.

Een hele goedemorgen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.