MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / MusicMeter Ticketswap: Concertkaartjes e.d. te koop of gezocht

zoeken in:
Kleine kans, maar probeer het toch maar: ik zoek nog een kaartje voor Joe Hisaishi in Düsseldorf 23 mei. Als iemand kan helpen, graag! Ook als iemand weet hoe je op een betrouwbare manier aan tweedehands kaartjes kan komen in Duitsland? Bedankt!

Met héél veel overmoedig enthousiasme had ik me aangemeld om tickets voor Pearl Jam te scoren; en jawel, ik had de kans, en het lukte!

Het werd Berlijn - 03/07/2024. Geen echt goedkoop ticket (bestaan die voor deze tour?) maar ik dacht: yes, yes & yes !

Nu raad je het al: ik kan helemaal niet meer gaan

Also te koop een redelijk pittig geprijsd ticket (oorspronkelijk 319, ik ben al gezakt naar 299) maar dus een goede plaats voor PEARL JAM in BERLIJN op woensdag 3 juli 2024 (via ticketmaster zelf);

> https://secure.ticketmaster.de/rs/535631/lr4x1gtsq

Vragen? Stuur maar PM !

Greetz,
Mark

Harderwiek schreef:
Kleine kans, maar probeer het toch maar: ik zoek nog een kaartje voor Joe Hisaishi in Düsseldorf 23 mei. Als iemand kan helpen, graag! Ook als iemand weet hoe je op een betrouwbare manier aan tweedehands kaartjes kan komen in Duitsland? Bedankt!
Heb inmiddels kaartjes, maar eentje teveel. Voor aan het podium, dus mocht iemand interesse hebben, let me know!

In Muziek > Koop en Ruil > Slowdive ruilen 2 tickets Utrecht voor Eindhoven:

Ik heb 2 tickets voor Slowdive op 31 maart in Tivoli/Utrecht.
Graag zou ik deze willen ruilen voor 2 tickets op 30 maart in Effenaar/Eindhoven (later toegevoegde extra show).
Iemand?

Zoek 2 kaartjes voor Future Islands in Tivoli. Erg veel spijt dat ik zo lang gewacht heb.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:37 uur

geplaatst: vandaag om 19:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.