menu

Overig / Algemeen / Bijzondere Albumhoezen

zoeken in:
avatar van Broem
Als vinyl liefhebber struin ik de nodige markten af en kan erg vaak zo'n lekkere grijns op m'n 'bek' toveren als ik van die heerlijke oubollige en/of vreemde albumhoezen tegenkom. Alsof ik 40 jaar geleden als klein broemetje door de platencollectie van die vreemde oom aan het bladeren was. Kwam deze link tegen vintage everyday: The Worst Album Covers Ever Created?
Leuk. Wie kent ze niet

avatar van Broem
http://i63.tinypic.com/27ya443.jpg Zoiets...heerlijk kneuterig


buizen
Broem schreef:
(afbeelding) Zoiets...heerlijk kneuterig

Ja, een geweldig gevangen moment. Die eenvoud.
Misschien kunnen die mensen niet anders, dan hun accordeon en stagepiano spelen. Heel mooi en authentiek. Als ze spelen wordt er gedanst, dat zie je op die hoes.

buizen
Ik koop ook wel eens een elpee puur om de hoes. In de 1 eurobakken kom je soms echt fantastische camp tegen. Zo heel af en toe.
http://www.politusic.com/wp-content/uploads/2012/05/eddie-mack-album-cover-strange.jpg

avatar van Broem
Stalin schreef:
(afbeelding)

Lijkt mij de inspiratie voor Borat...


Verdorie dat klopt helemaal. Inclusief 'pubic hair'



avatar van Mjuman
Broem schreef:
Inspiratie voor Conchita

(afbeelding)


Nee dit verzinnebeeldt een bekend Slavisch spel: balletje - balletje

avatar van Broem
http://i64.tinypic.com/2vba2qc.jpg

Deze dan. Op de Dual pick up. Als klein manneke de lege bierflesjes verzamelen en stiekum leegmaken. Op tafel limonade glazen met gewone en filtersigaretten erin. Nah welke 50+ herkent dat niet...nostalgie

avatar van Stalin
Broem schreef:
(afbeelding)

Deze dan. Op de Dual pick up. Als klein manneke de lege bierflesjes verzamelen en stiekum leegmaken. Op tafel limonade glazen met gewone en filtersigaretten erin. Nah welke 50+ herkent dat niet...nostalgie


Ik als dertiger herken dat ook wel hoor...
Er circuleren foto's van kleine Stalin die tijdens Sinterklaas bij opa en oma bij papa op schoot zit, lurkend aan flesje bier waar nog bodempje in zat.
Familie keek goedkeurend toe, uiteraard met dampende shagjes in de mondhoek.

Mooie tijd was dat, beter dan die politiek correcte tijd waarin we nu leven.
Lijkt er steeds meer op dat hele volksstammen geloven in utopie van perfecte wereld en dat alles wat riekt naar gevaar voor samenleving en gezondheid maar abrupt verboden dient te worden.

De Speld


avatar van Broem
The Singing Sheriff Hoe gaaf. Dit zijn gave hoeze. Erg leuk Stalin

Hawkhead
The Singing Sheriff, vluchten kan niet meer, ook al zing ik hetzelfde liedje honderd keer

avatar van Broem
Hawkhead schreef:
The Singing Sheriff, vluchten kan niet meer, ook al zing ik hetzelfde liedje honderd keer





Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.