MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / HORST Festival

zoeken in:
Ik zag dat er nog geen topic was voor HORST Festival. Voor zij die het nog niet weten: HORST is een festival nabij Leuven, aan het kasteel van Horst. Normaliter fungeert het binnenplein als podium al was dat dit jaar door de vervallen staat van een deel ervan niet het geval. In ieder geval, het is een festival dat vooral focust op de top in de DJ-wereld (Jayda G, Lefto, Young Marco, Special Request, Motor City Drum Ensemble, Shanti Celeste, Helena Hauff...) en dat combineert met kunst en architectuur. Aangezien het niet was uitverkocht, krijgt het nog niet de aandacht die het verdient (hoewel het weer niet mee zat en uitverkochte festivals niet per se hoeven wat mij betreft).

Voor Dansende Beren heb ik trouwens een recensie over de net gepasseerde editie geschreven: klik hier.

DjFrankie (moderator)
Kasteel van Johan de Rode Ridder ?

Niet te verwisselen met het Horst Tappert Festival matuurlijk....

Zeer tevreden teruggekeerd van een avond RAMZi, LeFtO en Motor City Drum Ensemble! Vrijdag was muzikaal iets minder, zij het nog altijd oké (voornamelijk Hunee en Stingray).

HORST forever , hoewel het de laatste editie (in deze vorm/op deze locatie) was.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:31 uur

geplaatst: vandaag om 23:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.