MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Arras Main Square

zoeken in:
Zijn er nog leden die dit jaar, of vorige jaren, naar het festival Arras Main Square geweest zijn?

De line-up van dit jaar was onder andere

* Radiohead
* System of a Down
* Soulwax
* Jain
* La Femme
* Vitalic
* Die Antwoord
* Major Lazer

Ik ben dit jaar dus geweest, zoals je wel weet

Vond het best een fijn festival, veel leuke dingen gezien (en dan heb ik het vooral over Radiohead, System Of A Down, Soulwax, Savages en Jain). De zaterdag, met Die Antwoord en Major Lazer als grote namen (hoe dat is kunnen gebeuren, daar kan ik niet bij), vond ik daarentegen een van de slechtse dagen die ik ooit op een festival heb meegemaakt. Gelukkig was Jain er dus ook die dag.

Qua publiek was het wel iets minder dan bijvoorbeeld een BKS, bovengemiddeld veel mensen tegengekomen die hun eigen gemak en plezier veel belangrijker vonden dan die van andere mensen. Dat waren vooral Belgen (de Fransen waren zonder uitzondering chill) dus het zal wel te maken gehad hebben met het ‘we zijn in het buitenland woe-hoew niemand kan ons iets maken’-syndroom.

Organisatorisch heb ik ook niks te klagen, al hebben bepaalde reisgenoten van me daar minder geluk mee gehad.

Misschien ga ik hier een dezer dagen eens wat dieper in op mijn bevindingen van elk concert, voor nu heb ik alleen over Radiohead iets geschreven op de artiestenpagina: Radiohead - MusicMeter.nl

Organisatorisch vond ik het op niet veel trekken

- Vijf werknemers heb ik moeten vragen waar ik Parking 1 kan vinden... en alle vijf wisten het niet.

- De rij om binnen te komen was, volgens sommigen, 5u lang aanschuiven. Ik heb het geluk gehad dat het voor mij maar drie kwartier duurde gezien het feit dat ik veel later toekwam, maar toch...

- Op de derde dag van het festival mocht ik niet meer in de weide binnen, omdat ik zogezegd een bandje "pour un jour" aanhad, terwijl die wel degelijk voor drie dagen was. De security was hierbij heel bot, boertig en onbeleefd. Pas bij een derde security-persoon werd het opgelost...

Gast
geplaatst: vandaag om 03:29 uur

geplaatst: vandaag om 03:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.