Muziek / MusicMeter Live! / Roger Waters 10 juni op ARROWS!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2006, 23:01 uur
Dark side of the moon...LIVE in de achterhoek.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2283
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2283
0
geplaatst: 4 maart 2006, 10:23 uur
Vince is vandaag blij, want hij heeft kaartjes weten te bemachtigen voor Roger Waters op Arrow. Hij gaat daar een live-show van 3 uur weggeven, met o.a. de gehele Dark side of the moon.

En zijn collega's zullen minder blij met hem zijn, want hij zegt hiervoor een weekendje met zijn werk af...

En zijn collega's zullen minder blij met hem zijn, want hij zegt hiervoor een weekendje met zijn werk af...
0
geplaatst: 4 maart 2006, 13:07 uur
Ja die komen volgens mij op vrijdag en dan ben ik er niet. Maar voor de zaterdag gaan de geruchten dat het voornamelijk symfonische rock zal zijn. Er wordt gezegd dat Porcupine Tree komt. Queensryche is ook al genoemd.
0
geplaatst: 17 maart 2006, 19:10 uur
Porcupine Tree heeft op haar site aangekondigd te spelen op 10 juni 2006.
Tezamen dus met Roger Waters!
Ik kan niet wachten....
Ik kan niet wachten....
0
geplaatst: 20 maart 2006, 23:39 uur
Vince vega schreef:
Ik kan niet wachten....
Ik kan niet wachten....
Dit heeft mij over de streep getrokken! Wat een top artiesten.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 18:08 uur
Gerucht: Riverside speelt op 9 of 10 juni op ARROW. Het schijnt tijdelijk op de site van het platenlabel gestaan te hebben.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:41 uur
Vince vega schreef:
Gerucht: Riverside speelt op 9 of 10 juni op ARROW. Het schijnt tijdelijk op de site van het platenlabel gestaan te hebben.
Ging niet door. Ik heb gehoord dat het komt omdat Porcupine Tree niet met hen samen wilde spelen. Het was voor de organisatie dus of Riverside of Porcupine Tree en het werd dus die laatste.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 19:22 uur
Riverside speelt toch op Arrow! Starsailor heeft afgezegd en daarvoor in de plaats komt dus Riverside!!
0
geplaatst: 18 mei 2006, 19:35 uur
Vince vega schreef:
Riverside speelt toch op Arrow! Starsailor heeft afgezegd en daarvoor in de plaats komt dus Riverside!!
Klopt jaah ik zie het nu pas :S. Wel mooi kan ik die ook eens live beluisteren

0
geplaatst: 22 mei 2006, 22:41 uur
Dat wordt een schitterende dag: Riverside, PT en Roger Waters... (en die drummer van Def Leppard wil ook wel eens zien!)
0
geplaatst: 22 mei 2006, 22:51 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Dat wordt een schitterende dag: Riverside, PT en Roger Waters... (en die drummer van Def Leppard wil ook wel eens zien!)
En ik kan er niet bij zijn
, had er graag naar toe gewild
0
geplaatst: 5 juni 2006, 18:06 uur
Snappy schreef:
(quote)
En natuurlijk onze poolse vrienden niet te vergeten : Riverside! Heerlijk programma. En de weersverwachting voor aankomende zaterdag is ook uitstekend te noemen. Ik kan niet wachten!
0
geplaatst: 11 juni 2006, 11:29 uur
Wat een concert heeft die man gegeven zeg... dit was er één van wereldklasse... zowiezo een topdag gehad (op het wegkomen van de parkeerplaats na (2 en een half uur voordat we weg waren!).
De speellijst was gevuld met goeie nummers... vooral na de onderbreking (het echte dark side of the moon- gedeelte) was van topkwaliteit!
Ik heb in ieder geval genoten!
De speellijst was gevuld met goeie nummers... vooral na de onderbreking (het echte dark side of the moon- gedeelte) was van topkwaliteit!
Ik heb in ieder geval genoten!
0
Omayyad
geplaatst: 11 juni 2006, 15:21 uur
Ondanks dat Roger Waters een zeer goed concert gaf, blijf ik het wel erg jammer vinden dat de setlist zo weinig ruimte liet voor zijn meer dan voortreffelijke solomateriaal. Slechts twee solonummers op een concert van ongeveer drie uur vind ik gewoon schandalig karig.
0
geplaatst: 11 juni 2006, 17:25 uur
Wat een concert zeg. Absoluut het mooiste wat ik ooit heb gezien. Subliem gewoon.
0
geplaatst: 11 juni 2006, 23:11 uur
Nog steeds, zelfs na de pot van het Nederlands elftal, ben ik nog steeds in hoge sferen van gisteravond!
0
geplaatst: 12 juni 2006, 18:50 uur
Ik vond het geweldig, ik vond Dio ook super, een echte artiest. Roger Waters ook, die toch nog een kleine (licht) show weggaf, super, viel me niks tegen! Wel jammer dat ze het hele programma door elkaar hadden gegooid. Maar verder een superleuke dag gehad 

0
geplaatst: 30 oktober 2006, 20:54 uur
Zit pas sinds kort op deze site, en het verbaast mij heel erg dat de laatste opmerking over RW op Arrow van juni is. Want ik ben toch zeker nog maandenlang diep onder de indruk geweest van deze show.
Tot aan de dag van vandaag denk ik nog zeer regelmatig terug aan dat super spektakel. Vooral het surround geluid heeft een diepe indruk op me gemaakt, ik heb alles gevoeld wat je maar kan voelen van kippenvel tot aan kotsneigingen tot aan tranen in de ogen.
Tot aan de dag van vandaag denk ik nog zeer regelmatig terug aan dat super spektakel. Vooral het surround geluid heeft een diepe indruk op me gemaakt, ik heb alles gevoeld wat je maar kan voelen van kippenvel tot aan kotsneigingen tot aan tranen in de ogen.
0
DonDijk
geplaatst: 1 november 2006, 13:14 uur
freezeroz schreef:
Zit pas sinds kort op deze site, en het verbaast mij heel erg dat de laatste opmerking over RW op Arrow van juni is. Want ik ben toch zeker nog maandenlang diep onder de indruk geweest van deze show.
en in Mei komt hij weer in Nederland!

0
Parabola
geplaatst: 1 november 2006, 13:33 uur
Om precies te zijn: zaterdag 5 mei 2007 in het Gelredome 

0
geplaatst: 2 november 2006, 11:58 uur
Een nieuwe tour? Ik vraag me af wat hij wil gaan brengen zonder in herhaling te vallen.. Anders krijg je beetje in the flesh 2 ben ik bang.
0
geplaatst: 2 november 2006, 14:25 uur
25 april 2007 in Sportpaleis antwerpen!
Verkoop start morgen (goformusic)
Verkoop start morgen (goformusic)
0
geplaatst: 6 januari 2007, 22:17 uur
Weet iemand toevallig wanneer de kaartverkoop voor 5 mei is gestart? Het viel me eenb eetje tegen namelijk dat ik na kerst nog aan 2e rangs kaarten( de beste zitplaatsen) kon komen. Aan de ene kant ben ik namelijk heel blij met die goede plaatsen, aan de andere kant hoop ik wel dat het een beetje verkoopt.
De verkoop startte toch al in november of niet?
De verkoop startte toch al in november of niet?
0
geplaatst: 7 januari 2007, 20:28 uur
misschien dat ie zich wat meer op de pink floyd fans moet richten ipv op zijn eigen materiaal. wellicht komt het dan wel snel vol...
* denotes required fields.